Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsverslaafd aan blowen > vergeetachtig?

verslaafd aan blowen > vergeetachtig?

33 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
f
fs180Lid
01-01-2024, 00:00
#1
koop een agenda voor hem
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#2
LOL steek het maar op het blowen... als hij het belangerijk genoeg vindt vergeet hij het niet.. Duidelijk is het niet belangerijk genoeg voor hem :)

dumpe die handel!
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#3
16, word in september 17 why?
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb sinds een paar weken een vriend, en hy is dus zwaar verslaafd aan blowen.. wat ik minder vind maar ik zeg er niks van omdat ik nog maar kort met hem heb en niet al gelijk wil gaan zeiken.. & omdat ik er zelf ook AF & TOE een opsteek.. Maar telkens als ik met hem afspreek moet ik hem achter zyn vodden zitten dat ie wel komt opdage! maar het iniatief van afspreken komt altijd van zijn kant en uiteindelyk ben ik degene die staat te wachten..

Ik had het er laatst met iemand over, en die zei dat het door het vele blowen kon komen (dat je daar vergeetachtig van word) .. Hij rookt er ongeveer 5 per dag.. Ik schat dat het al zo'n 2/3 jaar bezig is..
als de afspraak meer al 6 uur van tevoren is gemaakt vergeet ie het standaard


Wat denken jullie?
& Hoe kan ik hem vertellen dat ik het vele blowen minder vind (zonder zeikerig over te kome)

Dankuuwel allemaal alvast ^^ xxx;
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zeiken moet je pas doen nadat je kinderen van hem hebt en met hem bent getrouwd :beer:
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#6
jcutter123 zei:
Zeiken moet je pas doen nadat je kinderen van hem hebt en met hem bent getrouwd :beer:
Klik om te vergroten...
lol :grin: gewoon een keer met hem praten als die nuchter is vroeg in de morgen ofzo en niet boos gaan doen gewoon rustig gesprek
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#7
dollegekske zei:
Ik heb sinds een paar weken een vriend, en hy is dus zwaar verslaafd aan blowen.. wat ik minder vind maar ik zeg er niks van omdat ik nog maar kort met hem heb en niet al gelijk wil gaan zeiken.. & omdat ik er zelf ook AF & TOE een opsteek.. Maar telkens als ik met hem afspreek moet ik hem achter zyn vodden zitten dat ie wel komt opdage! maar het iniatief van afspreken komt altijd van zijn kant en uiteindelyk ben ik degene die staat te wachten..

Ik had het er laatst met iemand over, en die zei dat het door het vele blowen kon komen (dat je daar vergeetachtig van word) .. Hij rookt er ongeveer 5 per dag.. Ik schat dat het al zo'n 2/3 jaar bezig is..
als de afspraak meer al 6 uur van tevoren is gemaakt vergeet ie het standaard


Wat denken jullie?
& Hoe kan ik hem vertellen dat ik het vele blowen minder vind (zonder zeikerig over te kome)

Dankuuwel allemaal alvast ^^ xxx;
Klik om te vergroten...
Beetje meer eigenwaarde meisje..

Blowen doet geen vriendinnetjes in de steek laten.. dus dat excuus hoef je niet voor hem te maken.
Hij behandelt je duidelijk niet met het respect wat jij gepast vindt voor een relatie, ..en het is jouw taak om daar naar te handelen.
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#8
ben het eens met pipo.
D
Dreaming_fantasyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ben het er ook mee eens dat Blowen je geheugen aantast maar zeker niet in zulke mate dat je een afspraak niet in je telefoon (hand? blaadje? agenda? organiser?) kunt zetten?

Ik blow al 12 jaar.. waarvan de afgelopen 4 jaar behoorlijk veel...(dwz dagelijks meer dan 1) ik vergeet ook echt HEEL veel.
Maar afspraken kan ik wel onthouden, en zo niet, dan zet ik ze dus op de kalender of in m'n telefoon!
Kijk een afspraak van langer als zeg 2 dagen word echt HEEL lastig, maar goed daar zijn dus die agenda's en telefoons heel handig voor :).

Misschien dus een leuk kadotje voor jullie zoveel weken samenzijn?

Anders gewoon er eens over praten met hem, je kunt altijd aankaarten dat je je een beetje zorgen maakt over zijn gezondheid? (met name zijn korte termijn geheugen of iets in die richting?)

