Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbasecoke = crack?

basecoke = crack?

19 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
s
supahgrassLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo

zondag met paar maten sterke coke gaan halen in antwerp

mijn maat die al jaren coke kuist met amonoiak en base't deed dit nu weer, ik vond het effect veel relaxter dan snuiven, ik kon er ook veel lang mee door dan dat ik hem zou opsnuiven, had er veel mindere mindfuck van dan ik hem zou snuiven. veel verlies was er niet want zoals ik zei het was sterke coke, als je slechte coke kuist schiet er niet veel meer over achteraf...

ik vind het ook relaxter dan snuiven, je pakt een beetje basecoke(crack??), maakt een druppeltje, rookt wat, geef es door...

ik ga in de toekomst vaker roken dan snuiven, persoonlijk vind ik het op alle vlakken beter dan snuiven

nog iemand die ervaring?

ps ik heb geleerd tijdens een cursus dat crack coke is verwerkt met oa. ether. basecoke is dus geen crack??

grtz
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja; Kim.
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#3
ga toch eerste wat zoeken op die forum over basen voordatje ets ga gebruiken,
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Is crack of base ineens populair aan het worden of zo.

Idd lees eerst eens welke gevolgen er kunnen zijn. Snuif maar gewoon lekker want roken is erg verslavend.
'
't onvermijdelijkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Basecoke is inderdaad geen crack, dat klopt
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Basecoke wordt anders klaargemaakt dit vereist een meer profesionele aanpak. (Daardoor is base duurder)
Er komt dan idd ook ether bij kijken wat weer een gevaarlijke stof is. Uiteindelijk levert het dus basecoke op wat het zuiverst is en geloof ik ook poeder ??
Makkelijke manier om coke rookbaar te maken is met ammoniak of maagzout/zuiveringszout uit te koken dit geeft brokjes en is crack. Iets vuiler maar met maagzout vrij schoon (geen ammoniak).
Oja ik doe maar mee met iedereen:
Het is zwaar verslavend ik zou er absoluut geen gewoonte van maken. Dan raak je zeker weten verslaaft. dus SNUIVEN die zooi :grin:

en zoek er idd informatie over op !!
s
supahgrassLid
01-01-2024, 00:00
#7
vind snuiven veel verslavender: dit gaat echt eerst met een super up en dan een zware down, roken vind ik relaxer en heb er veeel minder mindfuck van achteraf.

ik WEET dat je crack maakt met ether, en ik WEET dat je basecoke maakt met amoniak. maar omdat je beide op dezelfde manier rookt en omdat het beide "steentjes" zijn had ik een dus een vraag of dit hetzelfde is of juist niet.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#8
supahgrass zei:
vind snuiven veel verslavender: dit gaat echt eerst met een super up en dan een zware down, roken vind ik relaxer en heb er veeel minder mindfuck van achteraf.

ik WEET dat je crack maakt met ether, en ik WEET dat je basecoke maakt met amoniak. maar omdat je beide op dezelfde manier rookt en omdat het beide "steentjes" zijn had ik een dus een vraag of dit hetzelfde is of juist niet.
Klik om te vergroten...

nee andersom bij het maken van basecoke ontstaat ether of het wordt gebruikt (een van de twee) en crack maak je met amoniak.

Het verschil is base is zuiverder puurder dan crack.
s
supahgrassLid
01-01-2024, 00:00
#9
DonnieDark0 zei:
supahgrass zei:
vind snuiven veel verslavender: dit gaat echt eerst met een super up en dan een zware down, roken vind ik relaxer en heb er veeel minder mindfuck van achteraf.

ik WEET dat je crack maakt met ether, en ik WEET dat je basecoke maakt met amoniak. maar omdat je beide op dezelfde manier rookt en omdat het beide "steentjes" zijn had ik een dus een vraag of dit hetzelfde is of juist niet.
Klik om te vergroten...

nee andersom bij het maken van basecoke ontstaat ether of het wordt gebruikt (een van de twee) en crack maak je met amoniak.

Het verschil is base is zuiverder puurder dan crack.
Klik om te vergroten...

hmz strange, ik heb een cursus waar letterlijk instaat dat crack coke + ether is? kan zijn dat je gelijk hebt hoor maar zou me verwonderen als mijn cursist er naast zat, was namelijk drugsexpert.

grtz
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#10
Toen je de eerste keer snoof, had je ook geen super up en zware down, zoals jij het noemt!!!!!!!!!!!!!!!
Dat kwam allemaal pas toen je vaker en meer ging gebruiken.

