#1
^^^^^^^^^^
Dus ligt niet aan de coke.
Dus ligt niet aan de coke.
Cowboy Henk zei:ja dat had ik al gelezen, maar ik heb nog wel het gevoel dat de sos actief mee werkt aan dit hele gebeuren
ik ben idd al bijna 30 uur wakker, is dat "schadelijk" in de zin van dat je er directe schade van kan ondervinden?

PharmaPhreeK zei:het ligt aan de coke natuurlijk. Als je 1 dag niet slaapt zonder drugs ga je toch ook niet hallucineren.
BobG zei:Jawel, want zonder die coke kan je niet lang opblijven.
BobG zei:De doorsnee persoon kan echt niet zomaar 3 dagen doorhalen.
flash kieke zei:Na 1dag wakker zijn begin je niet te hallucineren.(in nuchtere toestand en onder invloed van coke)
flash kieke zei:BobG zei:De doorsnee persoon kan echt niet zomaar 3 dagen doorhalen.
Als hij/zij moeite doet en niet bang is om gek te worden,kan iedereen het.
Behalve baby's en zo...![]()
PharmaPhreeK zei:Je gaat inderdaad na een paar dagen zonder te slapen hallucineren met of zonder cocaine maar het wordt door de drugs versneld.
PharmaPhreeK zei:Je gaat inderdaad na een paar dagen zonder te slapen hallucineren met of zonder cocaine maar het wordt door de drugs versneld
ik las laatst dat de wereldrecord niet slapen bijna 12 dagen was. Door een 18 jarige jongen uit amerika. Daarna heeft ie 14 uur geslapen en werd fris en fruitig wakker. Ik neem aan dat dat ook zonder drugs was.
Cowboy Henk zei:Misschien dat m'n lichaam al helemaal uitgeput was van die andere dagen, maar ik had het serieus na 1 dag al.
idd toen ik vrijgelaten ben uit de gevangenis tot ik hier terug in belgie was ben ik ook 60+ uur wakker geweest.flash kieke zei:PharmaPhreeK zei:het ligt aan de coke natuurlijk. Als je 1 dag niet slaapt zonder drugs ga je toch ook niet hallucineren.
Na 1dag wakker zijn begin je niet te hallucineren.(in nuchtere toestand en onder invloed van coke)
Na 2dagen wakker zijn,ga je toch al een hallucinatie oppikken.(in nuchtere toestand en onder invloed van coke)
Na 3dagen wakker zijn-->Dan ga je waanbeelden en hallucinaties krijgen.(of je nuchter bent of onder de coke maakt niet uit.)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."