Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi wat is de beste wiet voor een beginner? groetjes"
"hoi dank voor de reactie helaas woon ik in belgie (omgeving waasland) en heb ik geen rijbewijs; bijgevolg is het voor mij niet zo makkelijk om in een coffeeshop te geraken. Heeft iemand ervaring met vaporisators? Groetjes Liesbeth"