Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete plekken voor een joint?

Favoriete plekken voor een joint?

32 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Voorzichtig Benzoboss, daar heb je stash boxes voor.
Klik om te vergroten...
Je weet wat ik bedoelde :P .
a
autysdLid
01-01-2024, 00:00
#2
een verlaten slingerend, in zonlicht schitterend bospad, met op de juiste plekken comfortable zitbanken met zo'n gekromde hoge rugleuning
-en alleen wuivende wind en vogeltjes als geluid
-en de zekerheid dat je uren achtereen alleen bent
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Klinkt wel goed though...
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#4
In mijn longen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Voorzichtig Benzoboss, daar heb je stash boxes voor.
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Achter mijn woning, daar is een straat bij de los plaats van een supermarkt, komt geen hond in de avond dus daar blow ik wel is.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat klinkt echt als een kutplek. Kan je niet ergens gaan chillen waar het wel gezellig is :wink: :tearsofjoy:
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#8
SkittlesAndMe zei:
Dat klinkt echt als een kutplek. Kan je niet ergens gaan chillen waar het wel gezellig is :wink: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Hij zit dicht bij de supermarkt.
Automaat koffie en genoeg eten voor de terug weg.
Stukje lopen en thuis een film opzetten.
Klinkt anders best relaxed.
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#9
SkittlesAndMe zei:
Dat klinkt echt als een kutplek. Kan je niet ergens gaan chillen waar het wel gezellig is :wink: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Ik woon er super dichtbij, ik heb echt geen zin om lang te lopen.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hebben we allemaal een favoriete smook-plek? Hm, ik zou bij god niet weten wat de mijne is. Denk stiekem toch lekker saai: "In mijn eigen tuin". Vind de plek niet zo belangrijk. Veel belangrijker is voor mij het gezelschap. En natuurlijk of ik mijn vreetkick kan bedwingen. Blowen zonder eten achteraf is voor mij een grote teleurstelling.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#11
tsjaa met dit weer is mijn favoriete plek eigenlijk gewoon op de bank voor de TV
A
A$AP_AetherLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heey mede smokers,

Mijn vrienden en ik vinden de locatie altijd erg belangrijk als we een jointje gaan roken met zn allen. Een jointje op de boot of in Utrecht vind ik namelijk echt veel leuker dan gewoon thuis :stoned: . Wat zijn jullie favoriete plekken eigenlijk??
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het bankje tegenover een coffeeshop aan de gracht waarbij je als de coffeeshop dicht gaat en je zit op het bankje en je kijkt naar de dom dat ie om 11 uur begint te spelen is nice, en je krijgt een soort lichtshow!

Als ik met vrienden chill zitten we vaak buiten woonwijken aan het water of in de auto. Als ik met mijn vriendin ben dan aan het water of het bos.
A
A$AP_AetherLid
01-01-2024, 00:00
#14
Klinkt goed allemaal, zo kom ik ook op nieuwe ideen!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik vind het op een festival wel erg chill. En ook voor mijn tentje in de natuur. Maar gezellig met vrienden is ook leuk.
Z
ZweibeinerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Thuis op de bank met een bordspel voor mijn neus en een lekker muziekje aan. Bordspel kan ook MTG zijn of een goede film of serie.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als het mooi weer is lekker buiten een rondje lopen door Amsterdam. Als het slecht weer is gewoon lekker thuis op de bank met of zonder vrienden. Oh en op een festival of feest een joint roken vind ik ook altijd heerlijk.
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#18
voor een kinderdagverblijf, hemels! :stoned:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mijn favoriete plek is heel lang m'n bootje geweest. Lekker de polder in varen en ergens tussen het riet voor anker gaan. Lekker in het zonnetje, grote fatboy in de boot en dan liggend blowen. Heeeeeerlijk man.. beetje reggae aan!

Helaas is 't bootje weg. Ooit!
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#20
De veluwe vind ik heerlijk jammer dat het zo ver is.
Of centrum den bosch zoon mooie stad gewelig om daar te smoken.
Of in de oisterwijkse bossen en vennen geweldig uitzicht.
Centrum maastricht is ook heerlijk.
Of een jointje tijdens het vissen :mrgreen: .
EDIT als je naar de veluwe gaat zou ik het deelerwoud pakken mooiste bos dat ik tot nu toe in nl heb gezien.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."