#1
Hallo allemaal,
Ik ben al 7 jaar een fanatiek blower. Ik ben begonnen met dat ene jointje met een klasgenoot en zo is dat langzaam verder gegroeid. Inmiddels blow ik dagelijks en natuurlijk is dat niet perse iets goed, dat weet ik ook.
IK werk nu 3 jaar fulltime in de agf, dit is dus lichamelijk zwaar werk. Nou sta ik 's ochtends op om 6 uur en dan werk ik maandag t/m woensdag en vrijdag van 7:30 tot 18:30.
Nou rook ik elke dag na het werk wel een jointje en in het weekend 1 á 2 per dag.
Het is niet echt een verslaving, maar het zit wel een beetje in mijn dagelijkse routine. Muziekje aan en even een joint draaien, daarna lekker roken, relaxen en naar bed.
Het verstoort mij niet in mijn dagelijkse bezigheid of mijn BBL opleiding. Daarom heb ik er nog niet veel aan veranderd.
Nu is mijn uiteindelijke graag: Zouden jullie dit gebruik problematisch noemen?
Ik hoor graag van jullie en alvast bedankt!
Ik ben al 7 jaar een fanatiek blower. Ik ben begonnen met dat ene jointje met een klasgenoot en zo is dat langzaam verder gegroeid. Inmiddels blow ik dagelijks en natuurlijk is dat niet perse iets goed, dat weet ik ook.
IK werk nu 3 jaar fulltime in de agf, dit is dus lichamelijk zwaar werk. Nou sta ik 's ochtends op om 6 uur en dan werk ik maandag t/m woensdag en vrijdag van 7:30 tot 18:30.
Nou rook ik elke dag na het werk wel een jointje en in het weekend 1 á 2 per dag.
Het is niet echt een verslaving, maar het zit wel een beetje in mijn dagelijkse routine. Muziekje aan en even een joint draaien, daarna lekker roken, relaxen en naar bed.
Het verstoort mij niet in mijn dagelijkse bezigheid of mijn BBL opleiding. Daarom heb ik er nog niet veel aan veranderd.
Nu is mijn uiteindelijke graag: Zouden jullie dit gebruik problematisch noemen?
Ik hoor graag van jullie en alvast bedankt!