Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik neem wel eens een lijntje 1 keer in zoveel weken? Soms als ik uitga soms als ik met vrienden ben. Het houdt me effe helder en ik kak niet in halverwege de avond, ik hou het wat langer vol bovendien kan ik dan wat meer drankjes drinken. Fijne aan coke vind ik dat het me scherp houdt en geen rare dingen doe zoals vroeger weleens op xtc. In mijn vriendenkring zijn wel meer mensen die op deze wijze gebruiken maar ik denk dat wij wellicht wat ouder zijn dan jij. Ik ken er maar ene die te vaak gebruikt en momenteel hiervoor in behandeling is. Overdaad schaadt is mijn motto dit geldt haast voor alles. Zolang je je hieraan kan houden is er niks aan de hand. Groetjes Stella"
"Ik woon ook in A´dam en van deze actie heb ik niets vernomen. Het lijkt me ook sterk trouwens ivm de wetgeving mag een coffeeshop niet meer dan een bepaalde voorraad (ben even kwijt hoeveel) gram in huis hebben? Bovendien al helemaal niet met je bak wiet op straat gaan staan en mensen laten graaien! Vorig jaar mocht je toch al niet meer dan met 2 blikjes bier in de hand over straat zwalken? K dag is leuk in A´dam alleen jammer dat er niet zo veel live muziek meer is op straat."
"ik wil ook wel van die plantjes, waar kun je die krijgen dan?"
"fuller zei: ja, stella ik vrees ook dat het heroine was. Je kan het ook eenvoudig meten door te kijken of het nog sexueel kan performen. heroine remt enorm op sexuele lust en het vermogen om klaar te komen, dat doet crack niet zover ik weet. Overigens zijn h gebruikers niet per definitie losers. Ik geniet veel aanzien, heb een hoog salaris, ben in overheidsdienst, ben intelligent en creatief. Er zijn relatief veel verschoppelingen die het gebruiken, ja. Wat hem diskwalificeert is dat hij liegt en verzwijgt. Ik kan me voorstellen dat je geen leugenaar wilt. Opiaatgebruik ligt op dit moment in dit deel van de wereld erg gevoelig maar ik laat me daar niet helemaal door ringeloren. Zorg dat je in de omgang met dit conflict zelf 'geen loser' wordt, om je eigen woorden te gebruiken. Kan jij jezelf over je eerste woede heentillen en volwassen met dit flinke probleem omgaan? Ik ben benieuwd. Klik om te vergroten... What can I say? Sexuele performance viel me enigzins tegen ondanks dat we elkaar een tijd niet hebben gezien. De eerste avond was het wel okee maar toen had hij niet gebruikt. Inderdaad waar jij het ook over hebt; het verzwijgen en verdraaien van de waarheid en smoes voor mij verzinnen waarom hij plotseling weg moest en zeker op de laatste avond dat we samen waren ik had toen allang e.e.a. door maar ik zeg niks want ik vind dat hij dit uit zijn eigen tegen mij moet vertellen. Toen ik er die avond duidelijk naar vroeg kwam het er mondjesmaat uit maar ik heb hem ook gezegd dat ik niet van liegen hou en me niet voor een idioot moet houden want ik zag het meteen dat hij high was . Eenmaal weer thuis heb ik er meer moeite mee, ik heb hem nog wel vaker gesproken maar we zijn hier nooit meer op terug gekomen. Vanuit mij gezien heb ik er behoefte aan maar weet niet zo goed hoe te beginnen want ben ook bang dat hij meteen defensief is ervan uitgaande dat ik toch meteen oordeel. Ik wil evengoed vrienden blijven maar wat betreft als mijn vriendje weet ik dit allemaal niet meer zo zeker. Ik heb zoiets van ik wacht wel af tot hij weer naar NL komt maar dan wil ik zeker geen herogebruik in mijn nabijheid want ik kick hem de straat op zeker als hier schijnheilig over gedaan wordt. Groetjes, Stella"
"Zo is dat, ik ben de stomste ook niet. Relaxed forum dit trouwens Groetjes, Stella"
"melissa zei: vandaar je vraag crack,of sos geeft idd maar een kort ffect...... wens je sterkte hoor......... Klik om te vergroten... Sterkte???? Dank denk ik maar met wat? Ik ben er allang klaar mee, spreek hem nog wel eens maar ik kan wachten tot ik een ons weeg denk ik tot hij me de waarheid vertelt. Voor mij geen junkies als vriendje of hij nu crack rookt of hero zit te basen whatever .... in mijn ogen dezelfde loserdrug. Kan wel wat beters krijgen dan een heroinefreak als vriend. Groetjes, Stella"
