#1
Lol,
IK ken geen psychiater die wiet voorschrijft tegen depresssie etc...
Als je al gevoelig bent voor paniekaanvallen of angst etc kan je beter
geen wiet gaan roken etc.
Beter kan je bijvoorbeeld cannabis olie , cbd olie nemen.
Dat werkt bij sommige mensen heel goed tegen pijn en andere klachten.
Psychiaters in Nederland bedoel je denk ik? In America en canada geven ze wel wiet wel hoor.
In Nederland hebben ze volgens mij Jack herrer ofzo bij de apotheek. Maar die mensen bij de ggz zitten op schoot bij de verzekeraars en de farmaceuten. Dus nee die gaan geen wiet voorschrijven. Die gaan jouw vertellen dat je hun verslavende chemische pillen moet gebruiken.
En cbd werkt niet tegen pijn. cbd halen ze uit sativa soorten. Sativas helpen niet tegen pijn.
je krijgt wel energie van CBD met de terpenen. Maar als het alleen cbd is zonder terpenen erbij dan doet het echt geen ene reet. dus zou maar kijken of het een cbd isolaat betreft of dat ze die hele plant full-spectrum hebben leegetrokken met alle terpenen erbij.