#1
inderdaad jezelf ff de vraag stellen , ben ik gevoelig voor verslavingen?
Nee.puppet zei:Is het verstandig om voor de eerste keer sos te gebruiken?
I'm the evil in your bloodstreampuppet zei:wat zijn jullie ervaringen met de eerste keer sos?
Ook mensen die NIET verslavingsgevoelig zijn raken er aan verslaafd! Niet doen.Psychedelic_Fairytale zei:tja, sos is wel zeer lekker...
als je zeker bent van je eige dat je het gebruik beperkt kunt houde, kun je het wel is probere
als ik jou was zou ik gewoon is een keer probere, dan weet je hoe het is, en voor de rest afblijven, het is namelijk zo lekker...
iddslipperman zei:Ook mensen die NIET verslavingsgevoelig zijn raken er aan verslaafd! Niet doen.Psychedelic_Fairytale zei:tja, sos is wel zeer lekker...
als je zeker bent van je eige dat je het gebruik beperkt kunt houde, kun je het wel is probere
als ik jou was zou ik gewoon is een keer probere, dan weet je hoe het is, en voor de rest afblijven, het is namelijk zo lekker...

Stella zei:Ik neem wel eens een lijntje 1 keer in zoveel weken? Soms als ik uitga soms als ik met vrienden ben. Het houdt me effe helder en ik kak niet in halverwege de avond, ik hou het wat langer vol bovendien kan ik dan wat meer drankjes drinken. Fijne aan coke vind ik dat het me scherp houdt en geen rare dingen doe zoals vroeger weleens op xtc.
In mijn vriendenkring zijn wel meer mensen die op deze wijze gebruiken maar ik denk dat wij wellicht wat ouder zijn dan jij. Ik ken er maar ene die te vaak gebruikt en momenteel hiervoor in behandeling is.
Overdaad schaadt is mijn motto dit geldt haast voor alles. Zolang je je hieraan kan houden is er niks aan de hand.
Groetjes
Stella
Gemiddeld 3 gram in de week.maxtc zei:en trouwens hoeveel gebruik je dan?
maxtc zei:van je 1e keer zal je zoiezo heus niet gelijk verslaafd zijn.
bij mijn eerste keer merkte ik er zoiezo vrij weinig van pas na een paar keer gebruiken wist ik hoe het egt voelde
ok, maar is het verstandig om aan het begin van de avond een lijntje of 2 te nemen en daarna op xtc naar een feest?? is dat niet relaxt of wil je dan perse blijven snuiven. (is niet men bedoeling, maarja ken de verhalen). Kstap dan liever later over een pilletje.
ja zou kunnen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."