Hoe dan ook succes ermee :)!
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hmm okee.. Maar is het niet zeikerig om na een paar weken al daarover te beginnen? Dan weet ik zeker dat ie zegt; daar heb jij toch geen last van? .. dusja..
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik blow nu zo'n 10 jaar en ik denk 8 jaar ofzo elke dag, en dan blijft het ook niet bij eentje per dag. Maar men meissie vergeet ik echt niet doordat ik blow. Ik kan met men kop daar niet bijkomen dat je iemand waar je omgeeft kan vergeten door drugs.
Vind het ook erg stom van hem dat ie je steeds weer laat zitten, Als dit echt door het blowen zou komen dan wil ik niet weten wat voor weed en hoeveel weed hij rookt, het lijkt me erg onwaarschijnlijk. Weet je zeker dat er niks anders aan de hand is ?
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#12
Er zijn meer dingen als alleen wiet waar je vergeetachtig van kunt worden,
ik vergeet zelf ook aan de lopende band afspraken en taken, komt door adhd.
T
TostiniLid
01-01-2024, 00:00
#13
als je iets zelf ook belangrijk vind ga je dat heus niet vergeten..
ik heb zelf ook een vriend gehad, voor dat het mijn vriend werd blowede hij af en toe.. net zo vaak als mij en het was wel leuk om een keertje samen te doen af en toe.. maar toen na 2 weken zijn vader overleed sloeg hij door en was hij constant stoned..
het ging ook wel snel uit door ruzie's dat hij nooit kwam opdagen en zijn afspraken vergat.
ik geloof niet dat dit komt door het blowen maar gewoon omdat hij op dit moment andere dingen belangrijker vond.

ik denk eerlijk gezegd dat je vriend je niet belangreijk genoeg vind maar wel leuk vind, een afspraak met je maakt voor over 6 uur want dan wil hij je graag zien maar om half 6 nog iets leukers aan het doen is en toch maar wat langer blijft..
dus ik zou eens een serieus gesprek met hem gaan voeren over hoe belangrijk hij het vind om bij jou te zijn en daar de uitkomst van afwachten, zegt ie dat ie je belangrijk vind maar laat hij het niet zien is het gewoon een zoethouderleugentje..
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#14
dollegekske zei:
Hmm okee.. Maar is het niet zeikerig om na een paar weken al daarover te beginnen? Dan weet ik zeker dat ie zegt; daar heb jij toch geen last van? .. dusja..
Klik om te vergroten...

Dan zeg je, ja ik heb er wel last van want je vergeet constant afspraken etc.

Maar ik sluit me aan bij de rest, als hij na een paar weken al niet op komt dagen bij afspraken dan is dat niet alleen door de wiet.

Sorry, maar als ik vragen mag, hoe oud ben je?
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#15
dollegekske zei:
16, word in september 17 why?
Klik om te vergroten...

Ik weet dat dit dan het laatste is wat je wilt horen, maar ik zou eventjes goed na denken over die "relatie". Maargoed, niet mijn zaken. Pas een beetje op, ik noem je niet dom, maar ik ken geen 16 jarigen die verantwoordelijk met drugs en dit soort dingen kunnen om gaan :) jij zal vast wel een uitzondering zijn, maar let wel op
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#16
K doe mn best, let er erg mee op . en ik weet dat veel mensen van mijn leeftijd het onderschatten. ik doe mijn best in ieder geval om het rustig aan te doen
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#17
..maaruh.. heb je het ondertussen al uit gemaakt?
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik blow (bijna) niet maar ik ben superchaotisch, daarom kan ik me precies inleven in de situatie van die gozer. Dit probleem heb ik eigenlijk met al mijn vriendinnetjes... :rolleyes:
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nee nog niet, telkens als ik op het punt sta (zo van als ie nu binnen 5 minuten er niet is maak ik het uit) komt ie net aanrijden. Maar ga hem vanavond zijn laatste kans geven, en als ie dan te laat is of niet komt zonder af te bellen kan ie het vergeten :wink:
T
ThaReaperLid
01-01-2024, 00:00
#20
dollegekske zei:
Nee nog niet, telkens als ik op het punt sta (zo van als ie nu binnen 5 minuten er niet is maak ik het uit) komt ie net aanrijden. Maar ga hem vanavond zijn laatste kans geven, en als ie dan te laat is of niet komt zonder af te bellen kan ie het vergeten :wink:
Klik om te vergroten...

Wise decision.. hij heeft zn kansen gehad.. en je hebt altijd nog de DF dating service :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."