Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dunnetjess33 zei: Zou je misschien leestekens willen gebruiken? Het is echt heel lastig lezen en behrijpen zo. Nu is het moeilijk te zien waar je zin eindigt en de volgende begint. Klik om te vergroten... Ja tuurlijk maar wat zijn lees tekens en hoe gebruik je ze hier"
"mandragora zei: Wat meer suikers tot je nemen.... een indica'tje proberen of 50/50? Hasj kan ook een oplossing brengen....evenals wat minder tot geen tabak erbij gooien. Klik om te vergroten... ja man vroeger ging ik welis bad als ik niks gegeten had en niet echt lekke4lr voelde en wiet ging smoke ben na hasj overgestapt als ik niks eet en ik smoke hasj niks aan de hand voel me alleen juist stonder als ik niks eet soms rook ik wel wat wiet maar dan eet ik gewoon goed komt alles goed"
"Mehmet189 zei: Hallo heb een vraag wat ik al een tijdje heb ik gebruik al bijna 2 jaar wiet en hasj. maar de laaste tijd vooral als ik een tijdje niet geblowd. heb eigelijk bijna altijd als ik een tijdje niet geblowd heb. begint me hoofd vaak erg te trippe soort van flippen gebeurt er van alles daar en hoofdpijn dan en dan denk ik zo van aarrgh en kan niet elke dag blowen door werk werk 2 x per week en ik en me vrienden hebben niet altijd geld en me pa weet niet dat ik blow wist wel ben gepakt vorige week maar heb gezegt ben gestopt want anders zou ie me het huis uit trappen weet niet zeker of ie echt zou doen maar ben dus paar dagen gestopt maximaal een week maar heb het niet volgehouden heb tog weer paar dagen geleden een joint genomen maar idd anyway als ik een tijd niet rook gaat me hoofd erg trippen en hoofdpijn enz wat is dat precies en hoe kom ik er van af zelfs als ik typ tript het soms Klik om te vergroten..."
"Dunnetjess33 zei: Zou je misschien leestekens willen gebruiken? Het is echt heel lastig lezen en behrijpen zo. Nu is het moeilijk te zien waar je zin eindigt en de volgende begint. Klik om te vergroten... Zo beter?"
"Psychedelibee zei: En wat bedoel je nou met dat je hoofd tript? Die volg ik nog steeds niet eerlijk gezegd. Klik om te vergroten... Gwn tript uhh flipt hoofdpijn fucked up in je hoofd voelen als je een paar dagen niet meer geblowd hebt"
"Psychedelibee zei: Mehmet189 zei: Psychedelibee zei: En wat bedoel je nou met dat je hoofd tript? Die volg ik nog steeds niet eerlijk gezegd. Klik om te vergroten... Gwn tript uhh flipt hoofdpijn fucked up in je hoofd voelen als je een paar dagen niet meer geblowd hebt Klik om te vergroten... Het is maar wat je trippen wilt noemen... Je bent in ieder geval duidelijk verslaafd aan wiet als ik het zo lees. Klik om te vergroten... Fuck maar vroeger had ik het pas over 3 dagen maar sinds ik het welis met alcohol combineer heb ik het meer/vaker gisteren blowtje gerookt vandaag niet en heb het al weer hoor"
"Tijdloos zei: Psychedelibee zei: Lijkt me een goed teken om minder te gaan blowen. Klik om te vergroten... En het niet vervangen met iets anders. Een stop op drugs in zijn geheel zou ik doen. Laat je het horen als het slechter of beter word ? Klik om te vergroten... Psychedelibee zei: Lijkt me een goed teken om minder te gaan blowen. Klik om te vergroten... Drugs doe ik sowieso niet alleen wiet en hasj Laat ik zeggen softdrugs"
"Psychedelibee zei: Lijkt me een goed teken om minder te gaan blowen. Klik om te vergroten... Was in deze kerst vakantie 1 week of meer gestopt. Maar daarna paar dagen geleden had ik wat alcohol gedronken en tog maar daarna een wiet joint gerookt met me vrienden. Iedereen ze eigen joint maar sinds dien ben ik weer ( verslaafd ) terwijl ik een week of meer gestopt was en er ( bijna ) geen last meer van had. Vroeger/meestal had ik pas last na 3 dagen niet geblowd te hebben. Maar had gisteren een wiet joint gerookt en kreeg vandaag al weer last uitendelijk heb ik een paracetamol genome toen ging het wel beter"
"Haha ik ging vandaag met 2 vrienden na het zwembad had en halve gram wiet bij me halve gram hasj de joints had ik in het kleedhokje al gedraaid en in me tas gedaan me tas nam ik gwn mee en nee joints zijn niet kapot gegaan dus ik had halve gram hasj in een joint gedaan en tabak natuurlijk en andere joint halve gram wiet en tabak natuurlijk dus we gingen 1st die dikke joint hasj roken en later die dikke joint wiet als je in de glijbaan gaat ga je opeens super hard en in het water is ook lekker alleen enige nadeel als je diepe in gaat dat je geen kracht meer hebt om Veel te zwemmen en om rechtop te blijven en over het bad te klimmen om eruit te komen dus je moet de trap nemen maar het is zeker leuk om stoned te zwemmen en de glijbaan af te gaan en het was rond 25 30 graden dus kon je lekker buiten zitten en zwemmen en kon je buiten lekker je joint roken heb met 2 vrienden 2 dikke joints gerookt 1 hasj 1 wiet stoned gaan zwemmen is zeker aanteraden! Is super leuk / grappig"
"Hallo heb een vraag wat ik al een tijdje heb ik gebruik al bijna 2 jaar wiet en hasj maar de laaste tijd vooral als ik een tijdje niet geblowd heb eigelijk bijna altijd als ik een tijdje niet geblowd heb begint me hoofd vaak erg te trippe gebeurt er van alles daar en hoofdpijn dan en dan denk ik zo van aarrgh en kan niet elke dag blowen door werk werk 2 x per week en ik en me vrienden hebben niet altijd geld en me pa weet niet dat ik blow wist wel ben gepakt vorige week maar heb gezegt ben gestopt want anders zou ie me het huis uit trappen weet niet zeker of ie echt zou doen maar ben dus paar dagen gestopt maximaal een week maar heb het niet volgehouden heb tog weer paar dagen geleden een joint genomen maar idd anyway als ik een tijd niet rook gaat me hoofd erg trippen en hoofdpijn enz wat is dat precies en hoe kom ik er van af zelfs als ik typ tript het soms"