Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn probleem met coke is duidelijk...Ik vraag mij continu af is dit het nou? Ik heb veel zuid amerikaanse dealers gehad en dat zijn niet die marrokaantjes, waar je altijd versneden troep krijgt...mar ik heb waarschijnlijk al zo vaak het beste van het beste gehad...waar veel mensen van dromen...Het probleem biju mij is ik blijf mij altijd afvragen...is dit het nou? Ik heb met veel dealers hun private stash gedeeld, tot het moment waar je 5gr in je neus hebt...iedere keer hoopte ik weer erachter te komen, wat nou die geweldige rush zou zijn? Ik noem het een " scarfacemonet" het moment waarbij er zoveel zuivere coke op tafel ligt en dat je gewoon zegt...doe mij maar ff niet... Dit is het moment waar de meeste cokegebruikers voor gaan, dat moment dat er zoveel pure coke op tafel ligt en dat je zegt.." Ik heb ff genoeg gehad en dat je gewoon nee tegen de zoveelste gratis lijn coke zegt"! Ik heb die grens een paar keer opzezocht en gevonden, tot aan de pinkchampagne toe (roze coke, algemeen beschouwd als de beste coken on plane tearth ) Maar tot op de dag van vandaag ben ik nieuwschierig, bestaaat die echte rush nou? Die rush die coke verslavend maakt, ik weet dat dit heel persoonlijk is..en dat veel mensen een zeer problematische coke habit kunnen krijgen. Geloog me, ik ken het gevoel als ieder ander, die eerste impact, van je eerste lijn die avond...je kunt er naar hunkeren en junkie gedrag vertonen. Maar na die eerste lijn hoop je dat het allemaal nog beter wordt en dat gebeurt zelden. Kortom je blijft snuiven om die eerste snuif (van die avond ) te evenaren. Mijn valkuil is dus dat ik denk, dat er ergens op aarde coke moet bestaan, die alle verhalen en verslavingen rechtvaardigd. Maar " helaas" ben ik dat gevoel nooit echt tegngekomen , waarschijnlijk maar goed ook. Maar die rush van coke, waar mensen over spreken, die er aan verslaafd zijn, ken ik gewoon niet Zoals ik al eerder zei, ken ik het gevoel van nooit genoeg hebben maar al te goed. Je wilt altijd meer...iedereen op coke wil altijd meer als het pakje leeg is vertoont iedereen dit gedrag Maar dat 2e of 3e pakje haalt het nooit bij de eerste snuif van de avond.. Dus ben ik van mening, dat in principe ieder avond snuiven op een kleine anticlimax uitloopt, al was de avond nog zo bijzonder en heb je de meest intieme/ diepzinnige conversaties gehad en heb je hey gevoel dat jij en je viriend(en) nog zo verbonden met elkaar waren, op het momnet dat het einde van het pakje in zicht komt denkt iedereen nog maar aan 1 ding en als dat dan niet geregeld kan worden om de een of andere reden dan is de party over!!! En de volgende dag staat iedereen er weer alleen voor en is er weinig over van die (" bonding- eensgezinde diepgaande gevoelens) Je beste vrienden die je de afgelopen avond nog begrepen als nooit tevoren, zijn ineen keer weer bezig met de beslommeringen en verplichtingen van de gewone dag. Dan is alles weer gewoon als altijd, tot de volgende keer dat je weer samen coke/ dope gebruikt, want dan is alles weer deep & understanding :P . Wellicht ten overvloede, maar er komt dus een dag dat een van je vriend/ en/ innen er genoeg van heeft en dan blijkt alles in een keer een zeepbel die uit elkaar spat Doe er mee wat je wil, maar dit zijn mijn ervaringen... DRUGS WEES ER VERTROUWD MEE, MAR VERTROUW ZE NOOIT! MOD-Edit: gesplitst uit "hoeveel kost coke? en hoe kom je eraan?""
"Nou daar heb je wat an? Coke werkt voor iedereen anders, veel mensen worden er zelfverzekerder door en remmingen verdwijnen...Maar als je van jezelf als sterk in je schoenen staat...zie ik het probleem niet zo! Veel mensen zullen anders beweren, maar ik kan alleen uit mijn eigen ervaring spreken...De reden dat ik iedere keer bij een andere dealer uitkwam voor beter spul, is omdat ik miet kon geloven dat dit het nou was... Mijn nieuwschierigheid heeft mij gebracht tot meerdere dealers tot aan in LA, maar persoonlijk heb ik nooit de rush beleefd op coke, die iedereen zo lyrisch maakt... feit van coke- Je hebt nooit genoeg en wil alyijd meer, zolang de avond duurt...coke maakt je gulzig en je hoopt iedere keer aeer dat die volgende lijn je naar dat ultieme gevoel brenht...bij mij heeft dst nooit tot totale bevrediging geleid! Ik ben nog steedswt nieuwschierig naar dat ene pakje waar je totaal vanuit je dak gaat...Ik heb het nooit gevonden...alhoewel ik mij in de beste kringen heb bevonden... Als ik zin heb in coke, dan hoop ikniedere keer dat ik ditmaal zal meemaken wat er nou zo bijzonder aan is...maar tot nog heb ik er iedere keer een geslaagde stapavond aan overgehouden (en aan het eind van de avond wil je ALTIJD meer- het is nooit genoeg) Maar wat mij betreft is er geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om het overdag te gebruiken. Kortom geoon proberen en niks om zorgen over te maken."
