Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe vaak gebruik je ?

hoe vaak gebruik je ?

52 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Half grammetje per jaar
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#2
6 gram zeg dat is veel. Maar volgens gaat het al stukken beter met je. Of niet :confused:
L
Lid 3601Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Stan en ik delen altijd een grammetje en dat is ongeveer om de 6 weken ofzo. Binnenkort gaan we wel 2 grammetjes consumeren, kwestie van de high te rekken :wink:
z
zeroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Afgelopen jaar bijna een keer per week, wel af en toe 3 weken niet dan weer wel... dan 8 weken niet dan weer wel

Jullie ?
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb al lang op 4 gram in de week gezeten. Nu minder doordeweeks niet meer en in het weekend ook niet echt veel meer.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Is het ook, je hebt het alleen niet door. Denk je altijd "pf 50 euro wat is dat nu." Het is dus echt wel veel.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
4 gram per week... dure zaak lijkt me dat.
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
El Retro zei:
SneeuwWitje zei:
Ik begon jan '06 (17j) en men laatste keer.. was 14 feb. '07 (18j)
En vanaf die dag geen drugs meer voor mij!
Klik om te vergroten...

Hoeveel dan?
Klik om te vergroten...

Van jan t/m mei/juni halfje per 2 a 4 weken.
Na juli ongeveer grammetje om de 2 weken en ff later per week.. :P
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gvd dan gebruikte ik echt wel veel.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#10
He El retro..

Opzich gebruikte je inderdaad best veel.. (4 gram eerst op week las ik)
Maar hoeveel gebruik je nu dan ?

Heb je ook vaak coke gedachtes van dat je graag wil (ook als je tv ofzo kijkt/of op school) ?

Is het niet een idee om wat meer aan de pep te gaan dat je minder duur uit bent,minder aan coke denkt..

Was gewoon even benieuwd hoe jij daar instaat :wave:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb een aangeboren afkeer van speed, dus dat is geen optie :). Het is geminderd van eraan te denken nu. Maar eerst dacht ik er gewoon altijd aan, elke gelegenheid was goed genoeg. Die 4 gram per week heb ik een maand volgehouden, dat werd echt te veel.

Bijna een jaar heb ik 2-3 gram per week gesnoven. Toen werd ik betrapt door mijn moeder, en kon ik het nog niet laten. Maar bijlange aan zoveel niet. Het is nu gewoon terug recreatief gebruik geworden. Helemaal stoppen lukt alleen als ik een meisje zou vinden :). Het is gewoon zo. Achja, tijd genoeg, niets forceren.

Nu beperk ik mijn gebruik alleen tot in het weekend een half grammetje en soms sla ik gewoon ook een weekend over. Het zenuw gevoel van "Ik moet coke hebben", vrijdag om 16.00 heb ik nu ook niet meer. Achja, langzaam maar zeker komt iedereen er wel. Dat is mijn motto :).
B
BaydaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als je blijf gebruiken is de kans er altijd dat je ervalt volgens mij.Just quit it,je staat al zo ver :P
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
El Retro zei:
Helemaal stoppen lukt alleen als ik een meisje zou vinden :). Het is gewoon zo. Achja, tijd genoeg, niets forceren.
Klik om te vergroten...

Damn, en ja stoppen is lastig ookal gebruikte ik dan wel niet zoveel als jou maar toch blijft het een kut mindfuckende drugs!

Ik zei ook dat als ik een vriendje zou vinden dat ik meteen vanaf zou komen en zou stoppen.. Nou mooi niet dus.. het zit toch diep in je gedachten.. en het helpt wel om je gedachte iets langere tijd om aan iets aan te denken maar op sommige momente wil je toch weer coke. Ik heb nu 4mnd een vriendje, hij heeft mijn pinpas afgepakt sinds ik weer was gebruiken.. na 2mnd en ben nu alweer 2mnd clean... maar ook dat weerhoudt mijn gedachten nog niet.. Elke dag is er wel een moment dat je eraan denkt.. en denkt.. ik heb zin.. kon ik nog maar 1xtje gebruiken.. enz. ... Je moet het zelf echt willen.. !!! dan kom je er vanzelf wel over heen :wave:
s
svenborrLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik gebruik nu een paar weken 1x per week. Steeds 1/2 gram.
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#15
Halewoe zei:
Stan en ik delen altijd een grammetje en dat is ongeveer om de 6 weken ofzo. Binnenkort gaan we wel 2 grammetjes consumeren, kwestie van de high te rekken :wink:
Klik om te vergroten...
S
SniffieLid
01-01-2024, 00:00
#16
2006 was geen best jaar met wat avondjes/weekendjes die TE waren. Schepte ik het er met grammen tegelijk in zeg maar... op gegeven moment moet je extreem veel pakken om iets te voelen en sta je hartstikke strak ipv het relaxte sos-gevoel.

Tegenwoordig probeer ik het steeds met intervallen van een paar weken en dan samen met het vrouwtje een grammetje of 2.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Heel incidenteel en dan max een gram op een avond (incidenteel noem ik eens in de 2 maanden)
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#18
nog nooit coke gehad vind het veelste duur lijkt me egt geen 50 euro waard
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#19
rook tegenwoordig nog maar 1 a 2 gram per dag
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#20
En hoeveel was het ervoor dan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."