#1
Ja dat klopt wel.
Had het gwn niet verwacht
.
Had het gwn niet verwacht
always-do-that zei:Meestal op een bankje met uitzicht over de haven, is alleen wel redelijk koud nu met al die wind...
autysd zei:-en de zekerheid dat je uren achtereen alleen bent
Hij zit dicht bij de supermarkt.SkittlesAndMe zei:Dat klinkt echt als een kutplek. Kan je niet ergens gaan chillen waar het wel gezellig is![]()
![]()
Ik woon er super dichtbij, ik heb echt geen zin om lang te lopen.SkittlesAndMe zei:Dat klinkt echt als een kutplek. Kan je niet ergens gaan chillen waar het wel gezellig is![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."