#1
Thanks voor de reacties!Ik reageer even in 1 bericht op iedereen.
Ben al bij meerdere psychologen geweest, de exacte oorzaak is niet gevonden. Het is ook niet dat ik dagelijks paniekaanvallen heb, psycholoog kan ook niet veel doen. Het zit volgens mij ook wel een beetje in de familie want mijn moeder is bijvoorbeeld ook praktisch altijd gestresst. Het is voor mij gewoon meer om af en toe te kunnen ontspannen omdat ik vrijwel altijd onrustig ben in mn hoofd.
Ik rook niet trouwens
Je kan ook vapen. Met wiet vapen heb je beter controle over de high. hoe hoger de temperatuur hoe meer terpenen hoe meer stoned je word. lage temperatuur is de high weer anders dan op hoge temperatuur.
ik hoef die tabak troep ook niet. ik vape gewoon de wiet, of hash. smaakt ook erg lekker.