Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMeest chille wiet voor slapen gaan?

Meest chille wiet voor slapen gaan?

24 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
ooscaar zei:
Wow goede tip, ik zie nu dat die Boerejongens shop wel goedkoop is, en als de kwaliteit vergelijkbaar is, is dat wel echt een goede. Als je daarvan de duurste sativa zou nemen, dus super silver G13, wat kan je dan verwachten? Hoeveel sterker/anders is dat dan dan een 'gewoon' grammetje amnesia haze?
Klik om te vergroten...
Boerejongens heeft vaak de super silver G13 of de Amnesia G13. Dit zijn denk ik wel hun sterkste wietjes, niet perse de duurste. Vaak hebben ze ook nog een speciale sativa voor 1 a 2 euro extra, die is dan niet perse sterker maar heeft wel een bijzondere smaak.

Hoeveel sterker die G13 kruisjes zijn ten opzichte van de normale super silver haze of amnesia haze is lastig uit te drukken. Sowieso zijn die 'normale' soortjes al redelijk sterk, maar ik ben altijd net wat extra onder de indruk van de G13 kruisjes. Zelfs toen ik nog dagelijks blowde was ik altijd weer onder de indruk als ik dan een keer een G13 kruisje kocht.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Okay thanks! Dan ben ik toch wel benieuwd, als het dus ook niet alleen maar een ander smaakje of zo is. Ik ben het met je eens dat gewone amnesia haze al erg sterk kan zijn, dus ik vraag me af hoe snel ik dan superhigh ben van die G13 :stoned:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Die G13 lijkt me heel interessant. Maar ik vraag me af of die hier in het noorden wel te krijgen is.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Die G13 lijkt me heel interessant. Maar ik vraag me af of die hier in het noorden wel te krijgen is.
Klik om te vergroten...
Geen idee, kan me zo voorstellen dat de keuze wel wat beperkter is als hier in Amsterdam.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ceres, White Widow, Amné, Kush. Zijn toch de soortjes waar ik extra goed op slaap.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."