#1
Ceres, White Widow, Amné, Kush. Zijn toch de soortjes waar ik extra goed op slaap.
Tijdloos zei:Hoi!
Je bent zeker niet de enige, zelf rook ik lemon haze of amnesia.
Geen idee waar je haalt maar o.a de hi/lo (zit op croeselaan), wietstock en freakshop hebben leuke soorten. Ik vraag meestal wat ze aanraden of er goed uitziet.
Wat ik me afvraag of men een sativa of indica het prettigst vind voor het slapen.
Ps de hi/lo is iets duurder maar wat sterker vaak!
Enjoy!
Ik zou zeggen alles behalve Haze. Haze is vaak wat sterker. Ook ligt het er natuurlijk aan wat je intenties zijn. Wil je lekker op de bank stoned chillen of meer spacey effect?wietschierig zei:hoi wat is de beste wiet voor een beginner?
groetjes
Haze is voor een beginner niet echt handig inderdaad, zal al snel te sterk zijn. Echter heb je ook wel hele sterke indica's ertussen zitten. Het beste vraag je gewoon in de coffeeshop naar een goed soortje voor een beginner. Ze zullen je dan een rustig en niet zo sterke wiet aanraden. Er zijn zoveel verschillende soortjes dat het lastig is om een specifiek advies te geven zonder de coffeeshop te weten waar je uiteindelijk beland.kokosmakroon900 zei:Ik zou zeggen alles behalve Haze. Haze is vaak wat sterker. Ook ligt het er natuurlijk aan wat je intenties zijn. Wil je lekker op de bank stoned chillen of meer spacey effect?wietschierig zei:hoi wat is de beste wiet voor een beginner?
groetjes
wietschierig zei:hoi dank voor de reactie
helaas woon ik in belgie (omgeving waasland) en heb ik geen rijbewijs; bijgevolg is het voor mij niet zo makkelijk om in een coffeeshop te geraken.
Kent er toevallig iemand die ook kleine hoeveelheden onbewerkte wiet in Belgie levert?
Heeft iemand ervaring met vaporisators?
Groetjes
Liesbeth
ooscaar zei:Zelf heb ik ooit wiet gehaald om goed te kunnen slapen op een festival (slaap niet zo chill in een tentje) en amnesia was perfect, white whidow overigens ook heel geschikt. Perfect is als de wiet pas laat inslaat en dan gewoon doorblowen totdat je echt helemaal van de wereld bent. Wat er toen bij mij gebeurde is dat alles steeds meer ging draaien totdat ik gewoon weg was. Acht uur geslapen, helemaal uitgerust.
Ik weet niet of er verschillen zijn tussen amnesia van verschillende shops (vast wel) maar ik had toen ook specifiek gevraagd om 'goed spul'.
Edit: oh ik zie nu dat het topic onderhand ergens anders over gaat![]()


Daar blow ik echt niet genoeg voor, ik denk dat ik een gram per jaar rook. Anders had ik het wel geprobeerdJixx zei:Waarschijnlijk worden in (sommige) Nederlandse coffeeshop's super silver haze phenotype's als amnesia haze aangeboden.
Kweek eens een plantje amnesia haze van soma sacred seeds. Dan heb je de originele te pakken volgens mij?
Water works heb ik nog nooit geprobeerd bij de dampkring, maar dat is iceolater volgens mij. Goede iceolator kan echt heel sterk zijn, maar zoveel geld vind ik het persoonlijk nooit waard eigenlijk.Jixx zei:@ Psychedelibee,
Ik heb plannen om binnenkort de dampkring te bezoeken. Wat moet ik me voorstellen bij water works hasj van 60 euro per gram? Dit is duurder dan 1 gram cocaine. Heeft iemand ervaring met deze hasj? Ben er gewoon alleen benieuwd naar. Kopen ga ik hem sowieso niet!
Verders ga ik voor de G13 Amnesia op aanraden van Psychedelibee! (als ie op de kaart staat)
Welke soorten zijn daar nog meer aan te raden?
Ik zelf heb super silver haze , chocolope, hph en kali mist of devil's brew nog op het oog.
Ceres Hilton lijkt me ook een mooie!?
Greetz, Jixx
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."