Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsadvies over coke gevraagd!!!!

advies over coke gevraagd!!!!

23 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
inderdaad jezelf ff de vraag stellen , ben ik gevoelig voor verslavingen?
p
puppetLid
01-01-2024, 00:00
#2
even een vraagje, die voor mij nogal belangrijk zijn.
Een vriend van me vroeg me laatst of ik wel es SOS had geprobeerd. Ik antwoordde negatief, maar ik wist dat hij het wel met enige regelmaat gebruikt. Hij vroeg me of ik het over een paar weken, als we samen naar een feest gaan, het wilde proberen. Ik weet niet of ik coke geestelijk wel aan kan. Ik heb wel redelijke ervaring met andere chemica, zoals XTC en GHB, maar sos plaats ik toch onder een andere categorie.
Mijn vraag: Is het verstandig om voor de eerste keer op een feest sos te gebruiken?
Vraag 2: wat zijn jullie ervaringen met de eerste keer sos?
Het is nogal moeilijk te beantwoorden misschien omdat iedereen anders in zijn schoenen staat, maar ik probeer alleen een zo helder mogelijk beeld te krijgen van wat de consequenties kunnen zijn van de eerste keer coke (op een feest). Misschien ben ik bang een junk te worden, maar nu kan ik niet zeggen dat ik ongelukkig ben, dus misschien is gebruik daarom overbodig? Sommigen zeggen dat je karakter blijvend kan veranderen, ook wil ik weten hoeveel daar van waar is. Dus: verandert je wereldbeeld drastisch? Aan de ene kant ben ik ontzettend benieuwd, aan de andere kant de angst eraan onderdoor te gaan.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
puppet zei:
Is het verstandig om voor de eerste keer sos te gebruiken?
Klik om te vergroten...
Nee.
puppet zei:
wat zijn jullie ervaringen met de eerste keer sos?
Klik om te vergroten...
I'm the evil in your bloodstream
I'm the rash upon your skin
And you made a big mistake all right
The day you let me in
And you can fly to the other side of the world
You know you'll only find
I've reserved the seat behind you
We can talk about old times
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#4
tja, sos is wel zeer lekker...
als je zeker bent van je eige dat je het gebruik beperkt kunt houde, kun je het wel is probere
als ik jou was zou ik gewoon is een keer probere, dan weet je hoe het is, en voor de rest afblijven, het is namelijk zo lekker :( ...
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psychedelic_Fairytale zei:
tja, sos is wel zeer lekker...
als je zeker bent van je eige dat je het gebruik beperkt kunt houde, kun je het wel is probere
als ik jou was zou ik gewoon is een keer probere, dan weet je hoe het is, en voor de rest afblijven, het is namelijk zo lekker :( ...
Klik om te vergroten...
Ook mensen die NIET verslavingsgevoelig zijn raken er aan verslaafd! Niet doen.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#6
slipperman zei:
Psychedelic_Fairytale zei:
tja, sos is wel zeer lekker...
als je zeker bent van je eige dat je het gebruik beperkt kunt houde, kun je het wel is probere
als ik jou was zou ik gewoon is een keer probere, dan weet je hoe het is, en voor de rest afblijven, het is namelijk zo lekker :( ...
Klik om te vergroten...
Ook mensen die NIET verslavingsgevoelig zijn raken er aan verslaafd! Niet doen.
Klik om te vergroten...
idd
dacht ook altijd da ik aan zoiets nooit verslaad zou kunnen raken
maar geloof me je bent het rapper als je denkt
oppassen met da spul
en al bij al zijn geld zeker nie waard
I
Iam2DopeyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nou daar heb je wat an?
Coke werkt voor iedereen anders, veel mensen worden er zelfverzekerder door en remmingen verdwijnen...Maar als je van jezelf als sterk in je schoenen staat...zie ik het probleem niet zo! Veel mensen zullen anders beweren, maar ik kan alleen uit mijn eigen ervaring spreken...De reden dat ik iedere keer bij een andere dealer uitkwam voor beter spul, is omdat ik miet kon geloven dat dit het nou was...
Mijn nieuwschierigheid heeft mij gebracht tot meerdere dealers tot aan in LA, maar persoonlijk heb ik nooit de rush beleefd op coke, die iedereen zo lyrisch maakt...
feit van coke- Je hebt nooit genoeg en wil alyijd meer, zolang de avond duurt...coke maakt je gulzig en je hoopt iedere keer aeer dat die volgende lijn je naar dat ultieme gevoel brenht...bij mij heeft dst nooit tot totale bevrediging geleid! Ik ben nog steedswt nieuwschierig naar dat ene pakje waar je totaal vanuit je dak gaat...Ik heb het nooit gevonden...alhoewel ik mij in de beste kringen heb bevonden...
Als ik zin heb in coke, dan hoop ikniedere keer dat ik ditmaal zal meemaken wat er nou zo bijzonder aan is...maar tot nog heb ik er iedere keer een geslaagde stapavond aan overgehouden (en aan het eind van de avond wil je ALTIJD meer- het is nooit genoeg) Maar wat mij betreft is er geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om het overdag te gebruiken. Kortom geoon proberen en niks om zorgen over te maken.
:wave:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#8
tja :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
de eerste keer zal er sowieso niet veel speciaals gebeuren hoor.....
en idd iedereen reageerd anders op sos,als t op verslaving aankomt.....
je zegt dat je gelukkig bent zo.........
dan zou ik dat ook lekker blijven.........
wat niet weet wat niet deert..........en over t algemeen is sos verdomd lekker maar ohhhhhhhh zo oppervlakkig en nep......
veel zul je dus echt niet mislopen......geloof me
S
StellaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik neem wel eens een lijntje 1 keer in zoveel weken? Soms als ik uitga soms als ik met vrienden ben. Het houdt me effe helder en ik kak niet in halverwege de avond, ik hou het wat langer vol bovendien kan ik dan wat meer drankjes drinken. Fijne aan coke vind ik dat het me scherp houdt en geen rare dingen doe zoals vroeger weleens op xtc.
In mijn vriendenkring zijn wel meer mensen die op deze wijze gebruiken maar ik denk dat wij wellicht wat ouder zijn dan jij. Ik ken er maar ene die te vaak gebruikt en momenteel hiervoor in behandeling is.
Overdaad schaadt is mijn motto dit geldt haast voor alles. Zolang je je hieraan kan houden is er niks aan de hand.

