#1
tsjaa met dit weer is mijn favoriete plek eigenlijk gewoon op de bank voor de TV
Hij zit dicht bij de supermarkt.SkittlesAndMe zei:Dat klinkt echt als een kutplek. Kan je niet ergens gaan chillen waar het wel gezellig is![]()
![]()
Ik woon er super dichtbij, ik heb echt geen zin om lang te lopen.SkittlesAndMe zei:Dat klinkt echt als een kutplek. Kan je niet ergens gaan chillen waar het wel gezellig is![]()
![]()
Je weet wat ik bedoelde :P .Mindless zei:Voorzichtig Benzoboss, daar heb je stash boxes voor.
. Wat zijn jullie favoriete plekken eigenlijk??
."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."