#1
Dan had je vast rommel!!!! Maar wees ergens blij dat het niet werkte want anders zat je nu al vast gelipt aan de pijp. Mijn tip.......ga niet meer op zoek :P
DonnieDark0 zei:Bedankt voor de zorg om mijn welzijn, maar dat zit wel goed hoor.
Maar het is zeker weten geen troep en ik wil toch het effect een keer ervaren hebben dus ik hoor graag reacties over wat ik verkeerd doe ????? (dus geen tips om het niet te doen :P )
Hmmz het lijkt me troep als ik een vierde deel van een halfje tegelijk in de pijp gooi dan ga je zowat neer van de flashDonnieDark0 zei:Gebruik het normaal nooit, maar had een brok(je) crack hier ongeveer een halve gram, bij het roken van iets meer dan 1/4 van dit brokje merkte ik echt niets, doe ik iets fout ???
Ik doe het zo:
Heb zo'n klein pijpje (ook te gebruiken voor hash/weed) daar heb ik 2 pipe screens ingedaan, wat sigarettenas uit de asbak erop gelegd. Daar bovenop wat brokjes crack. Aansteker aan --> aansteker er schuin inhouden op de crack gericht --> Diep en lang inhaleren met de aansteker er nog op--> even vasthouden-->rook uitblazen.... Effect: eigenlijk niets, doe ik iets fout ???
tips zijn welkom !
Seven zei:zoals je het omschrijft doe je in principe niks verkeerds,ik maak het meestal helemaal fijn en verdeel het goed over het maar met brokjes moet dat ook lukken want dat doe ik ook wel eens,maar wees blij dat je er niks van gemerkt heb,probeer maar geen 2e keer dat is mijn tip
DonnieDark0 zei:Seven zei:zoals je het omschrijft doe je in principe niks verkeerds,ik maak het meestal helemaal fijn en verdeel het goed over het maar met brokjes moet dat ook lukken want dat doe ik ook wel eens,maar wees blij dat je er niks van gemerkt heb,probeer maar geen 2e keer dat is mijn tip
Ok bedankt voor de tip, gebruik jij gewoon een normale aansteker ?
Ik doe altijd brokke en het poeder/gruis er ook in. Denk dat brokken miss. wel iets beter werkt heb ik het idee. (Kan ook door inschatte hoeveel er in zit verschillen.DonnieDark0 zei:oke, nou komend weekend nog maar een testje doen. Dan maak ik die korrels eens wat fijner.
DonnieDark0 zei:Ik laat het wel weten, of het gewerkt heeft![]()
FlipMeister zei:Ze leren het ook nooit he...
Maar ja als jij de enige in de hele wereld die nergens verslaafd aan kan raken...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."