Groetjes
Stella
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik wee tniet of je verslavings gevoelig bent, zo ja zou ik het zowizo niet doen.. ik hoor van mensen dat ze eigenlijk na het eerste lijntje al verslaafd waren..

coke is een mindfucker, waarom pak je geen XTC of speed..

veel minder verslavend:)
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Stella zei:
Ik neem wel eens een lijntje 1 keer in zoveel weken? Soms als ik uitga soms als ik met vrienden ben. Het houdt me effe helder en ik kak niet in halverwege de avond, ik hou het wat langer vol bovendien kan ik dan wat meer drankjes drinken. Fijne aan coke vind ik dat het me scherp houdt en geen rare dingen doe zoals vroeger weleens op xtc.
In mijn vriendenkring zijn wel meer mensen die op deze wijze gebruiken maar ik denk dat wij wellicht wat ouder zijn dan jij. Ik ken er maar ene die te vaak gebruikt en momenteel hiervoor in behandeling is.
Overdaad schaadt is mijn motto dit geldt haast voor alles. Zolang je je hieraan kan houden is er niks aan de hand.

Groetjes
Stella
Klik om te vergroten...

als je het hiervoor gebruikt, kan je denk ik beter speed pakken.. stukken minder verslavend, en je krijgt juist de effecten die jij beschrijft..
m
maxtcLid
01-01-2024, 00:00
#12
van je 1e keer zal je zoiezo heus niet gelijk verslaafd zijn.
bij mijn eerste keer merkte ik er zoiezo vrij weinig van pas na een paar keer gebruiken wist ik hoe het egt voelde
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik was zelf al wel naar de eerste keer verslaafd en ken iemand die inmiddels hetzelfde over zichzelf zegt. Je kan dus weldegelijk na 1 keer al verslaafd zijn, niet praten over dingen waar je geen verstand van hebt.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je hoeft niet meteen dagelijks te gebruiken om verslaafd aan iets te zijn.
Ik zeg nee tegen een hoop drugs maar sos heb ik nooit geweigerd..
Dat is al een teken dat ik zwak ben tegenover sos...ik hou mezelf goed in de gaten.
Ik ga het ook nooit in me smalle kop halen om doordeweeks te gebruiken.
m
maxtcLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb het zelf wel meer dan 1 keer gedaan en ik ben er egt niet verslaafd aan hoor
m
maxtcLid
01-01-2024, 00:00
#16
en trouwens hoeveel gebruik je dan?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
maxtc zei:
en trouwens hoeveel gebruik je dan?
Klik om te vergroten...
Gemiddeld 3 gram in de week.
p
puppetLid
01-01-2024, 00:00
#18
maxtc zei:
van je 1e keer zal je zoiezo heus niet gelijk verslaafd zijn.
bij mijn eerste keer merkte ik er zoiezo vrij weinig van pas na een paar keer gebruiken wist ik hoe het egt voelde
Klik om te vergroten...

ok, maar is het verstandig om aan het begin van de avond een lijntje of 2 te nemen en daarna op xtc naar een feest?? is dat niet relaxt of wil je dan perse blijven snuiven. (is niet men bedoeling, maarja ken de verhalen). Kstap dan liever later over een pilletje.
m
maxtcLid
01-01-2024, 00:00
#19
ok, maar is het verstandig om aan het begin van de avond een lijntje of 2 te nemen en daarna op xtc naar een feest?? is dat niet relaxt of wil je dan perse blijven snuiven. (is niet men bedoeling, maarja ken de verhalen). Kstap dan liever later over een pilletje.

ja zou kunnen
Klik om te vergroten...
X
XTENDERLid
01-01-2024, 00:00
#20
NIET DOEN TROEP!!!!! ben nu paar wekies clean. mbv instantie!!! :flushed: dus echt geen pretje allemaal en het sloopt je gaande je gebruik. En je merkt er niks van dat je langzaam een ander mens wordt. Maar ik weet nu wel beter, dat het anders is dan sommige mensen je voorspiegelen. !!!! dus gewoon nooit aanraken die teringzooi. ... :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."