Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe vaak gebruik je ?

hoe vaak gebruik je ?

52 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#1
dat zal niet meevallen, maar alles beter dan die pijp idd.
h
hadikdatalverteldLid
01-01-2024, 00:00
#2
3x per maand een grammetje (of meer) base
g
gewoon doen joh!Lid
01-01-2024, 00:00
#3
zo'n 3 gram per maand. Of ja, daar streef ik eigenlijk meer naar :flushed:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Qocaïne zei:
Half grammetje per jaar
Klik om te vergroten...
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#5
davie zei:
dat zal niet meevallen, maar alles beter dan die pijp idd.
Klik om te vergroten...

Maar ja eenmaal aan de pijp ga je niet makkelijk meer terug
I
IKKE1979Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Twee jaar lang 1500 euro per maand uitgegeven aan coke ongeveer. Nu drink ik niet eens meer omdat ik er dan weer zin in krijg. Heb echt gigantisch veel geuk gehad, had heel anders uit kunnen lopen. Ben al blij dat ik nu weer lekker meedraai in de maatschappij.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#7
te veel weer 50 euro aan 5 gram uitgegeven kut brokjes :angry: geven 10 min plezier en dan :angry:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#8
kut zooi ik wil meer :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#9
te vaak, teringzooi.


maarja, iedere keer dan wil ik toch weer, keer op keer :angry:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vandaag 0 euro
x
xxmasterxxLid
01-01-2024, 00:00
#11
weekend gebruiker

meestal 1 a 2 gram ( niet een elk weekend )

ma gewoon als de gelegenhijd er is
s
sneeuwuilLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tja... Als geld geen rol meer speelt is het einde al vrij snel zoek....

Ik begon ooit met een halve gram per week en een jaar later was dat al snel twee tot vier gram per week.... uiteindelijk eindigde ik een half jaar lang met 3 gram per dag... en toen ik bankroet was met armoedig hoopje van een halfje per week.... Dus....

Uiteindelijk heeft me alleen maar ellende bezorgd...

Ik ben blij dat ik er nu vanaf ben....
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#13
Geloof het of niet maar ik ben gestopt doordeweeks :) Alleen nog op feestjes en tijdens het uitgaan of ervoor. en het bevalt ook nog best wel al is het heel kanker om nuchter te zijn de eerste dagen.
H
HelmyLid
01-01-2024, 00:00
#14
IKKE1979 zei:
Twee jaar lang 1500 euro per maand uitgegeven aan coke ongeveer. Nu drink ik niet eens meer omdat ik er dan weer zin in krijg. Heb echt gigantisch veel geuk gehad, had heel anders uit kunnen lopen. Ben al blij dat ik nu weer lekker meedraai in de maatschappij.
Klik om te vergroten...

Mijn vriend heeft ook veel gebruikt, ik weet niet of het zoveel was als jij, maar ik denk wel voor 800 Euro per maand. Ik heb zelf nog nooit coke gebruikt en begin er nooit aan ook. Heb er een hoop rottigheid van zien komen. Herkenbaar is dat je schrijft dat alcohol drinken ervoor zorgt dat je er weer trek in krijgt...zoiets heeft mijn vriend ook. Hij heeft er altijd heel stiekem over gedaan, nóg vindt hij het moeilijk om erover te praten. Zo kun je dus ook geen steun geven.

Ik vind het geweldig dat je gestopt bent als je gedurende 2 jaar zoooveel gebruikt hebt. Echt top!!!
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kim zei:
Geloof het of niet maar ik ben gestopt doordeweeks :) Alleen nog op feestjes en tijdens het uitgaan of ervoor. en het bevalt ook nog best wel al is het heel kanker om nuchter te zijn de eerste dagen.
Klik om te vergroten...

:rockband: Goed gedaan!
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#16
amai, super kim
'
't onvermijdelijkeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vanavond weer als het goed is :mrgreen:
Happy Happy, joy joy :hearteyes:


/______________
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#18
van 0 - 18jaar & 3 maanden, 0gr
van 18j 3m tot 18j 4m, 15gr
18j 4m tot nu, 0gr
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kim zei:
Geloof het of niet maar ik ben gestopt doordeweeks :) Alleen nog op feestjes en tijdens het uitgaan of ervoor. en het bevalt ook nog best wel al is het heel kanker om nuchter te zijn de eerste dagen.
Klik om te vergroten...

Zaaalig! Goed zo Kim!
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik begon jan '06 (17j) en men laatste keer.. was 14 feb. '07 (18j)
En vanaf die dag geen drugs meer voor mij!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."