Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe vaak gebruik je ?

hoe vaak gebruik je ?

52 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Half grammetje per jaar
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#2
6 gram zeg dat is veel. Maar volgens gaat het al stukken beter met je. Of niet :confused:
L
Lid 3601Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Stan en ik delen altijd een grammetje en dat is ongeveer om de 6 weken ofzo. Binnenkort gaan we wel 2 grammetjes consumeren, kwestie van de high te rekken :wink:
z
zeroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Afgelopen jaar bijna een keer per week, wel af en toe 3 weken niet dan weer wel... dan 8 weken niet dan weer wel

Jullie ?
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb al lang op 4 gram in de week gezeten. Nu minder doordeweeks niet meer en in het weekend ook niet echt veel meer.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Is het ook, je hebt het alleen niet door. Denk je altijd "pf 50 euro wat is dat nu." Het is dus echt wel veel.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
4 gram per week... dure zaak lijkt me dat.
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#8
Halewoe zei:
Stan en ik delen altijd een grammetje en dat is ongeveer om de 6 weken ofzo. Binnenkort gaan we wel 2 grammetjes consumeren, kwestie van de high te rekken :wink:
Klik om te vergroten...
S
SniffieLid
01-01-2024, 00:00
#9
2006 was geen best jaar met wat avondjes/weekendjes die TE waren. Schepte ik het er met grammen tegelijk in zeg maar... op gegeven moment moet je extreem veel pakken om iets te voelen en sta je hartstikke strak ipv het relaxte sos-gevoel.

Tegenwoordig probeer ik het steeds met intervallen van een paar weken en dan samen met het vrouwtje een grammetje of 2.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Heel incidenteel en dan max een gram op een avond (incidenteel noem ik eens in de 2 maanden)
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#11
nog nooit coke gehad vind het veelste duur lijkt me egt geen 50 euro waard
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#12
rook tegenwoordig nog maar 1 a 2 gram per dag
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
En hoeveel was het ervoor dan?
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#14
6 gram toen zat ik in die circel
Nu niet meer zo ik leef redelijk normaal en doe ook anderedinmgen ipv drugs roken scoren zelfs een x uitgeweest zonder drugs en opgestaan zonder trekje te nemen automatisch
d
denitoLid
01-01-2024, 00:00
#15
grammetje per 2 maand pakt
valt nog goe mee
:)
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#16
davie zei:
6 gram zeg dat is veel. Maar volgens gaat het al stukken beter met je. Of niet :confused:
Klik om te vergroten...

Ja alleen crack is niet per gram is meestal per hit verpakt wat gelijk is aan een gram dus 1 gram staat voor 10 hits ofzo (1 trekje voel je ongeveer 10 a 20 minuten voor langzaam begint te verlangen naar de volgende)

Maar het gaat wel beter ga ook niet meer emt mensen om die drugs gebruiken.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Goed bezig kim. :grin:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ben trots op je
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ben nu ook clean :)
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#20
Begint nu wel erg te knagen de hele dag spookt het door je hoofd heen en heb meerdere malen al op de grond gelegen opzoek naar base af en toe last van trillende handen maar dat is beter dan gelijk naar die pijp grijpen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."