Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCrack No Effect

Crack No Effect

30 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dan had je vast rommel!!!! Maar wees ergens blij dat het niet werkte want anders zat je nu al vast gelipt aan de pijp. Mijn tip.......ga niet meer op zoek :P
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Gebruik het normaal nooit, maar had een brok(je) crack hier ongeveer een halve gram, bij het roken van iets meer dan 1/4 van dit brokje merkte ik echt niets, doe ik iets fout ???

Ik doe het zo:
Heb zo'n klein pijpje (ook te gebruiken voor hash/weed) daar heb ik 2 pipe screens ingedaan, wat sigarettenas uit de asbak erop gelegd. Daar bovenop wat brokjes crack. Aansteker aan --> aansteker er schuin inhouden op de crack gericht --> Diep en lang inhaleren met de aansteker er nog op--> even vasthouden-->rook uitblazen.... Effect: eigenlijk niets, doe ik iets fout ???
tips zijn welkom !
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
niemand ??
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#4
wees blij dat het niet werkt :wink:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Bedankt voor de zorg om mijn welzijn, maar dat zit wel goed hoor.

Maar het is zeker weten geen troep en ik wil toch het effect een keer ervaren hebben dus ik hoor graag reacties over wat ik verkeerd doe ????? (dus geen tips om het niet te doen :P )
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#6
DonnieDark0 zei:
Bedankt voor de zorg om mijn welzijn, maar dat zit wel goed hoor.

Maar het is zeker weten geen troep en ik wil toch het effect een keer ervaren hebben dus ik hoor graag reacties over wat ik verkeerd doe ????? (dus geen tips om het niet te doen :P )
Klik om te vergroten...
:) Volgens mij moet je gewoon heel dat brokje oproken :P
(Geef me een schop als ik iets heel doms zeg :wink:)
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dank u!
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#8
DonnieDark0 zei:
Gebruik het normaal nooit, maar had een brok(je) crack hier ongeveer een halve gram, bij het roken van iets meer dan 1/4 van dit brokje merkte ik echt niets, doe ik iets fout ???

Ik doe het zo:
Heb zo'n klein pijpje (ook te gebruiken voor hash/weed) daar heb ik 2 pipe screens ingedaan, wat sigarettenas uit de asbak erop gelegd. Daar bovenop wat brokjes crack. Aansteker aan --> aansteker er schuin inhouden op de crack gericht --> Diep en lang inhaleren met de aansteker er nog op--> even vasthouden-->rook uitblazen.... Effect: eigenlijk niets, doe ik iets fout ???
tips zijn welkom !
Klik om te vergroten...
Hmmz het lijkt me troep als ik een vierde deel van een halfje tegelijk in de pijp gooi dan ga je zowat neer van de flash :openmouth: Nog nooit geprobeerd maar bij een zesde deel van een halfje heb je al een super dikke flash.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Daarom denk ik dat ik iets verkeerd doe :)
S
SevenLid
01-01-2024, 00:00
#10
zoals je het omschrijft doe je in principe niks verkeerds,ik maak het meestal helemaal fijn en verdeel het goed over het maar met brokjes moet dat ook lukken want dat doe ik ook wel eens,maar wees blij dat je er niks van gemerkt heb,probeer maar geen 2e keer dat is mijn tip
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Seven zei:
zoals je het omschrijft doe je in principe niks verkeerds,ik maak het meestal helemaal fijn en verdeel het goed over het maar met brokjes moet dat ook lukken want dat doe ik ook wel eens,maar wees blij dat je er niks van gemerkt heb,probeer maar geen 2e keer dat is mijn tip
Klik om te vergroten...

Ok bedankt voor de tip, gebruik jij gewoon een normale aansteker ?
S
SevenLid
01-01-2024, 00:00
#12
DonnieDark0 zei:
Seven zei:
zoals je het omschrijft doe je in principe niks verkeerds,ik maak het meestal helemaal fijn en verdeel het goed over het maar met brokjes moet dat ook lukken want dat doe ik ook wel eens,maar wees blij dat je er niks van gemerkt heb,probeer maar geen 2e keer dat is mijn tip
Klik om te vergroten...

Ok bedankt voor de tip, gebruik jij gewoon een normale aansteker ?
Klik om te vergroten...

Ik gebruik meestal goedkope aanstekers,vooral als je met meerdere samen gebruikt raak je die dingen toch vaak kwjt
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#13
oke, nou komend weekend nog maar een testje doen. Dan maak ik die korrels eens wat fijner.
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#14
DonnieDark0 zei:
oke, nou komend weekend nog maar een testje doen. Dan maak ik die korrels eens wat fijner.
Klik om te vergroten...
Ik doe altijd brokke en het poeder/gruis er ook in. Denk dat brokken miss. wel iets beter werkt heb ik het idee. (Kan ook door inschatte hoeveel er in zit verschillen.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik laat het wel weten, of het gewerkt heeft :)
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#16
DonnieDark0 zei:
Ik laat het wel weten, of het gewerkt heeft :)
Klik om te vergroten...

Neuh, ik zie je vanzelf wel bedelen omgeld op CS
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#17
^precies

"ik heb et wel in de hand"

Ja dat zeiden de anderen ook

"ja maar ik heb et echt in de hand ik ben adners"

Ja dat zeiden de anderen ook

"jonge je weet niet waar je het over hebt"

3 maand later kom ik je weer tegen, een huidskleur die doet denken dat je figuratn bent in de living dead er is duidelijk te zien dat er enorme paranoia heerscht en je vraag me om een paar centen die ik cker weten terugkrijg..
en dan zeg ik:

"IK ZEI ET JE"

en dan zeg jij

"ja man sorry man ik wou dat ik er nooit aan was begonnen"

Sommige mensen...
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Bedankt voor jullie mening en ik snap ook wel dat jullie het vaak genoeg fout hebben zien/horen gaan of het zelfs ervaren hebben. Geloof mij maar als ik zeg dat ik nergens aan verslaafd ga raken. Zoals ik dat al mijn hele leven nooit ben geweest. ( wel het nodige gebruikt )

Bedankt voor de bezorgdheid in ieder geval. Zal wel melden hoe het was en wat mijn conclusies er van zijn na het weekend !
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ze leren het ook nooit he...
Maar ja als jij de enige in de hele wereld die nergens verslaafd aan kan raken...
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#20
FlipMeister zei:
Ze leren het ook nooit he...
Maar ja als jij de enige in de hele wereld die nergens verslaafd aan kan raken...
Klik om te vergroten...

Stom is dat he, dat sommige mensen serieus denke dat zoiets hen nooit zal overkomen, erger me daar echt aan! (no offense donniedarko! :)) Was zelf vroeger ook zo, totdat ik verslaafd raakte aan coke, snuiven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."