#1
Als ik sos heb gehad smaakt alcohol me totaal niet meer. Ik drink graag wodka maar dat vind ik smerig met sos op. Voor mij dus geen alcohol tijdens de sos.
& 


Robbie_Rob_ zei:Wat is jullie ervaring met het gebruik van Cocaine & Alcohol (bier , wijn) samen??&
![]()
Zijn er mensen met slechte ervaringen, of loopt het allemaal niet z'on vaart.. En hoeveel gebruiken jullie dan?![]()
wausie91 zei:Saivy zei:wausie91 zei:ik vid het heerlijk coke an alcohol echt heerlijk op die marier word ik echt heerljk spetter
Heb je nu al wat binnen misschien?
misschien![]()
wausie91 zei:ik vid het heerlijk coke an alcohol echt heerlijk op die marier word ik echt heerljk spetter
Saivy zei:wausie91 zei:ik vid het heerlijk coke an alcohol echt heerlijk op die marier word ik echt heerljk spetter
Heb je nu al wat binnen misschien?

Psychonaut1976 zei:wausie91 zei:Saivy zei:wausie91 zei:ik vid het heerlijk coke an alcohol echt heerlijk op die marier word ik echt heerljk spetter
Heb je nu al wat binnen misschien?
misschien![]()
Ben je een miele 1800watt?
MJP zei:Ok ik weet dus dat het slecht is maar toch een vraag:
Mijn vrouw heeft voor het eerst zaterdag 13 jan. gesnoven. Daarvoor had ze al wel wat gedronken (ongeveer 3 baco's gemengd door barpersoneel!) en ging ze helemaal los maar wel positief !! Ze voelde zich fit en kon lekker door dansen. Geen vervelende na effecten (beetje druk op het hoofd, maar minder effecten als bij XTC). Kortom ze vond het waanzinnig !!
Afgelopen zaterdag ook wezen stappen.... Het idee geopperd om samen nuchter te blijven. Dus weer baco's maar bij deze uitgaans gelegenheid mag je zelf inschenken dus wat meer ba dan co.... Dit had niet het gewenste effect en dus dan maar een snuifje erachteraan. Resultaat ? Helemaal niets ! Geen WOW gevoel, niet fit, geen high maar ook geen low.... Wat is dat toch.... Kan iemand ons dit vertellen ? Het lijkt alsof elke keer als zij wat wil proberen het de tweede keer gewoon niet meer lukt ! Ok je zal nooit het effect voelen als de eerste keer maar toch...
Iemand een idee ??
Bedankt voor de reacties
MJP
MJP zei:Ok ik weet dus dat het slecht is maar toch een vraag:
Mijn vrouw heeft voor het eerst zaterdag 13 jan. gesnoven. Daarvoor had ze al wel wat gedronken (ongeveer 3 baco's gemengd door barpersoneel!) en ging ze helemaal los maar wel positief !! Ze voelde zich fit en kon lekker door dansen. Geen vervelende na effecten (beetje druk op het hoofd, maar minder effecten als bij XTC). Kortom ze vond het waanzinnig !!
Afgelopen zaterdag ook wezen stappen.... Het idee geopperd om samen nuchter te blijven. Dus weer baco's maar bij deze uitgaans gelegenheid mag je zelf inschenken dus wat meer ba dan co.... Dit had niet het gewenste effect en dus dan maar een snuifje erachteraan. Resultaat ? Helemaal niets ! Geen WOW gevoel, niet fit, geen high maar ook geen low.... Wat is dat toch.... Kan iemand ons dit vertellen ? Het lijkt alsof elke keer als zij wat wil proberen het de tweede keer gewoon niet meer lukt ! Ok je zal nooit het effect voelen als de eerste keer maar toch...
Iemand een idee ??
Bedankt voor de reacties
MJP
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."