Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel is een gram eigenlijk?

Hoeveel is een gram eigenlijk?

54 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
e
elgeoffioLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een paar g coke gekocht, en het valt me op dat
het zo weinig is.

Als ik 3 goede lijnen leg van ongeveer 8-10 cm dan
is het op.
Dus mijn g is na een paar uur al op :(
Is een g echt zo weinig?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#3
elgeoffio zei:
Ik heb een paar g coke gekocht, en het valt me op dat
het zo weinig is.

Als ik 3 goede lijnen leg van ongeveer 8-10 cm dan
is het op.
Dus mijn g is na een paar uur al op :(
Is een g echt zo weinig?
Klik om te vergroten...
1 gram is gelijk aan 1000 milligram :wink: :wink: :wink:
en met coke krijg je zo goed als nooit 1 echte gram
schommelt meestal tussen 0.7 - 0.8 gram
heb zelf een weeg en een echte gram is eig meer als je denkt
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#4
elgeoffio zei:
hoeveel lijntjes van 10cm kun je leggen met een (aangekochte) gram?
Klik om te vergroten...
da kan ik zo echt nie zeggen
ik leg in ieder geval lijnen van ong. 0.1 de gram
maar hoeveel cm het is kan ik nie zeggen
je kan je lijn in verschillende diktes leggen
weegschaal kopen lijkt me enigste oplossing
e
elgeoffioLid
01-01-2024, 00:00
#5
hoeveel lijntjes van 10cm kun je leggen met een (aangekochte) gram?
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Altijd je pakkies ff nawegen.

Hier word het niet op prijs gesteld als er minder in zit.
e
elgeoffioLid
01-01-2024, 00:00
#7
hoeveel normale lijnen kan je leggen van een gram?
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoezo word die vraag 5 miljoen keer gesteld? Ik snap echt niet waarom mensen dat steeds vrage, doe gewoon waar JIJ zin in hebt, niet wat de rest doet. :wave:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#9
elgeoffio zei:
hoeveel normale lijnen kan je leggen van een gram?
Klik om te vergroten...
tis maar wa je normaal noemt he :wink: :wink: :wink:
ieder heeft een andere mening over normaal
naar mijn mening is normaal uit een zuivere gram 10 lijnen dus 0.1 gram de lijn
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#10
elgeoffio zei:
8 cm ongeveer
Klik om te vergroten...
hoe kunt ge da nu in cm uitdrukken
nie iedereen legt zijn lijn in dezelfde diktes he
koop een weegschaal kijk hoeveel het is en tel dan hoeveel lijnen je er hebt uitgehaald en dan weet je het
e
elgeoffioLid
01-01-2024, 00:00
#11
ja da's miss t beste,
:P
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Is wel een behoorlijke ja, ik neem ze tegenwoordig ook liever wat kleiner.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Die lijnen zijn toch hetzelfde als pep,niet?

Ik bedoel hoeveel lijnen dat je kunt leggen.
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#14
je hoeft niet altijd een lijntje te leggen neem een paar sleutel punten of doe het gelijk van je hand
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#15
flash kieke zei:
Die lijnen zijn toch hetzelfde als pep,niet?

Ik bedoel hoeveel lijnen dat je kunt leggen.
Klik om te vergroten...
hangt er ook weer vanaf hoe dik je je lijnen coke of je lijnen pep legt he.
ik leg mijn lijnen pep toch dikker als die van coke in ieder geval.
weet nie hoe het hier met de anderen zit ??????
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#16
deze vraag word idd vaak gesteld zeg :confused: :confused: :confused:
je krijgt bijna nooit een hele gram,maar als jij er maar 3 lijnen uit kan leggen :confused: :confused: :confused:
laten we t zo zeggen mijn lijn is zo dik en zo lang

################

dan in tweeen gedeeld voor ieder neusgat een helft........ :P
ongeveer moet je er dan 8 van kunnen leggen......
dan zit t wel goed :wink:
dus nu ff je computer plat leggen,en afmeten :mrgreen: :mrgreen:
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#17
melissa zei:
deze vraag word idd vaak gesteld zeg :confused: :confused: :confused:
je krijgt bijna nooit een hele gram,maar als jij er maar 3 lijnen uit kan leggen :confused: :confused: :confused:
laten we t zo zeggen mijn lijn is zo dik en zo lang

################

dan in tweeen gedeeld voor ieder neusgat een helft........ :P
ongeveer moet je er dan 8 van kunnen leggen......
dan zit t wel goed :wink:
dus nu ff je computer plat leggen,en afmeten :mrgreen: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

lol :wave:

Ik begrijp die vragen van "hoeveel lijnen kun je ..." écht niet !
Iedereen legt zijn/haar lijn toch anders ??
Ik deed 't meer als Melissa,

lengte en dikte en dan in twee keer met enkele minuten interval.
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#18
HDA zei:
melissa zei:
deze vraag word idd vaak gesteld zeg :confused: :confused: :confused:
je krijgt bijna nooit een hele gram,maar als jij er maar 3 lijnen uit kan leggen :confused: :confused: :confused:
laten we t zo zeggen mijn lijn is zo dik en zo lang

################

dan in tweeen gedeeld voor ieder neusgat een helft........ :P
ongeveer moet je er dan 8 van kunnen leggen......
dan zit t wel goed :wink:
dus nu ff je computer plat leggen,en afmeten :mrgreen: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

lol :wave:

Ik begrijp die vragen van "hoeveel lijnen kun je ..." écht niet !
Iedereen legt zijn/haar lijn toch anders ??
Ik deed 't meer als Melissa,

lengte en dikte en dan in twee keer met enkele minuten interval.
Klik om te vergroten...

:wink:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#19
HDA zei:
eerst n flat-screen kopen, dan heb je meteen een goed spiegeltje erbij :mrgreen:
Klik om te vergroten...

oja wel zo makkelijk he :mrgreen: :mrgreen:
zie t al voor me.........
iedereen meten,en snatzen van zijn flatscrean :grin: :grin: :grin:
wie weet is er iemand echt zo...................... :confused:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#20
als freak em nou ff bij informatie plaatst........ :wave:
kan iedereen eerst ff meten...
meten is weten :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."