Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsprijzen cocaine

prijzen cocaine

50 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#1
cunt zei:
HDA zei:
melissa zei:
HDA zei:
Ik betaalde 50 à 55 € de gram. Ook wel eens in de zak gezet helemaal in 't begin voor 75 €.
Klik om te vergroten...
:openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...
I know... Jong (24) en onervaren vooral ! :P
Klik om te vergroten...
ik ben in het begin 1x afgezet, toen moest ik 60 euro betalen :openmouth:
Klik om te vergroten...
hmmz,afgezet ben ik met sos nooit echt...heb het de 1ste malen niet moeten betalen...
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Frisko zei:
cunt zei:
HDA zei:
melissa zei:
HDA zei:
Ik betaalde 50 à 55 € de gram. Ook wel eens in de zak gezet helemaal in 't begin voor 75 €.
Klik om te vergroten...
:openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...
I know... Jong (24) en onervaren vooral ! :P
Klik om te vergroten...
ik ben in het begin 1x afgezet, toen moest ik 60 euro betalen :openmouth:
Klik om te vergroten...
hmmz,afgezet ben ik met sos nooit echt...heb het de 1ste malen niet moeten betalen...
Klik om te vergroten...

whahaha ik heb t nooit zelf betaald :grin: :grin:
mischien is dat wel de hele ellende,al die foute vriendjes van mij.......
oja 1 keertje 25 gulden deed ik samen met mijn mannetje zo leerde ik hem kennen........
hoe romantisch samen 1 pakketje sos delen :hearteyes:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#3
hoelang doe je met een gram? hoeveel normale lijntjes? en ze werken ongeveer 30-45 min?
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#4
DarkScope zei:
hoelang doe je met een gram? hoeveel normale lijntjes? en ze werken ongeveer 30-45 min?
Klik om te vergroten...

Moet je even verder kijken in het cocaine forum, is vaker gevraagt. Deze vraag kun je trouwens ook eigenlijk niet beantwoorden omdat iedereen andere lijntjes legt. Normaal = relatief.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#5
DarkScope zei:
hoelang doe je met een gram? hoeveel normale lijntjes? en ze werken ongeveer 30-45 min?
Klik om te vergroten...
ligt er ma net aan hoe je zelf bent...en hoe je word met der tijd!!!

eerst deden we ook 3 kwartier tot een uur met 1 lijn van 4 a 5cm...

maar met den tijd werden de lijnen alsmaar groter,en kwamen zel telkens korten na elkaar(20/30min max)

ik deed uit 1 echte gr een lijn of 10 en uit die 0.8 grammetjes 7 a 8 lijn(tjes) :)
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Frisko zei:
DarkScope zei:
hoelang doe je met een gram? hoeveel normale lijntjes? en ze werken ongeveer 30-45 min?
Klik om te vergroten...
ligt er ma net aan hoe je zelf bent...en hoe je word met der tijd!!!

eerst deden we ook 3 kwartier tot een uur met 1 lijn van 4 a 5cm...

maar met den tijd werden de lijnen alsmaar groter,en kwamen zel telkens korten na elkaar(20/30min max)

ik deed uit 1 echte gr een lijn of 10 en uit die 0.8 grammetjes 7 a 8 lijn(tjes) :)
Klik om te vergroten...

0,1 gram de lijn is idd wel standaard ja :wink:
tis alleen jammer dat t ffect steeds korter word.....
vroeger zoop ik er flink bij,dan kon je de tijd nog overbruggen......
nu ik er niet meer bij drink voel ik veel beter waneer hij is uitgewerkt...
mijn mannetje legt zeker wel een 0,2 als eerste snuif......blehhhhhhhhhhhh
onder t motto grote stappen snel thuis :openmouth: :openmouth:
de eerste is wel t lekkerst...............maar dat gaat me net ff iets te ver :wave:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#7
melissa zei:
Frisko zei:
DarkScope zei:
hoelang doe je met een gram? hoeveel normale lijntjes? en ze werken ongeveer 30-45 min?
Klik om te vergroten...
ligt er ma net aan hoe je zelf bent...en hoe je word met der tijd!!!

eerst deden we ook 3 kwartier tot een uur met 1 lijn van 4 a 5cm...

maar met den tijd werden de lijnen alsmaar groter,en kwamen zel telkens korten na elkaar(20/30min max)

ik deed uit 1 echte gr een lijn of 10 en uit die 0.8 grammetjes 7 a 8 lijn(tjes) :)
Klik om te vergroten...