"Jeller zei: Ik begrijp je redenering volledig Stella, maar misschien moet je hem proberen helpen, hij zal er wellicht zelf niet zo blij mij zijn en jij zou er hem wel eens kunne mee helpen. Maar dan moet hij natuurlijk wel eerlijk zijn, anders is er niets mee aan te vangen Klik om te vergroten... Goedemorgen, Ben hier al een poos niet meer geweest vandaar mijn late antwoord. In elk geval: ik spreek hem nog wel eens over de telefoon hij speelt mooi weer terwijl ik één van de laatste keren zeker ervan was dat hij high was merkte het aan zijn reacties en manier van praten. Ik steek er geen energie meer in het zou van hem uit moeten komen om me te vertrouwen. Bovendien zit hij in Engeland ik in NL dus de afstand is te groot om er dieper op in te gaan en allemaal te duur om dit via de telefoon over te hebben. Ik vind het ook zonde van mijn energie om mij er druk over te maken. Ik mag hem nog steeds als persoon maar ik denk dat hij zijn toekomst zo goed aan het verknallen is gezien zijn verleden (ex convict best wat jaartjes ook nog es ooit in de bak gezeten). Daar zou ik nog mee kunnen leven maar niet de keuze die hij nu maakt. Hij heeft ook nog eens 2 kinderen van zijn ex die aan de crack hangt. Kinderen zijn nu tijdelijk bij "gran" hij deed daar best luchtig over (they think mummies ill), vertelde hij me destijds in Engeland. En dat de kids niets door hebben, maar maak dat de kat wijs. Uit mijn eigen kindertijd kan ik me nog goed herinneren als mn ouders aan de drank waren en zeker door had dat dit niet klopte en ze niet gewoon ziek waren. Maar nogmaals: waste of energie ik laat het gaan mocht ie ooit es oor nodig hebben ben ik er, maar kwa als mijn vaste vriend in de zin van verkering hebben, heb ik hem allang afgeschreven. Dank voor de reacties. Doei"
"Re: Sos roken ?? [/quote]roken is zooooooooooooooooooveel beter,ik heb t 1 avond gedaan........ never nooit weer........ ik voelde me toen eigenlijk smerig, eerlijk gezegd....... schaamde me ook om te roken terwijl er anderen toekeken.... ik deed t wel met een blikje geen pijpje....... maar geloof me die rush als je de rook inademd,je ontspant helemaal tis niet te beschrijven......... maar als t uitwerkt dan boem slaat t je koud op je dak.....[/quote] Blikje.. blikje lees ik weer gebruiken dmv een blikje. Kun je ook hero roken met gebruik van een blikje?"
"Ik heb (had?) vriendje in UK die ik onlangs ging bezoeken. Leuke dagen gehad maar enkele dagen later merk ik dat hij lang wegbleef op openbare plee terwijl we op de trein wachten die avond. Toen hij terugkwam zijn ogen fel blauw met kleine pupillen. Hij was erg lief tegen me en aanhankelijk. Ik heb niks hierover gezegd want vond dat hij me zelf moest inlichten. Afijn dag later, mijn laatste avond met hem, bleef hij weer lang op toilet, ik hoorde iets met een leeg blikje en vele malen de aansteker. Ik had natuurlijk iets door en hem geroepen maar hij zei dat hij erg moeite had met poepen. Ik rook een vreemde synthetische geur. Later toen hij terug in bed kwam ernaar gevraagd natuurlijk maar liet mij in de overtuiging dat het crack was waar ik natuurlijk ook van schrik. Ben geen totale dummie op gebied van drugs, heb zelf wel eens wat gesnoven maar niet op frequente basis. Van crack eea moet ik sowieso weinig hebben. Nu ben ik ik weer in NL en zit zo eens over alles na te denken met name ook dat na elke keer dat hij gebruikt heeft enorme jeuk had. Later toen ik hem omhelsde voelde ik ook leeg blikje in binnenzak van zn jasje zitten en dit blikje kan ik niet zo goed thuis brengen t.o.v. drugsgebruik. Zelf begin ik steeds meer het idee. de angst te krijgen dat hij hero heeft gebruikt. Zie ik spoken of???? Groet, Stella"
"Echt wijzer wordt ik hier niet van. Toch denk ik dat het hero is geweest. Hij had die nacht gebruikt.. toen hij wakker werd waren zijn ogen nog fel blauw met die kleine pupillen. Crack schijnt toch maar minuutje of 15 te werken? Ik weet verder ook niet hoe hiermee om te gaan, ik heb geen zin in een junkie vriendje hoe denigrerend het ook klinkt .... toch geef ik best om hem maar kan er ook niet tegen dat hij me voor een of andere idioot houdt waar hij van denkt dat ze niks door heeft. Stiekum heb ik zijn lichaam geinspecteerd maar zag niks van krabsporen/ korstjes dus waarschijnlijk dat hij net begint? Krijg je van crack ook jeuk? Volgens i-net veroorzaakt gebruik van hero juist enorme jeuk. Thanks voor het antwoorden. Groet, Stella"