Het hangt er bij mij een beetje vanaf hoe lang het al geleden is dat ik m'n laatste jointje van de dag uit heb gedrukt.
Het halfuur erna kan ik helemaal niets lichamelijks doen, daar ben ik dan veel te lam voor. Meestal kijk ik dan gewoon TV of soms (als ik me écht niet kan concentreren) staar ik zelfs gewoon naar de visualisaties van windows media player terwijl ik muziek aan het luisteren ben. Daar kan ik me helemaal in kwijt raken.
Als het echter alweer een uurtje ofzo geleden is en dat stoned gevoel een beetje aan het wegtrekken is, ga ik soms een wandeling maken in het bos/park in de buurt.
De natuur is echt zóveel mooier als je high bent.
Dit is misschien niet zo'n geweldig idee als je de neiging hebt paranoia te voelen als je mensen tegenkomt wanneer je high/stoned bent (iedereen weet dat ik stoned ben, iedereen kijkt naar me, iedereen praat over mij, ze lachen me uit,... dat soort dingen) of als het buiten al donker is. Of bij extreem slecht weer, maar ik heb meestal geen moeite met regen/wind als ik high ben. Ik vind het meestal zelfs wel lekker voelen.
Vooral als het donker is of als je echt héél vaag bent, moet je uitkijken hiermee.
Verdwalen is makkelijk als je er met je hoofd niet helemaal bij bent, zelfs als je de weg zo goed kent dat je het in theorie met gesloten ogen nog zou kunnen lopen.
Verder weet ik het ook niet echt, dat zijn de dingen die ik meestal doe.
Ik houd er zelf niet van om zo actief te zijn als ik geblowd heb, dus 99% van de tijd blijf ik gewoon op de bank liggen met m'n laptop op schoot of met de tv aan.