Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsprijzen cocaine

prijzen cocaine

50 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik betaalde 50 à 55 € de gram. Ook wel eens in de zak gezet helemaal in 't begin voor 75 €.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#2
melissa zei:
flakes is zo een beetje wel t beste wat je neus kan gebeuren :wink:
Klik om te vergroten...
yes it is,beetje te goed miss :)
maar wanneer ga je me nou es inhalen met posten melissa :P :P
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik betaal 40 euro de gram. meer is goedkoper..
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Frisko zei:
melissa zei:
flakes is zo een beetje wel t beste wat je neus kan gebeuren :wink:
Klik om te vergroten...
yes it is,beetje te goed miss :)
maar wanneer ga je me nou es inhalen met posten melissa :P :P
Klik om te vergroten...

whahaha ben er bijna :wink: :wink:
hou ff op met posten dan :wave: :wave:
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#5
40 voor hele, 50 voor anderhalf, korting :)
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#6
35 voor grammetjuh als je meer haalt stuk goedkoper
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik hoor hier allemaal de gram
maar hebben jullie je grammen dan ook al eens daadwerkelijk afgewogen....

1 zuivere gr flakes kost hier ook 60/65€ /gram
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#8
Frisko zei:
ik hoor hier allemaal de gram
maar hebben jullie je grammen dan ook al eens daadwerkelijk afgewogen....

1 zuivere gr flakes kost hier ook 60/65€ /gram
Klik om te vergroten...
ik zit wel is naast mijn dealer als hij het in sealtjes doet ..
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#9
HDA zei:
Ik betaalde 50 à 55 € de gram. Ook wel eens in de zak gezet helemaal in 't begin voor 75 €.
Klik om te vergroten...
:openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#10
cunt zei:
Frisko zei:
ik hoor hier allemaal de gram
maar hebben jullie je grammen dan ook al eens daadwerkelijk afgewogen....

1 zuivere gr flakes kost hier ook 60/65€ /gram
Klik om te vergroten...
ik zit wel is naast mijn dealer als hij het in sealtjes doet ..
Klik om te vergroten...

0,8 tjes he :wink: :wink:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Frisko zei:
ik hoor hier allemaal de gram
maar hebben jullie je grammen dan ook al eens daadwerkelijk afgewogen....

1 zuivere gr flakes kost hier ook 60/65€ /gram
Klik om te vergroten...

frisko man ssssssssssstttttttttttttttttttttt :wink: :wink: :wink:
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#12
melissa zei:
HDA zei:
Ik betaalde 50 à 55 € de gram. Ook wel eens in de zak gezet helemaal in 't begin voor 75 €.
Klik om te vergroten...
:openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...
I know... Jong (24) en onervaren vooral ! :P
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#13
melissa zei:
Frisko zei:
ik hoor hier allemaal de gram
maar hebben jullie je grammen dan ook al eens daadwerkelijk afgewogen....

1 zuivere gr flakes kost hier ook 60/65€ /gram
Klik om te vergroten...

frisko man ssssssssssstttttttttttttttttttttt :wink: :wink: :wink:
Klik om te vergroten...
:beer:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#14
HDA zei:
melissa zei:
HDA zei:
Ik betaalde 50 à 55 € de gram. Ook wel eens in de zak gezet helemaal in 't begin voor 75 €.
Klik om te vergroten...
:openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...
I know... Jong (24) en onervaren vooral ! :P
Klik om te vergroten...
ik ben in het begin 1x afgezet, toen moest ik 60 euro betalen :openmouth:
b
bolleLid
01-01-2024, 00:00
#15
nou dat zijn nogal verschillen zou ik zeggen :( :( :(
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#16
cunt zei:
HDA zei:
melissa zei:
HDA zei:
Ik betaalde 50 à 55 € de gram. Ook wel eens in de zak gezet helemaal in 't begin voor 75 €.
Klik om te vergroten...
:openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...
I know... Jong (24) en onervaren vooral ! :P
Klik om te vergroten...
ik ben in het begin 1x afgezet, toen moest ik 60 euro betalen :openmouth:
Klik om te vergroten...
hmmz,afgezet ben ik met sos nooit echt...heb het de 1ste malen niet moeten betalen...
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Frisko zei:
cunt zei:
HDA zei:
melissa zei:
HDA zei:
Ik betaalde 50 à 55 € de gram. Ook wel eens in de zak gezet helemaal in 't begin voor 75 €.
Klik om te vergroten...
:openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...
I know... Jong (24) en onervaren vooral ! :P
Klik om te vergroten...
ik ben in het begin 1x afgezet, toen moest ik 60 euro betalen :openmouth:
Klik om te vergroten...
hmmz,afgezet ben ik met sos nooit echt...heb het de 1ste malen niet moeten betalen...
Klik om te vergroten...

whahaha ik heb t nooit zelf betaald :grin: :grin:
mischien is dat wel de hele ellende,al die foute vriendjes van mij.......
oja 1 keertje 25 gulden deed ik samen met mijn mannetje zo leerde ik hem kennen........
hoe romantisch samen 1 pakketje sos delen :hearteyes:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#18
hoelang doe je met een gram? hoeveel normale lijntjes? en ze werken ongeveer 30-45 min?
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#19
DarkScope zei:
hoelang doe je met een gram? hoeveel normale lijntjes? en ze werken ongeveer 30-45 min?
Klik om te vergroten...

Moet je even verder kijken in het cocaine forum, is vaker gevraagt. Deze vraag kun je trouwens ook eigenlijk niet beantwoorden omdat iedereen andere lijntjes legt. Normaal = relatief.
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#20
flakes is zo een beetje wel t beste wat je neus kan gebeuren :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."