Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCokejoint (Plofje)

Cokejoint (Plofje)

25 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Lees die posts maar door, Voel er vrij weinig van, zonde van je geld, etc..
Maar ik vond het roken heftiger als het snuiven.

Voor de rest alleen over die pupillen dat jij zegt dat dit niet een indicatie is dat het werkt. Maar vooro mij was dat het gedeeltelijk wel. Want ik voelde me echt high en toen zei iemand anders van je hebt hele grote pupillen. Dus hij maakte foto ik kijken en idd. Het is in ieder geval wel een indicatie dat er iets in je lichaam gebeurd en dat voelde ik.

Hoeven wat mij betreft daar niet een discussie over te houden, wilde gewoon even mijn ervaring delen met het plofje roken.

Wel snel goed door roken en die rook heel lang inhouden dan ga je het goed voelen.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
That's great!
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#3
een plof is wel degelijk erg lekker,als je hem goed maakt...
als je te zuinig bent met wat je erin stopt zul je idd vrij weinig voelen...
ik stop er zeker 0,2 gram in.....
t gevoel is idd maar van korte duur(duur grapje dus)maar ik doe t alleen als afsluiter,eerst een flinke neut achteroverslaan en dan roken maar....
de rook zolang mogelijk inhouden(of twee handjes tegen elkaar vouwen en dan hijsen).....
dus eerst een neut gelijk opdrinken(zodat je al lichtelijk duizelig bent)
en dan gelijk je plofje roken.....
geheid dat je gaat zweven :wave: :wave: :wave:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nou ik vind plofies echt zonde van de coke
C
Chemical RobLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vind het superlekker in een toetje maar ik wil die altijd zo snel mogelijk op :rolleyes: en dan begin ik wel wa strak en irri te raken... Maar das snel over en dan heb ik zo'n rush in m'n hoofd maar vind gecleande basen nog altijd het leukst maar das pure geldverspilling want dan vliegt het erdoor :cry:
B
BonerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wel lekker in je joint, maar voel je niet, en kosten dat die coke doet :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."