Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTinteling na joint

Tinteling na joint

15 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
je bent niet meer stoned, dat kan simpelweg niet...

wat het wel is weet ik niet, maar wat belangrijker is: heb je er last van?
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het kan natuurlijk ook niks met die joint te maken hebben
Y
YasunniLid
01-01-2024, 00:00
#3
48 uur na drie trekjes nog stoned zijn? hmmm apart
Y
YasunniLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hallo,

Ik heb donderdag voor het eerst een joint met vrienden gerookt. Ik heb drie hijsen genomen, waarvan één erg lang bleef hangen. Het was best zwaar spul hoorde ik nog. Ik liep door school en alles begon te tintelen, en alles wat ik aanraakte, kwam later binnen als het ware. Ook kwam het veel harder binnen. Ik ben naar huis gegaan en langzaam ging het weg. Toen ik naar bed ging kwam het weer terug, en het verdween de volgende dag. Gisteravond toen ik naar bed ging kwam het terug, en ik heb het nu nog steeds. Het is alsof mijn hele lichaam slaapt in plaats van bijvoorbeeld alleen je hand.

Iemand die weet wat het is? Ik heb al wat research gedaan, maar ik kom op nogal aparte dingen uit :confused:
k
kissmyassLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je bent stoned :stoned:
Y
YasunniLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja, ik heb er behoorlijk last van. Als ik dingen pak of bijvoorbeeld een broek aan trek voelt het heel onwerkelijk, en lijkt het alsof de impulsen harder en later binnenkomen in m'n hersenen. Ik heb de huisarts maar gebeld, en die zoekt het nu voor me uit.

Misschien een hele paniekerige domme vraag, maar dingen als een hersenbloeding is toch niet mogelijk?
S
StylusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Denk niet dat dat het is, over het algemeen zijn dingen als wat jij ervaart mentaal. Doet me denken aan de-realisatie? De kans is best groot dat het allemaal mee blijkt te vallen. Probeer je er niet te veel mee bezig te houden, je bent naar de huisarts gegaan en die zal er wel achter komen wat het is. Zo niet zal hij je doorverwijzen naar iemand die dat wel kan, dus in de stress schieten heeft geen zin.

Sterkte
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ga naar je dokter.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dit hoort in de coffeeshop...
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als ge overmatig veel blowed, kan het lichaam al eens tintelen. Ik heb dat ook nog veel :)
S
STRANQERLid
01-01-2024, 00:00
#11
Misschien heb je crack gerookt en zijn dit de symptonen van een zeer kleine hoeveelheid XD
A
AsitisLid
01-01-2024, 00:00
#12
Waarschijnlijk zit het in je hoofd. Je stressed een beetje omdat je er nu nog last van hebt. Als je het gewoon vergeet en besluit er niet aan te denken zal t wel wegtrekken. Ik heb ook wel eens dagenlang licht in mn hoofd rondgelopen (maar ik focussde me je er juist op omdat ik het wel tof vond :grin:)
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Waarschijnlijk had het niks met die joint te maken maar omdat het de eerste keer was dat je had geblowd schoof je het daar op af waardoor je er extra op ging letten en er dus ook extra last van had. Zit grotendeels tussen je oren, volgens mij.
m
metaldevil666Lid
01-01-2024, 00:00
#14
eerste paar keer dat ik blowde had ik ook zon tinteling over mn hele lichaam, alles kwam later aan en ik zag zelfs alsof ik door een tunnel keek met stroboscooplicht (dat je maar iedere halve seconde een beeldje door krijgt)... dit vond ik juist focking chill xD
lijkt me wel chill juist man... 1x 3 heisjes nemen en meteen 2 dagen stoned xD
c
chinees1234Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Beb precies hetzelfde, alleen blow ik wel vaker en houdt het gevoel bij mij sinds de laatste dagen pas aan. Wat had de huisarts hierover te vertellen.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Waarschijnlijk krijg je geen reactie meer, dit bericht is 5 jaar oud.

Het klinkt een beetje als derealisatie zoals hier ook al genoemd. Ga even langs je huisarts!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."