Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsde smaak van sos

de smaak van sos

17 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
g
gabberkop18Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ben al ff lid op dit forum maar tydje niet meer op forum gekome
en ik lees kijvaak dat jullie de smaak van coke vies vinden
ik vind het een streling voor men tong ok als je pas gesnove hebt is het wat vies maar eve erna is het echt heerlijk voor me
g
gabberkop18Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ja

ksnap je reactie
maar ik heb nog maar 1 keer gensove
vond het de fijnste drugs die er bestaat
maar ik kijk wel uit hoor ik zal nog wel eens doen
maar ik kijk wel uit en zorg dat het niet uit de hand loopt
toch bedankt voor de bezorgtheid :)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Alleen die geur al ja. Rare chemische lucht, echt uniek en nergens mee te vergelijken. Maar het heeft iets, iets onverklaarbaars. Die geur heeft voor mij een belangrijke rol gespeeld in het totaalbeeld dat ik van coke had. Ik kan het niet verklaren, waarom heeft het zo'n effect. Echt een psychologisch effect heeft het. Coke is echt een verleider in alle opzichten, echt een drug van de duivel. Het lijkt allemaal zo mooi maar uiteindelijk wou je dat je het nooit had gedaan. Pas maar op jongen, herken akelig veel van mezelf in je. Denk dat het je aardig in z'n greep heeft. Daar kom je altijd pas later achter. Ik weet dat als je dit leest dat je waarschijnlijk denkt, wat zeikt hij nou weer? Kan ik me voorstellen, toen ik er aan zat had ik schijt aan wat mensen voor ervaringen ermee hadden. Hun waren mij niet. In de periode dat ik het elke dag deed heb ik in totaal 1 keer me eigen afgevraagd of ik misschien niet fout bezig was. Gek genoeg kan ik me dit moment nog exact herinneren. Ik dacht bij mezelf 'is elke dag gebruiken toch niet een beetje teveel?' waarop ik meteen dacht 'ik stop binnenkort wel'. En dat was het, ik geloofde zonder aarzeling dat ik ''binnenkort wel stopte''. Meer heb ik er gewoon niet over gedacht. Toen ik uiteindelijk MOEST stoppen doordat ik er niet meer aan kon komen kwam de waarheid steeds meer naar boven en liet de coke zijn ware zelf zien. Als het aan mij had gelegen was ik helemaal nooit gestopt, wie weet. Misschien tot op de dag van vandaag nog niet.
R
RottendNeusbeentjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
zalige smaak!!!

Ik hou van de smaak van sos!!!
Beter als de gortige smaak van pep en pille :kots:
SOS IS THE BEST!!!
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: zalige smaak!!!

ben het eens dat de smaak van sos veel lekkerder is dan die van speed ..
vind speed niet stinken of vies .. maar als het doorschiet naar je keel dan moet je toch redelijk snel nekken. xtc heb ik nooit problemen mee gehad!
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ga ook maar weer eens wat halen binnenkort, word eigenlijk een beetje flauw van al die speed.
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#7
i'm lovin' it padapapapaaa :sunglasses:
M
MattsoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het is niet lekker, maar wel plezant, als ik mocht kiezen tussen die wafel met suiker of met sos, dan neem ik hem met sos.

Als ik moet kiezen voor het effect, ga ik voor sos maja dat is ook wel logisch zeker :tongueout:
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#9
euhm .. het klinkt mss wel raar... maar kvind speed beter smaken :confused:
c
caravanbezoekerLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik snuif niet zo vaak meer (speed) maar als ik dan weer een keertje een grammetje in me handen heb en ik ruik die speed dan gaat er toch weer een soort rilling door me heen. Ik vind het serieus lekker ruiken.
C
CordiniLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vind coke vies bij de eerste lijn, maar als ik eenmaal bezig bent vind ik t ook heerlijk. Daarbij vind ik t gevoel op je gehemelte e.d. ook heerlijk.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
het is mss leuk en lekker, maar veel te kort en te duur dus een verspilling van geld, uiteindelijk heb je er toch alleen ellende mee.. ik weet iets beter om mijn gled ana te geven hoor
F
Flashing MomentsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Deranged zei:
Maar het heeft iets, iets onverklaarbaars.
Klik om te vergroten...
idd.. dat is nou ook t verslavende eraan
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#14
Flashing Moments zei:
Deranged zei:
Maar het heeft iets, iets onverklaarbaars.
Klik om te vergroten...
idd.. dat is nou ook t verslavende eraan
Klik om te vergroten...
klopt .. het slechte aan coke is eigenlijk dat je het echt op ieder moment van de dag kan nemen ..
je kan er mee op staan, er mee lunchen en er mee naar bed ..
je kan mij wakker maken voor een lijn coke..
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#15
kvind het een overclassed drug maar lekker is het wel ja
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik hou meer van de stevige geur van speed in mijn neus, het lijkt alsof het recht naar je hersens gaat!
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#17
cunt zei:
Flashing Moments zei:
Deranged zei:
Maar het heeft iets, iets onverklaarbaars.
Klik om te vergroten...
idd.. dat is nou ook t verslavende eraan
Klik om te vergroten...
klopt .. het slechte aan coke is eigenlijk dat je het echt op ieder moment van de dag kan nemen ..
je kan er mee op staan, er mee lunchen en er mee naar bed ..
je kan mij wakker maken voor een lijn coke..
Klik om te vergroten...

stimmt, zoals ik al eerder zei is het gewoon heerlijke rotzooi.
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#18
In het begin vond ik het maar een rare smaak en moest ik eraan wenne, nu een hele berg lijntjes verder en vind ik het ook heerlijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."