Het gevoel is zeker lekker, maar ik kan je nu al garanderen, dat als je regelmatig gaat basen, je hartstikke para word!! En niet te vergeten depressief!! Egoistisch ook!
Je leven zal verpest worden erdoor..
Je moet het allemaal lekker zelf weten, maar geloof me, die comeback van base zul je niet leuk vinden..
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#11
supahgrass zei:
DonnieDark0 zei:
supahgrass zei:
vind snuiven veel verslavender: dit gaat echt eerst met een super up en dan een zware down, roken vind ik relaxer en heb er veeel minder mindfuck van achteraf.

ik WEET dat je crack maakt met ether, en ik WEET dat je basecoke maakt met amoniak. maar omdat je beide op dezelfde manier rookt en omdat het beide "steentjes" zijn had ik een dus een vraag of dit hetzelfde is of juist niet.
Klik om te vergroten...

nee andersom bij het maken van basecoke ontstaat ether of het wordt gebruikt (een van de twee) en crack maak je met amoniak.

Het verschil is base is zuiverder puurder dan crack.
Klik om te vergroten...


hmz strange, ik heb een cursus waar letterlijk instaat dat crack coke + ether is? kan zijn dat je gelijk hebt hoor maar zou me verwonderen als mijn cursist er naast zat, was namelijk drugsexpert.


grtz
Klik om te vergroten...
Kijk even bij de volgende link daar wordt duidelijk beschreven hoe crack gemaakt wordt met amoniak en de methode met maagzout
http://www.mainline.nl/nl/home/gez/drugs/right.php#6
S
Sc0rp10nLid
01-01-2024, 00:00
#12
als het krakt moeten het vlokken zijn...


van basen word je toch oooh zooo rustig...


ik garandeer u, ge zit binnen het jaar vast, zo paranoia als iets...
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sc0rp10n zei:
als het krakt moeten het vlokken zijn...


van basen word je toch oooh zooo rustig...


ik garandeer u, ge zit binnen het jaar vast, zo paranoia als iets...
Klik om te vergroten...

Heer scorpion onthult uzelf, wie bent u en wat is uw doel op dit forum..
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#14
supahgrass zei:
vind snuiven veel verslavender: dit gaat echt eerst met een super up en dan een zware down, roken vind ik relaxer en heb er veeel minder mindfuck van achteraf.

ik WEET dat je crack maakt met ether, en ik WEET dat je basecoke maakt met amoniak. maar omdat je beide op dezelfde manier rookt en omdat het beide "steentjes" zijn had ik een dus een vraag of dit hetzelfde is of juist niet.
Klik om te vergroten...
Geloof me roken is veel verslavender ook al denk je eerst van niet. Maargoed + van het roken word je na een aantal keer ook ZWAAR depressief.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#15
crack basen is veel erger dan snuiven
ben nu al een tijd bezig met afkicken er van
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Vol houden Kim!!!!!!!!!! Afblijven van die zooi en nooit meer mee beginnen. Het zal altijd in je hoofd blijven zitten (ik kan het weten) maar je KAN er van afblijven als je echt wil. Suc6 !!!!
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#17
ja het gaat wel maar als ik alleen ben dan heb ik er wel zin in en als ik het ruik ja dan is het gebeurd
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kim zei:
crack basen is veel erger dan snuiven
ben nu al een tijd bezig met afkicken er van
Klik om te vergroten...
Lang niet gezien kim. Hoe gaat het met afkicken?
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#19
MissDior zei:
Toen je de eerste keer snoof, had je ook geen super up en zware down, zoals jij het noemt!!!!!!!!!!!!!!!
Dat kwam allemaal pas toen je vaker en meer ging gebruiken.

Het gevoel is zeker lekker, maar ik kan je nu al garanderen, dat als je regelmatig gaat basen, je hartstikke para word!! En niet te vergeten depressief!! Egoistisch ook!
Je leven zal verpest worden erdoor..
Je moet het allemaal lekker zelf weten, maar geloof me, die comeback van base zul je niet leuk vinden..
Klik om te vergroten...

Heb het maar 1 keer gedaan, wat voor mij genoeg is om het bovenstaande dubbel te onderstrepen.

Lees mn artikeltje ook maar even... (in mn signature, klikken op base-coke)
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#20
slipperman89 zei:
Kim zei:
crack basen is veel erger dan snuiven
ben nu al een tijd bezig met afkicken er van
Klik om te vergroten...
Lang niet gezien kim. Hoe gaat het met afkicken?
Klik om te vergroten...

Gaat redelijk

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."