"Nou ok dan.... niet voor Olifanten ... Maar de strekking is dat het dus wel degelijk verslavend kan zijn en dat er dus nog steeds mensen mixen met alcohol en dat is unfuckingbelieveable"
"Zie net dat de laatste reply van 2002 is, dus ik vraag mij ernstig of mij mening er nog toe doet. Maar sinds at ik spuiten en sliken volg op BNN, ben ik er dus wel achter dat er dus wel wel degelijk GHB junkies bestaan ( zie teddy- knappe gozer van (in de goot beland) Zouden jij en ik kunnen zijn afgezien van het feit, dat hij dus fysiek totaal afhankelijk was van GHB...zijn hele leven draaide om GHB gebruik. Iedere afspraak had hij GHB voor nodig, slapen, werken, kleren kopen...overal had hij een buisje GHB voor nodig. Heb GHB 1x gberuikt en ik wilde letterliijk iedere vrouw neuken die op het desbetreffende feestje (ex-pornsar) aanwezig was. Normaal gesproken ben ik enorm kritisch en is er gemiddeld 1 vrouw op de 1000 vrouwen die ik aantrekkelijk genoeg vind om het mee te doen, maar nu was iedere vrouw een potntieel doelwit. Helaas ben ik die avond voor het eerst &laatst naar buiten gezet door een portier ( en dit terwijl GHB nog niet eens illegaal was) Maar de portier wilde niet geloven, dat het flesje wat ik veel te opzienbarend bij me had...vloeistof voor mijn lenzen was. En dit terwijl mijn vriend met wie ik het GHB expieriment voor het eerst uitvoerde al een uur op het damestoilet lag te slapen. So far for fun, ik had wel een lege stofzuigerzak kunnen neuken...dus geil wordt je er absoluut van. MAAR don't FUCK with GHB & ALCOHOL, THIS COMBINATION CAN CAUSE DEATH (het is tenslotte een verdovingsmiddel voor OLIFANTEN) p.s. hoop dat uberhaupt iemand dit leest na 2002...anders is al die energie voor niks geweest!"
"Wat is daar mis mee?"
"Kwam hier zomaar terecht... Mijn ex onterecht gediagnosteerd als adhd...had nog wat pilletjes over (zij werd er als ex coke gebruiker) helemaal gek van. Ik na uitzending van spuiten en slikken BNN jl. dacht ..recreatief gebruik van ritalin, dat wil ik wel eens proberen. Net whskeycola, toen oxazepam ivm... stress en ik las dit forum en ik dacht..dat ga ik es proberenall me crazy) Net 2 pillen opgesnoven, pammetje werkt inmiddels ook...en ik moet zeggen...ik kende de term "Kiddycoke" al best lang en dit is echt de beste omschrijving Was net een beetje down en moe en nu heb ik er weer zin in, ik voel een ontzettende behoefte om dit met jullie te delen ( normaal gesproken, zou ik dus n lulkick hebben, maar aangezien ik nu alleen ben vertaald dat zich in een spierverkrampend typen en een onbedwingbare behoeft om mezelf te uiten Kortom best lachen voor de beginnende druggebbruiker...vrij onschuldig als je eens wat wil uitproberen. k kan er eigenlijk vrij kort (in mijn geval nu vrij langdradig) over zijn als je deze dosis 20mg ritalin snuiven...niet bevalt of enige negatieve gevoelens bi jezelf aantreft. DON"T TRY ANY REAL DRUGS KiddyCoke that's what this is....! Beetje hyper..maar wel lekker! Ik zou het in iede geval NOOIT aan mijn kind voorschrijven...dan liever verse vette vis (OMEGA-3). Maar voor recreatief gebruik best grappig en tamelijk onschuldig als je tenminste de juiste tranquilizers in huis hebt om bij een eventueel slaapprobleem wat te kunnen nemen. Ik neem in ieder geval zo nog een lijntje methylfenidaat...meer dan 30mg lijkt me geen aanrader voor de beginnende gebruiker, maar ik blijf weer een extra uurtje of wat wakker en lekker helder. Ik hoop dat ik hier iemand mee geholpen heb, hou je dosering in de gaten..zeker voor de newbies op dit Forum. Greetz en zzzzzlaaap lekkkerzzz Iam2Dopey"