#1
Maandag voor 20:00 bij de shop wezen??
Is het plan ja, maar gaat nog even duren voor ik daar profeit van heb.😅Kweek je eigen!
Ja precies dit. Geen andere suggesties? Dan word 't wachten tot 7:00. Snap het hoor, zijn hier genoeg mensen die afkicken van zwaardere middelen. Maar voor mij is wiet standaard en heb al jaren geen dag gehad zonder dus is kut. Daarnaast veel stress, zal je niet vervelen met de details dst doe ik wssn nu al.Maandag voor 20:00 bij de shop wezen??
Je kunt toch wat overkopen van je vrienden en morge nieuwe voor ze halen...Heb wel geld, maar wil niet bietsen bij vrienden
Als een garnaal wordt je daar van!Koop een grinder met zo'n zeefje onderin. Gebruik wat er in het onderste bakje valt (kief) als noodvoorraad![]()
Hahaha dat is zeker waar! Opletten met doseren, het komt wel stevig aan xdAls een garnaal wordt je daar van!![]()
Idd... wappie de pappie!Hahaha dat is zeker waar! Opletten met doseren, het komt wel stevig aan xd
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."