Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCokejoint (Plofje)

Cokejoint (Plofje)

25 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#1
zou kunnen als je het nog maar 1 keer gedaan heb maar als ik een ploffie rook neem ik een grote haal en hou die behoorlijk lang in
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zeker lekker. Maar volgens mij heeft coke een te snelle verbranding zodat je het eigenlijk verspilt. Plofje is lekker voor de smaak en even misschien een beetje dizzy, maar meer is het niet. Misschien werd je dan wel misselijk van de geur.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zat zaterdag avond relaxed bij wat vrienden te pokeren. Zwaar stoned en enigzins aangeschoten, voelde me wel goed. Een vriend van me die naast me zat was een cokejoint aan het draaien en begon die op te roken. Ik kan echt niet tegen de lucht daarvan, maar ik was midden in een potje poker bezig dus kon ook niet ergens anders gaan zitten. Zo goed als mogelijk hield ik de rook op afstand, maar ik ademde nog regelmatig wat in. M'n andere buur nam de joint over dus ik was er nog steeds niet van af. Twee, drie minuten later krijg ik toch een rush, niet normaal. M'n hele lijf tintelde, m'n hartslag schoot omhoog en ik kon niks anders dan op de bank liggen met m'n ogen dicht. Na tien, vijftien minuten was het ook in één keer weer voorbij.. Ik heb 1x in m'n leven coke gehad en dat was snuiven, waar ik niks van voelde. Ik schat dat er 0.2 gram in die joint zat.

Mijn vraag: Komt het van alleen maar die rook in ademen? Het was echt een heftig gevoel... en gaat er dan zo veel verloren dat omstanders het nog flink hard kunnen voelen?
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sure :P

I love the russsshhhh
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#5
misschien was het de combinatie van wiet en alcohol en dan die geur :confused: tja miss kan je er slecht tegen.. maar zoals je weet kan je coke ook op een zilverpapiertje base en dan de rook in ademen... miss dat je t daarom voelde
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#6
lekker he :mrgreen: :wave:
X
XpRnzLid
01-01-2024, 00:00
#7
'Gewone' coke verbrand volgens mij idd te snel, en vooral als je het passief meerookt zal er echt niet genoeg inzitten (wellicht helemaal niets meer?) om alsnog een rush te krijgen. Misschien allergisch voor rook? Of natuurlijk die walgelijke lucht.
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vind een plof roken nou echt zonde van de coke... Hooguit dat je een beetje licht wordt in je hoofd. Thats it.

Neem dan gewoon een goede lijn of doe het helemaal niet.
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jeller zei:
coke is sowieso al zonde van je geld
Klik om te vergroten...

Vind dat wel weer mee vallen. Maar vind het alleen zn geld waard als het van goede kwaliteit is. Anders hoeft het van mij niet.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
coke is sowieso al zonde van je geld
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#11
plofje is zonde daar voel je niks van :rolleyes: pure verspilling van t witte goud
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Voel je geen sodemieter van. :rolleyes:
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kim zei:
plofje is zonde daar voel je niks van :rolleyes: pure verspilling van t witte goud
Klik om te vergroten...

witte goud kost maar 5 euro per gr
en is amfetamine
sos is wit stront:confused:
puur geld verspilling heb je ,niets aan
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb wel eens een kleint korreltje crack in een sjekkie gedaan en gerookt dat is wel lekker
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#15
berbe zei:
Kim zei:
plofje is zonde daar voel je niks van :rolleyes: pure verspilling van t witte goud
Klik om te vergroten...

witte goud kost maar 5 euro per gr
en is amfetamine
sos is wit stront:confused:
puur geld verspilling heb je ,niets aan
Klik om te vergroten...
I'm going to have to agree on that one.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#16
berbe zei:
Kim zei:
plofje is zonde daar voel je niks van :rolleyes: pure verspilling van t witte goud
Klik om te vergroten...

witte goud kost maar 5 euro per gr
en is amfetamine
sos is wit stront:confused:
puur geld verspilling heb je ,niets aan
Klik om te vergroten...


speed is niet wit (hier tenmisnte niet)
Base licht gelig
crack is goud :grin:
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Heb eergister dus wel 2 ploffies gerookt. Je kan me niet wijsmaken dat het geen effect heeft. Het was echt het lekkerste dopamine gevoel ooit. Ik voelde me echt koning voor 10 minuten. Ga het ook gelijk nooit meer doen. En crack al helemaal niet dat zou dan waarschijnlijk nog 100x zo lekker zijn dan ben ik er zeker aan verslaafd. Ik wil het nu al weer roken. Echt slecht spul.

Me pupillen waren ook gewoon xtc grootte van die coke roken dus zeker geen placebo. Had al vaker coke gedaan maar dat was geen vet gevoel nu voelde ik het snuiven ook al goed.

Kutspul is het. geen 50 euro waard, wil het niet meer halen...toch is het wel fijn..
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Grote pupillen kan je van placebo ook krijgen hoor.

Maar ik wil hier niet mee zeggen dat coke roken alleen maar suggestief werkt.
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Maar mijn verwachting van coke was heel laag deze keer omdat he vorige keer crap coke was + plof je roken had ik al over gelezen dat het zonde was van je coke maar zo gast vertelde mij dat het lekker was voor de smaak en dat je het daarom 1 keer moest doen dus vandaar.

Die high had ik niet eens verwacht. 100% geen placebo, daarvoor was het gevoel te sterk. Het was gewoon een ononderdrukbaar gevoel klaar.

Maar ik begrijp je reactie, ik vraag me echter af of het kan heb het nog nooit zien gebeuren.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wie claimt er eigenlijk waar in dit topic dat het placebo is?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."