#1
ik ben al ff lid op dit forum maar tydje niet meer op forum gekome
en ik lees kijvaak dat jullie de smaak van coke vies vinden
ik vind het een streling voor men tong ok als je pas gesnove hebt is het wat vies maar eve erna is het echt heerlijk voor me
en ik lees kijvaak dat jullie de smaak van coke vies vinden
ik vind het een streling voor men tong ok als je pas gesnove hebt is het wat vies maar eve erna is het echt heerlijk voor me