#1
omdat ik ben gestopt met rokenTrippyShit zei:Waarom roken mensen weed/hasj met shag. Walgelijk vind ik datcropp zei:chocolope hase met samson shag gisteravond, stikkie voor mezelf![]()
omdat ik ben gestopt met rokenTrippyShit zei:Waarom roken mensen weed/hasj met shag. Walgelijk vind ik datcropp zei:chocolope hase met samson shag gisteravond, stikkie voor mezelf![]()
(2,90 voor L&M shag)



Zazuu. zei:jointje met een beetje shag en wat wiet.
binnestebuiten, lekkerrrrr.

TrippyShit zei:Een halve voorgedraaide van de lokale coffeeshop en nu zit ik em para half te badtrippen.. Bietje waardeleus

Zazuu. zei:Zazuu. zei:jointje met een beetje shag en wat wiet.
binnestebuiten, lekkerrrrr.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."