#1
had het niet over xtc hoor, das natuurlijk een andere categorie...
Maar toch bedankt !
upper kan ik het mss wel noemen ja.
Maar toch bedankt !
upper kan ik het mss wel noemen ja.
mathijs Geplaatst: 16 Maa 2006 22:34
Het is geen amphetamine.
Je kan het een "upper" noemen, net zoals speed.
Onthou wel dat XTC geen upper is maar halucinerend (als je het normaal gebruikt)
idd mdma is een psychedelische amphetaminespacekonijn zei:MDMA valt ook onder Uppers!!!!!
als je naar het effect kijkt zijn vele het er misschien niet mee eens , maar mdma is ook een amfetamine en is dus gewoon een uppermathijs Geplaatst: 16 Maa 2006 22:34
Het is geen amphetamine.
Je kan het een "upper" noemen, net zoals speed.
Onthou wel dat XTC geen upper is maar halucinerend (als je het normaal gebruikt)
Deranged zei:Waarom gebruikt iedereen altijd de engelse benaming? We spreken hier Nederlands en daar heet het gewoon amFetamine, die ph als f doen we niet aan.
spacekonijn zei:MDMA valt ook onder Uppers!!!!!
als je naar het effect kijkt zijn vele het er misschien niet mee eens , maar mdma is ook een amfetamine en is dus gewoon een uppermathijs Geplaatst: 16 Maa 2006 22:34
Het is geen amphetamine.
Je kan het een "upper" noemen, net zoals speed.
Onthou wel dat XTC geen upper is maar halucinerend (als je het normaal gebruikt)
Jeller zei:idd mdma is een psychedelische amphetaminespacekonijn zei:MDMA valt ook onder Uppers!!!!!
als je naar het effect kijkt zijn vele het er misschien niet mee eens , maar mdma is ook een amfetamine en is dus gewoon een uppermathijs Geplaatst: 16 Maa 2006 22:34
Het is geen amphetamine.
Je kan het een "upper" noemen, net zoals speed.
Onthou wel dat XTC geen upper is maar halucinerend (als je het normaal gebruikt)
BobG zei:Jeller zei:idd mdma is een psychedelische amphetaminespacekonijn zei:MDMA valt ook onder Uppers!!!!!
als je naar het effect kijkt zijn vele het er misschien niet mee eens , maar mdma is ook een amfetamine en is dus gewoon een uppermathijs Geplaatst: 16 Maa 2006 22:34
Het is geen amphetamine.
Je kan het een "upper" noemen, net zoals speed.
Onthou wel dat XTC geen upper is maar halucinerend (als je het normaal gebruikt)
Uhm nee, MDMA is officieel een Psychedelische Phenethylamine.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."