Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDingen om tedoen terwijl je stoned bent?

Dingen om tedoen terwijl je stoned bent?

11 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar als ik stoned ben, ben ik behoorlijk lam haha. Dan is op de bank liggen en een filmpje kijken eigenlijk best prima, of een beetje chillen in de zon met vrienden. Als je lichamelijk actief wil zijn, is blowen best af te raden. Op mentaal vlak ervaar ik vaak een hyperfocus, sociaal word je daar dan weer niet van, maar je kan er wel prima op tekenen en knutselen.
N
NielssLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste DFers,

Ik vindt het erg leuk om stoned tezijn (ik zal vast niet de enige zijn ) maar ik weet soms niet goed wat ik moet gaan doen.
Normaal luister ik muziek of kijk ik een film maar dat is het dan ook wel.

Weten jullie iets beters/anders wat ook leuk is?

Gr Niels.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha inderdaad, wat mij betreft werkt voor pampus liggen het beste als ik stoned ben. Het liefst kijk ik gewoon de hele avond family guy of een beetje op de playstation klooien. Ergens in het zonnetje liggen of met 't bootje op pad valt me ook vaak erg goed :) Zolang ik maar niet te veel hoef te bewegen :tearsofjoy:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
SmartieAndMe zei:
Haha inderdaad, wat mij betreft werkt voor pampus liggen het beste als ik stoned ben. Het liefst kijk ik gewoon de hele avond family guy of een beetje op de playstation klooien. Ergens in het zonnetje liggen of met 't bootje op pad valt me ook vaak erg goed :) Zolang ik maar niet te veel hoef te bewegen :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Of nog beter: American Dad. :wink: Ik zet ook vaak wel films op als ik high ben, maar dan heb ik het geheugen van een goudvis, dus dan ontgaat het hele verhaal me en kan ik die film later weer opnieuw gaan kijken... Series als Family Guy en American Dad zijn wat dat betreft ideaal, omdat de 'grapdichtheid' zo hoog licht en je steeds maar een korte 'attention span' nodig hebt. :P
j
jonathanvdplasLid
01-01-2024, 00:00
#5
kaartenhuizen bouwen, klinkt redelijk random maar vind ik persoonlijk een leuke bezigheid op zo'n moment. Als je nog een stapel oude pokémonkaarten hebt liggen zit je helemaal goed, die bouwen veel steviger. Geeft me zo'n heerlijk gevoel als ik stoned ben en voldaan naar mijn creatie kan kijken. :P
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een beetje suf op de bank liggen doe ik het liefst als ik stoned ben. Dan zijn series zoals Family Guy, American Dad, South Park, etc ideaal. De humor sluit altijd perfect aan op mijn melige stonedheid en zoals Mindless zegt is het ook ideaal voor je korte aandachts spanne. Soms probeer ik ook wel eens films of wat serieuzere series te kijken, maar daar stop ik dan vaak halverwege mee omdat ik dan geen idee meer heb wat er in het laatste half uur is gebeurd.

Verder vind ik stoned met vrienden in het zonnetje chillen ook altijd wel leuk, of gewoon slap ouwehoeren. Beetje gamen gaat er soms ook nog wel in, of doelloos het internet af surfen.

Hele actieve dingen gaan me altijd minder af, zo heb ik wel eens stoned gesport of het huishouden gedaan maar dan haak ik vaak snel af. Een rondje wandelen buiten als het mooi weer is vind ik trouwens wel leuk, maar dat is dan ook niet heel actief te meer te noemen.
G
GanjaWomanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als het goed weer is, neem een kleedje mee en ga op een afgelegen plek in een parkje liggen, desnoods steek je er nog 1 op, neem drinken mee en koekjes en ga ook op een beetje een mooie plek liggen.
Het liefst zodat niemand je ziet haha.

Edit: neem muziek mee.
j
jonathanvdplasLid
01-01-2024, 00:00
#8
volledig mee eens ganjawomen!
m
mario1223Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ga meestal eten :grin:

Je proeft die smaak dan veeel puurder, in tegenstelling op speed of mdma dan is eten een grote hel
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#10
In de shoppa legden wij altijd het ene kaartspelletje na het andere. Ik ken inmiddels enorm veel spellen. :sunglasses: Je wordt er iets actiever van en het is lachen omdat mensen vaak verkeerde kaarten opleggen of voor hun beurt gooien. :sunglasses:
A
AndijvieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wanneer ik in de coffeeshop zit en ik ben aardig stoned, dan kijk ik altijd naar de tv. Ik zit alleen niet zo vaak meer in de coffeeshop dus meestal ga ik als ik stoned ben naar buiten om op de skatebaan of in het bos te zitten. Meestal 's avonds natuurlijk, dan is het wat rustiger. Een beetje praten, muziek luisteren, eten, da's wel standaard. Veel discussiëren (praten) en fantaseren over de zin van het leven, de wereld, de toekomst, het verleden, religies, filosofische gedachten, theosofische gedachten, en 'het systeem' zoals dat genoemd word. Creatief bezig zijn in mijn hoofd zoals songteksten bedenken enzo. Allemaal heel fijn, zolang ik lichamelijk maar niet actief hoef te zijn. :smoke:
a
angelswontdieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het hangt er bij mij een beetje vanaf hoe lang het al geleden is dat ik m'n laatste jointje van de dag uit heb gedrukt.

Het halfuur erna kan ik helemaal niets lichamelijks doen, daar ben ik dan veel te lam voor. Meestal kijk ik dan gewoon TV of soms (als ik me écht niet kan concentreren) staar ik zelfs gewoon naar de visualisaties van windows media player terwijl ik muziek aan het luisteren ben. Daar kan ik me helemaal in kwijt raken. :)

Als het echter alweer een uurtje ofzo geleden is en dat stoned gevoel een beetje aan het wegtrekken is, ga ik soms een wandeling maken in het bos/park in de buurt.
De natuur is echt zóveel mooier als je high bent.
Dit is misschien niet zo'n geweldig idee als je de neiging hebt paranoia te voelen als je mensen tegenkomt wanneer je high/stoned bent (iedereen weet dat ik stoned ben, iedereen kijkt naar me, iedereen praat over mij, ze lachen me uit,... dat soort dingen) of als het buiten al donker is. Of bij extreem slecht weer, maar ik heb meestal geen moeite met regen/wind als ik high ben. Ik vind het meestal zelfs wel lekker voelen.
Vooral als het donker is of als je echt héél vaag bent, moet je uitkijken hiermee.
Verdwalen is makkelijk als je er met je hoofd niet helemaal bij bent, zelfs als je de weg zo goed kent dat je het in theorie met gesloten ogen nog zou kunnen lopen.

Verder weet ik het ook niet echt, dat zijn de dingen die ik meestal doe.
Ik houd er zelf niet van om zo actief te zijn als ik geblowd heb, dus 99% van de tijd blijf ik gewoon op de bank liggen met m'n laptop op schoot of met de tv aan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."