#1
Boerejongens heeft vaak de super silver G13 of de Amnesia G13. Dit zijn denk ik wel hun sterkste wietjes, niet perse de duurste. Vaak hebben ze ook nog een speciale sativa voor 1 a 2 euro extra, die is dan niet perse sterker maar heeft wel een bijzondere smaak.ooscaar zei:Wow goede tip, ik zie nu dat die Boerejongens shop wel goedkoop is, en als de kwaliteit vergelijkbaar is, is dat wel echt een goede. Als je daarvan de duurste sativa zou nemen, dus super silver G13, wat kan je dan verwachten? Hoeveel sterker/anders is dat dan dan een 'gewoon' grammetje amnesia haze?
Hoeveel sterker die G13 kruisjes zijn ten opzichte van de normale super silver haze of amnesia haze is lastig uit te drukken. Sowieso zijn die 'normale' soortjes al redelijk sterk, maar ik ben altijd net wat extra onder de indruk van de G13 kruisjes. Zelfs toen ik nog dagelijks blowde was ik altijd weer onder de indruk als ik dan een keer een G13 kruisje kocht.
