Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete plekken voor een joint?

Favoriete plekken voor een joint?

32 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja dat klopt wel.
Had het gwn niet verwacht :tearsofjoy: .
-
-DONE-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Meestal op een bankje met uitzicht over de haven, is alleen wel redelijk koud nu met al die wind...
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
always-do-that zei:
Meestal op een bankje met uitzicht over de haven, is alleen wel redelijk koud nu met al die wind...
Klik om te vergroten...

Hier hetzelfde maar dan bij grachten/shops op een goede locatie. Of natuurlijk gewoon thuis op de bank met vrienden. En wat games spelen of muziekje erbij.

Mijn favoriete plek is in een bos waar ook water is , heerlijk vertoeven daar als het zomer is :wink:
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#4
autysd zei:
-en de zekerheid dat je uren achtereen alleen bent
Klik om te vergroten...

Die plekken ga je in Nederland niet vinden ben ik bang.
a
autysdLid
01-01-2024, 00:00
#5
een verlaten slingerend, in zonlicht schitterend bospad, met op de juiste plekken comfortable zitbanken met zo'n gekromde hoge rugleuning
-en alleen wuivende wind en vogeltjes als geluid
-en de zekerheid dat je uren achtereen alleen bent
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Klinkt wel goed though...
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#7
In mijn longen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Voorzichtig Benzoboss, daar heb je stash boxes voor.
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Achter mijn woning, daar is een straat bij de los plaats van een supermarkt, komt geen hond in de avond dus daar blow ik wel is.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat klinkt echt als een kutplek. Kan je niet ergens gaan chillen waar het wel gezellig is :wink: :tearsofjoy:
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#11
SkittlesAndMe zei:
Dat klinkt echt als een kutplek. Kan je niet ergens gaan chillen waar het wel gezellig is :wink: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Hij zit dicht bij de supermarkt.
Automaat koffie en genoeg eten voor de terug weg.
Stukje lopen en thuis een film opzetten.
Klinkt anders best relaxed.
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#12
SkittlesAndMe zei:
Dat klinkt echt als een kutplek. Kan je niet ergens gaan chillen waar het wel gezellig is :wink: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Ik woon er super dichtbij, ik heb echt geen zin om lang te lopen.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hebben we allemaal een favoriete smook-plek? Hm, ik zou bij god niet weten wat de mijne is. Denk stiekem toch lekker saai: "In mijn eigen tuin". Vind de plek niet zo belangrijk. Veel belangrijker is voor mij het gezelschap. En natuurlijk of ik mijn vreetkick kan bedwingen. Blowen zonder eten achteraf is voor mij een grote teleurstelling.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."