#1
Ik heb sinds een paar weken een vriend, en hy is dus zwaar verslaafd aan blowen.. wat ik minder vind maar ik zeg er niks van omdat ik nog maar kort met hem heb en niet al gelijk wil gaan zeiken.. & omdat ik er zelf ook AF & TOE een opsteek.. Maar telkens als ik met hem afspreek moet ik hem achter zyn vodden zitten dat ie wel komt opdage! maar het iniatief van afspreken komt altijd van zijn kant en uiteindelyk ben ik degene die staat te wachten..
Ik had het er laatst met iemand over, en die zei dat het door het vele blowen kon komen (dat je daar vergeetachtig van word) .. Hij rookt er ongeveer 5 per dag.. Ik schat dat het al zo'n 2/3 jaar bezig is..
als de afspraak meer al 6 uur van tevoren is gemaakt vergeet ie het standaard
Wat denken jullie?
& Hoe kan ik hem vertellen dat ik het vele blowen minder vind (zonder zeikerig over te kome)
Dankuuwel allemaal alvast ^^ xxx;
Ik had het er laatst met iemand over, en die zei dat het door het vele blowen kon komen (dat je daar vergeetachtig van word) .. Hij rookt er ongeveer 5 per dag.. Ik schat dat het al zo'n 2/3 jaar bezig is..
als de afspraak meer al 6 uur van tevoren is gemaakt vergeet ie het standaard
Wat denken jullie?
& Hoe kan ik hem vertellen dat ik het vele blowen minder vind (zonder zeikerig over te kome)
Dankuuwel allemaal alvast ^^ xxx;
