#1
hmmz,afgezet ben ik met sos nooit echt...heb het de 1ste malen niet moeten betalen...cunt zei:ik ben in het begin 1x afgezet, toen moest ik 60 euro betalenHDA zei:I know... Jong (24) en onervaren vooral ! :Pmelissa zei:HDA zei:Ik betaalde 50 à 55 € de gram. Ook wel eens in de zak gezet helemaal in 't begin voor 75 €.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

