#1
Alleen voor pre-pubers die gemeen doen tegen meisjes omdat ze niet weten wat ze er anders aan moeten met die situaties.

Exceptional Insight zei:Haha. Hier zijn niet echt goede tips (pun not intended) voor. Gewoon blijven proberen totdat het lukt. Ik gebruik zelf blauwe vloeitjes en tabak uit een sigaret. Shag is wel makkelijker, maar niet per se iets waar je aan wilt wennen.
Haha, good one.kokosmakroon900 zei:fijn dat je er niet omheen draait (pun not intended :P ).
Bereid je er alvast op voor, dat je meer gaat blowen zodra het lukt.kokosmakroon900 zei:Ik probeer het eerst wel met shag, en als ik dat lukt later met sigarettentabak. Ik heb op het moment American Spirit geel.
Maar tabak is ook een plant :PKale kikker zei:damiana (is geen tabak, maar een plant)
Psychedelibee zei:Maar tabak is ook een plant :PKale kikker zei:damiana (is geen tabak, maar een plant)
Gewoon gaan oefenen inderdaad, zo leer je het uiteindelijk. Gewoon een heel pakje vloei opmaken met oefenen en je hebt het waarschijnlijk al aardig onder de knie.
Welke vloei het beste is, is nogal persoonlijk volgens mij. Met hele smalle vloei kan het overigens best lastig zijn in het begin aangezien je minder spelingsruimte hebt. Als je het eenmaal onder de knie hebt en je draait normaal wil je juist smalle vloei om niet teveel papier te roken. Als je binnenste buiten draait maakt de vloei eigenlijk weinig meer uit. Maar binnenste buiten is wel wat meer voor gevorderden.
Misschien wel een handige tip, zorg dat je de tabak alvast een beetje verdeeld over de vloei voordat je echt gaat draaien en dat het mooi aansluit op de tip. Anders is het draaien sowieso moeilijk en krijg je na de tip in enen een bom tabak. En probeer wel echt te draaien en niet te vouwen, klinkt logisch natuurlijk maar heb al teveel mensen zien vouwen...
Ik sluit me er wel bij aan dat wanneer je eenmaal kan draaien je wel veel makkelijker vaker gaat blowen. Vroeger draaide een goede vriend van mij altijd en blowde ik vooral met hem. Toen ik hem uiteindelijk vroeg om te leren draaien duurde het niet lang meer voor ik dagelijks ging blowen. Niet perse heel positief dus, behalve dat je niet meer op anderen of vieze voorgedraaide joints bent aangewezen.
Misschien wel handig om van te voren duidelijke regels voor jezelf op te stellen, dan kun je die later gebruiken om je gebruik mee te toetsen. Als je die regels niet hebt ga je die ene extra dag blowen makkelijker als onschuldig zien bijvoorbeeld en dan kom je er vaak pas veel te laat achter dat je enen wel erg vaak blowt.kokosmakroon900 zei:Ik had zelf ook al inderdaad bedacht dat ik dan waarschijnlijk vaker ga roken. Maar ik wil niet vaker dan een aantal keer per week blowen, en als dat wel gaat gebeuren stop ik er denk ik meteen een tijdje mee, om te kijken of ik nog wel zonder kan
In theorie klinkt het heel goed, maar de praktijk moet uitwijzen hoe dat zich gaat uitpakken
Wacky zei:Alleen voor pre-pubers die gemeen doen tegen meisjes omdat ze niet weten wat ze er anders aan moeten met die situaties.
Exceptional Insight zei:Sigaretten met een c schrijven leest moeilijk irritant.
In tegenstelling tot Tekzor, ben ik wel blij dat je erop terugkomt. Blijkbaar mag het niet in een apart topic, dus dan maken we overal maar rommel.Wacky zei:Alleen voor pre-pubers die gemeen doen tegen meisjes omdat ze niet weten wat ze er anders aan moeten met die situaties.
Psychedelibee zei:Misschien wel handig om van te voren duidelijke regels voor jezelf op te stellen, dan kun je die later gebruiken om je gebruik mee te toetsen. Als je die regels niet hebt ga je die ene extra dag blowen makkelijker als onschuldig zien bijvoorbeeld en dan kom je er vaak pas veel te laat achter dat je enen wel erg vaak blowt.kokosmakroon900 zei:Ik had zelf ook al inderdaad bedacht dat ik dan waarschijnlijk vaker ga roken. Maar ik wil niet vaker dan een aantal keer per week blowen, en als dat wel gaat gebeuren stop ik er denk ik meteen een tijdje mee, om te kijken of ik nog wel zonder kan
In theorie klinkt het heel goed, maar de praktijk moet uitwijzen hoe dat zich gaat uitpakken
Zolang je echt eerlijk en open blijft over je gebruik kan dit een heel goed plan zijn denk ik.kokosmakroon900 zei:Psychedelibee zei:Misschien wel handig om van te voren duidelijke regels voor jezelf op te stellen, dan kun je die later gebruiken om je gebruik mee te toetsen. Als je die regels niet hebt ga je die ene extra dag blowen makkelijker als onschuldig zien bijvoorbeeld en dan kom je er vaak pas veel te laat achter dat je enen wel erg vaak blowt.kokosmakroon900 zei:Ik had zelf ook al inderdaad bedacht dat ik dan waarschijnlijk vaker ga roken. Maar ik wil niet vaker dan een aantal keer per week blowen, en als dat wel gaat gebeuren stop ik er denk ik meteen een tijdje mee, om te kijken of ik nog wel zonder kan
In theorie klinkt het heel goed, maar de praktijk moet uitwijzen hoe dat zich gaat uitpakken
Ik heb er nog even over nagedacht en dit is het plan:
Ik woon nog thuis, en mijn ouders weten dat ik af en toe een jointje rook. Dit doe ik alleen nooit bij hun in de buurt, het wordt zegmaar ''gedoogd''. Nu ga ik ze gewoon vertellen hoe de vork in de steel zit: dus hoe vaak ik blow, en wat, en wie. Zodat zij het voorste en het achterste ervan weten. Dan hoop ik dat zij blij zijn dat ik het gewoon vertel, en dat ik het dus wat meer openlijk kan doen.
Als mijn ouders zicht krijgen op de hoeveelheid die ik blow, kunnen zij ingrijpen als ik mijn eigen regels (1 keer per week een jointje roken) verbreek.
SmartieAndMe zei:er staan goede tutorials op Youtube waar je een hoop handigheidjes kunt uithalen. Verder helpt het als iemand het je IRL even laat zien, daar win je ook een hoop voordeel mee.
Ik persoonlijk gebruik overigens Javaanse jongens driekwart omdat het ongebleekte shag is en lekker smaakt. De nicotine ben ik alleen wel een beetje zat :P Het belangrijkste om goed te draaien is zorgen dat je alles fijn genoeg maakt zodat het goed te verdelen is en daarna dus ook zorgt dat alles perfect verdeeld zit in je joint. Een goede verdeling maakt het echt 1000% makkelijker om te rollen.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."