#1
Lees die posts maar door, Voel er vrij weinig van, zonde van je geld, etc..
Maar ik vond het roken heftiger als het snuiven.
Voor de rest alleen over die pupillen dat jij zegt dat dit niet een indicatie is dat het werkt. Maar vooro mij was dat het gedeeltelijk wel. Want ik voelde me echt high en toen zei iemand anders van je hebt hele grote pupillen. Dus hij maakte foto ik kijken en idd. Het is in ieder geval wel een indicatie dat er iets in je lichaam gebeurd en dat voelde ik.
Hoeven wat mij betreft daar niet een discussie over te houden, wilde gewoon even mijn ervaring delen met het plofje roken.
Wel snel goed door roken en die rook heel lang inhouden dan ga je het goed voelen.
Maar ik vond het roken heftiger als het snuiven.
Voor de rest alleen over die pupillen dat jij zegt dat dit niet een indicatie is dat het werkt. Maar vooro mij was dat het gedeeltelijk wel. Want ik voelde me echt high en toen zei iemand anders van je hebt hele grote pupillen. Dus hij maakte foto ik kijken en idd. Het is in ieder geval wel een indicatie dat er iets in je lichaam gebeurd en dat voelde ik.
Hoeven wat mij betreft daar niet een discussie over te houden, wilde gewoon even mijn ervaring delen met het plofje roken.
Wel snel goed door roken en die rook heel lang inhouden dan ga je het goed voelen.
en dan begin ik wel wa strak en irri te raken... Maar das snel over en dan heb ik zo'n rush in m'n hoofd maar vind gecleande basen nog altijd het leukst maar das pure geldverspilling want dan vliegt het erdoor