#1
hallo,
ik ben sinds kort ook begonnen met zelf draaien, ik heb wel het geluk gehad dat al mijn vrienden allemaal pro draaiers zijn dus heb wel al een beetje kunnen spieken.
kon het eigenlijk vrijwel meteen, moet nog een beetje strakker leren draaien.
mijn advies:
gebruik geen schietshag, vind ik niet fijn roken en niet fijn draaien.
ik ben fan van american spirit (te halen bij de tabakswinkel, zonder vieze plaatsjes)
maak de inhoud niet dikker dan de tip is.
neem de tijd om hem netjes en strak te maken, ik vond met wiet draaien makkelijker maar het is zeker niet slecht om een avondje thuis je tijd te besteden aan dummy's rollen.
ik ben sinds kort ook begonnen met zelf draaien, ik heb wel het geluk gehad dat al mijn vrienden allemaal pro draaiers zijn dus heb wel al een beetje kunnen spieken.
kon het eigenlijk vrijwel meteen, moet nog een beetje strakker leren draaien.
mijn advies:
gebruik geen schietshag, vind ik niet fijn roken en niet fijn draaien.
ik ben fan van american spirit (te halen bij de tabakswinkel, zonder vieze plaatsjes)
maak de inhoud niet dikker dan de tip is.
neem de tijd om hem netjes en strak te maken, ik vond met wiet draaien makkelijker maar het is zeker niet slecht om een avondje thuis je tijd te besteden aan dummy's rollen.