#1
Wilde even mededelen dat ik na 15 jaar lang dagelijks blowen (gemiddeld 1 tot 3 joints per dag) nu precies 5 weken gestopt ben, cold turkey. Ik had het al een jaar lang in me hoofd zitten om te stoppen maar keek er enorm tegenop. De eerste paar dagen had ik enorm last van teveel energy en kon moeilijk in slaap komen. Nu heb ik nergens meer last van, ik eet goed, ik slaap goed, heb het sporten weer opgepakt. Ik heb ADHD dus de symptomen daarvan merkte ik wel direct weer. Ben weer begonnen met me Dexamfetamine medicatie op een hele lage dosis om dat weer te counteren.
Wilde dit even kwijt omdat ik enorm trots ben op mijzelf. Het is een stuk makkelijker dan ik dacht. Voor de mensen die er ook aan denken om te stoppen, gewoon doen!!! niet uitstellen. Het moeilijke zit allemaal tussen de oren.
Wilde dit even kwijt omdat ik enorm trots ben op mijzelf. Het is een stuk makkelijker dan ik dacht. Voor de mensen die er ook aan denken om te stoppen, gewoon doen!!! niet uitstellen. Het moeilijke zit allemaal tussen de oren.