Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"wiet halen bij dealers is soms echt tricky en het spul wat je krijgt kan best goed op de keel slaan. Zelf had ik ooit een dealer die mij de mij gigantische toppen gaf en veel extra, echt ideaal. helaas kwam ik er later achter dat een vriend van me ging werken in de plantage van de dealer en er achter kwam dat er haarlak op de toppen werd gespoten zodat ze groot leken. Er zijn ook veel goeie dealers maar mijn ervaring is dat ze erg schichtig zijn over veel zaken en niet betrouwbaar zijn. ook vaak dat ze niet lang blijven hangen in de bussiness. doe mij maar liever shoppa dan kan ik tenminste ergens van op aan. Wel fijn om er eentje achter de hand te hebben voor een nachtelijke of vroeg in de ochtend smoke sessie als de shop nog niet open is."