0,1 gram de lijn is idd wel standaard ja :wink:
tis alleen jammer dat t ffect steeds korter word.....
vroeger zoop ik er flink bij,dan kon je de tijd nog overbruggen......
nu ik er niet meer bij drink voel ik veel beter waneer hij is uitgewerkt...
mijn mannetje legt zeker wel een 0,2 als eerste snuif......blehhhhhhhhhhhh
onder t motto grote stappen snel thuis :openmouth: :openmouth:
de eerste is wel t lekkerst...............maar dat gaat me net ff iets te ver :wave:
Klik om te vergroten...
hmmmz,deed ik op ut laatste ook ja,meer als 0.1 als 1ste lijn:)
1ste is idd altijd de beste :grin:
brrrr,ik wil dit weekend miss ook nog eens zondigen :( :)
ofwel wachten tot eind vd maand... :)
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#8
Frisko zei:
melissa zei:
Frisko zei:
DarkScope zei:
hoelang doe je met een gram? hoeveel normale lijntjes? en ze werken ongeveer 30-45 min?
Klik om te vergroten...
ligt er ma net aan hoe je zelf bent...en hoe je word met der tijd!!!

eerst deden we ook 3 kwartier tot een uur met 1 lijn van 4 a 5cm...

maar met den tijd werden de lijnen alsmaar groter,en kwamen zel telkens korten na elkaar(20/30min max)

ik deed uit 1 echte gr een lijn of 10 en uit die 0.8 grammetjes 7 a 8 lijn(tjes) :)
Klik om te vergroten...

0,1 gram de lijn is idd wel standaard ja :wink:
tis alleen jammer dat t ffect steeds korter word.....
vroeger zoop ik er flink bij,dan kon je de tijd nog overbruggen......
nu ik er niet meer bij drink voel ik veel beter waneer hij is uitgewerkt...
mijn mannetje legt zeker wel een 0,2 als eerste snuif......blehhhhhhhhhhhh
onder t motto grote stappen snel thuis :openmouth: :openmouth:
de eerste is wel t lekkerst...............maar dat gaat me net ff iets te ver :wave:
Klik om te vergroten...
hmmmz,deed ik op ut laatste ook ja,meer als 0.1 als 1ste lijn:)
1ste is idd altijd de beste :grin:
brrrr,ik wil dit weekend miss ook nog eens zondigen :( :)
ofwel wachten tot eind vd maand... :)
Klik om te vergroten...
normaal is het op zijn minst w8ten tot het einde van de maand he kerel :wink:
b
bassieLid
01-01-2024, 00:00
#9
50 euro voor 1.5 gram maar dan wel puur rechtstreeks van het bootje :grin:. Dan zijn het ook echt allemaal kleine brokjes
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#10
flakes is zo een beetje wel t beste wat je neus kan gebeuren :wink:
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik betaalde 50 à 55 € de gram. Ook wel eens in de zak gezet helemaal in 't begin voor 75 €.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#12
normaal wel ja :rolleyes: :)
maia zien wel,wie weet tegen het weekend zie ik er weer vanaf zoals vorige week :P :)
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Frisko zei:
normaal wel ja :rolleyes: :)
maia zien wel,wie weet tegen het weekend zie ik er weer vanaf zoals vorige week :P :)
Klik om te vergroten...

zo ging t bij mij ook afgelopen weekend,gelukkig.....
maar dit weekend komt t er echt van.........
zaterdag is de dag........
maar t word niet meer dan een halfje :rolleyes:
ik hou mijn sos appart van die van mijn mannetje,zodat ik precies weet wat ik gebruik.......
daarna gaan we op naar de 4 weken :wink:
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#14
melissa zei:
Frisko zei:
normaal wel ja :rolleyes: :)
maia zien wel,wie weet tegen het weekend zie ik er weer vanaf zoals vorige week :P :)
Klik om te vergroten...


maar t word niet meer dan een halfje :rolleyes:
Klik om te vergroten...

dat zeg ik ook altijd alleen het lukt me nooit :mrgreen:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#15
doopie zei:
melissa zei:
Frisko zei:
normaal wel ja :rolleyes: :)
maia zien wel,wie weet tegen het weekend zie ik er weer vanaf zoals vorige week :P :)
Klik om te vergroten...


maar t word niet meer dan een halfje :rolleyes:
Klik om te vergroten...

dat zeg ik ook altijd alleen het lukt me nooit :mrgreen:
Klik om te vergroten...

uhhhhhhhhhh is best wel moeilijk he als er meer voorhanden is......
:flushed: :flushed:
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#16
das zeker waar :flushed:
T
ThaFrEaKLid
01-01-2024, 00:00
#17
Verse Shit

Ik betaal doorgaans 65,- voor een onversneden gram (klont)

Ik doe niet aan poeder, gaat via via, dus zit er per verkoper vaak wel wat "extra's" doorheen.

Wit poeder? Mij niet gezien, ik maak er zelf wel poeder van met m'n medicijnenstampertje. :wave:
J
JonirszLid
01-01-2024, 00:00
#18
Goede deal van 25,00 / gram :sunglasses: en nee tis geen rotzooi:)
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jonirsz zei:
Goede deal van 25,00 / gram :sunglasses: en nee tis geen rotzooi:)
Klik om te vergroten...

volgens wie?
K
KooklijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb altijd € 40,= betaald voor een gram. En dan was het ook altijd een gram en goed spul. Bij meer grammen daalde de prijs natuurlijk. Nu kan ik niks goeds meer vinden. Altijd te weinig, teveel rotzooi erin en belachelijke prijzen. Ook wel fijn, want ik haal steeds minder, zoveel geld voor elke keer weer die kater, hoeft van mij niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."