Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoelang stoppen

hoelang stoppen

16 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
f
fcLid
01-01-2024, 00:00
#1
Iemand die pakweg 3 maand constant coke gebruikt , en hij wil stoppen om eens te weten of ie verslaafd geraakt is of niet, hoeveel dagen of weken moet ie dan kunnen zonder niks te nemen , dit is een vraagje die ik stel in naam van een vriend aangezien ik hem zei als ie er 1 of 2 weken er kan van afblijven dat al een goed teken is en een goeie stap voorwaarts, maar ik wil ook even jullie meningen horen.


Dank bij voorbaat voor antwoord.
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#2
Denk dat 2 weken nog vrij kort is...

Maak er maar 2 of 3 maanden van :) Als je geen verslavingsneigingen hebt moet dat ook niet erg zijn toch? :wink:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#3
als je niet het gevoel krijgt dat je coke wil, is het goed lijkt mij...
maakt niet uit hoeveel dagen er tussen zit, zolang je maar niet WIL
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#4
coke kun je niet stoppen coke stopt met je :wave:
f
fcLid
01-01-2024, 00:00
#5
yellowmoon zei:
coke kun je niet stoppen coke stopt met je :wave:
Klik om te vergroten...
coke is gemakkelijk te stoppen alleen losers worden gestopt door coke :wave: :wave: :
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#6
fc zei:
yellowmoon zei:
coke kun je niet stoppen coke stopt met je :wave:
Klik om te vergroten...
coke is gemakkelijk te stoppen alleen losers worden gestopt door coke :wave: :wave: :
Klik om te vergroten...

Kneus.
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#7
begin maar eens met een half jaar niet gebruiken en er ook niet over praten (want als er iets is dat verslaafden veel doen, dan is dat praten over sos :P).
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#8
boy zei:
begin maar eens met een half jaar niet gebruiken en er ook niet over praten (want als er iets is dat verslaafden veel doen, dan is dat praten over sos :P).
Klik om te vergroten...


Hehe, eigenlijk een nog beter voorstel :) Alhoewel korte serieuze gesprekken er over niet echt kwalijk zijn. Maar pas op als je het er met elkaar over gaat hebben hoe relaxed het zou zijn om het op dat moment ff in huis te hebben (vooral na aardig wat alcohol).


Ook de reden waarom ik t gewoon niet meer doe. Je hebt er te vaak zin in, en als je het doet houd je er nooit een bevredigend gevoel aan over.
Altijd had je meer willen hebben, en altijd ziet je bankrekening de dag erna er ook een stuk treuriger uit.
f
fcLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dzy zei:
fc zei:
yellowmoon zei:
coke kun je niet stoppen coke stopt met je :wave:
Klik om te vergroten...
coke is gemakkelijk te stoppen alleen losers worden gestopt door coke :wave: :wave: :
Klik om te vergroten...

Kneus.
Klik om te vergroten...
ezel
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Zeg beetje dimmen, hij heeft ook recht op een eigen mening (ook al is het niet de slimste opmerking om te maken en weet hij volgens mij helemaal niet waar hij het over heeft) Desalniettemin niet gaan lopen schelden hiero!!
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mac... zei:
Desalniettemin niet gaan lopen schelden hiero!!
Klik om te vergroten...

Toch vond ik dat ze best beleefd aan het schelden waren: kneus, ezel.
Ik werd net benieuwd wat er na ging komen.
Misschien wel iets groffers als 'Boterletter' of 'Appelflap'

:grin:
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#12
nutsss zei:
Mac... zei:
Desalniettemin niet gaan lopen schelden hiero!!
Klik om te vergroten...

Toch vond ik dat ze best beleefd aan het schelden waren: kneus, ezel.
Ik werd net benieuwd wat er na ging komen.
Misschien wel iets groffers als 'Boterletter' of 'Appelflap'

:grin:
Klik om te vergroten...

De Vlegels.... :grin:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#13
fc zei:
Dzy zei:
fc zei:
yellowmoon zei:
coke kun je niet stoppen coke stopt met je :wave:
Klik om te vergroten...
coke is gemakkelijk te stoppen alleen losers worden gestopt door coke :wave: :wave: :
Klik om te vergroten...

Kneus.
Klik om te vergroten...
ezel
Klik om te vergroten...

Jij hebt sex met ezels
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#14
^ friends :grin:
R
RoosJe16Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb ook 3/3.5 mnd aan een stuk aan de coke gezeten. Was bijna gestopt, maar het lukt me niet. Misschien omdat ik voor mezelf niet kan stoppen, dus probeer ik het voor anderen. Maar dan moet ik dingen beloven, denk ik er nog meer aan, blijf ik het willen..
Er gaat ook geen dag voorbij zonder er steeds weer aan de denken.
En natuurlijk word ik dr schijtziek van.
Maar wat helpt er dan? Want misschien ben ik dan wel een ezel,kneus of wat dan ook, maar ik vind het wel moeilijk. Eergisteren en gisteren vaag gegaan van de wiet,alcohol,GHB,speed en coke. Gaat weer behoorlijk fout dus. Ik zou bijna 'sorrie' zeggen.

Slaat nergens op.
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik sta ondertussen weer 3 weken droog,en omdat we op vakantie zijn komen er weer 3 weekenden bij.......
en we blijven profiteren van iedere week die we nuchter kunnen en willen blijven...
ik zeg niet meer dat ik stop....das veel te beladen en veroorzaakt teveel stres en juist daardoor word de drang groter.....
ieder weekend probeer ik mij te bezinnen op alle ellende die erbij hoort als ik die verdomde eerste lijn in mijn neusgat stop.....
tot op heden werkt dit goed
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mijn verhaal is bekend, bij de meeste ik ga ook daarom niemand uilachen als hij of zij stopt. en ook zeker niet als hij of zij weer begint weet als geen ander hoe het is

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."