Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNa 15 jaar dagelijks blowen in 1x gestopt

Na 15 jaar dagelijks blowen in 1x gestopt

22 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Chr0nic zei:
Helaas na bijna een jaar gestopt te zijn teruggevallen in mijn oude blow gewoonte. Zit nu weer aan 2 a 3 jointjes per dag sinds een maand ongeveer. Binnenkort volgt er een nieuwe poging!
Klik om te vergroten...
Vallen en opstaan het overkomt de meeste!
Schaam je er niet voor gewoon weer overnieuw beginnen
This time you are not starting from scratch, but from experience❤
You can kick the habit!!
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Chr0nic zei:
Helaas na bijna een jaar gestopt te zijn teruggevallen in mijn oude blow gewoonte. Zit nu weer aan 2 a 3 jointjes per dag sinds een maand ongeveer. Binnenkort volgt er een nieuwe poging!
Klik om te vergroten...
Gek genoeg is dit zo'n beetje de enige drugs die ik jaren lang dagelijks heb gebruikt en ook in 1 x mee ben gestopt. Dat is nu een jaar of 13 geleden en heb, op 2 keer spacecake na, (wat hebben we een lol gehad) nooit meer aangeraakt. Ook zero behoefte eraan gehad ooit.

Maar succes met de volgende poging!
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dopemonster zei:
Vallen en opstaan het overkomt de meeste!
Schaam je er niet voor gewoon weer overnieuw beginnen
This time you are not starting from scratch, but from experience❤
You can kick the habit!!
Klik om te vergroten...

Thnks!! I believe not only in the result but also in the process!

mcnekkerman zei:
Gek genoeg is dit zo'n beetje de enige drugs die ik jaren lang dagelijks heb gebruikt en ook in 1 x mee ben gestopt. Dat is nu een jaar of 13 geleden en heb, op 2 keer spacecake na, (wat hebben we een lol gehad) nooit meer aangeraakt. Ook zero behoefte eraan gehad ooit.

Maar succes met de volgende poging!
Klik om te vergroten...

Bedankt!
Exact dat gevoel heb ik ook gehad bijna een jaar lang. Nul behoefte en had zelfs een afkeer tegen het stonede gevoel wat het mij gaf. Totdat ik op een verjaardag goed onder de invloed was en er een joint langskwam. Dag erna ging ik alweer naar de coffeeshop en sindsdien niet meer kunnen minderen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."