Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCrack No Effect

Crack No Effect

30 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
FlipMeister zei:
Ze leren het ook nooit he...
Maar ja als jij de enige in de hele wereld die nergens verslaafd aan kan raken...
Klik om te vergroten...

Kan en zal zijn twee verschillende woorden
S
SorryLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zolang je maar kan slapen... Being a Crack Junk and all...
Knkr erg Jullie, Heb respect voor jezelf, komop mensen...
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja laten we er om wedden....
Ik wilde het een keer meemaken, dat effect. Dat heb ik nu en heb niet te behoefte om het weer te halen. Ben er tevreden over zo.

Zal het wel melden als ik het wel heb gedaan ooit oke :)
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#4
DonnieDark0 zei:
Bedankt voor jullie mening en ik snap ook wel dat jullie het vaak genoeg fout hebben zien/horen gaan of het zelfs ervaren hebben. Geloof mij maar als ik zeg dat ik nergens aan verslaafd ga raken. Zoals ik dat al mijn hele leven nooit ben geweest. ( wel het nodige gebruikt )

Bedankt voor de bezorgdheid in ieder geval. Zal wel melden hoe het was en wat mijn conclusies er van zijn na het weekend !
Klik om te vergroten...
Iedereen die ik "1 keer" coke heb zien roken, gebruikt het nu zowat dagelijks. En dat zijn er behoorlijk wat.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#5
niemand kan over iemand anders oordelen of hij verslaafd zal raken of niet. Jullie weten niet wat in DonnieDarko's hoofd rondgaat, misschien is hij wel heel erg vol zelfvertouwen en heeft hij een zéér sterke wil, weten jullie veel...

Jullie zitten in het milieu, dan is het logisch dat je foute mensen ziet fout gaan (no offense). Maar ik ken genoeg gebruikers die nooit nergens verslaafd aan zijn geweest. Het ligt ook vooral aan jezelf en het milieu waar je inzit
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
NOU......het is gebeurd, mijn wereld zal nooit meer dezelfde zijn.... :grin:

Nee even serieus:

Gister leuk avondje/nachtje gehad met mn vriendin. Het plan was om ergens in de loop van de nacht allebij een hitje te nemen. Ik had me de vorige keer vergist in de hoeveelheid van het brokje wat ik had. Dit blijkt namelijk veel minder te zijn. Wat er nu over was was in ieder geval genoeg voor 2 hitjes.
Het effect was dan ook :openmouth: :hearteyes: en toch op de een of andere manier wel enigzins hoe ik het had verwacht alleen veeeel heftiger ! Alleen ja zo extreem kort allemaal.
De crash hebben we opgevult met een lijntje pep :) Kan trouwens wel goed begrijpen dat je als je het hebt liggen je snel weer naar de pijp zou kunnen grijpen.

Conclusie: Het effect is goddelijk, maar alleen het idee al dat het zo kort is en het daarna superkut is is voor mij een reden om het niet vaker te doen. (je blijft bezig) Je kan er ook niet lekker een avondje mee vullen zoals met een beetje pep of mdma.
Niet echt een heel boeiende drug dus, wel een extreem effect. Ik zal het in ieder geval niet nog eens halen.


...joepie, niet verslaaft :wink:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als jij ooit op een meeting bent en ik ben er ook en ik zou gaan basen dan zou je ook willen. alleen al door de lucht
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wedden dat je het nog een x doet?
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Kim zei:
Als jij ooit op een meeting bent en ik ben er ook en ik zou gaan basen dan zou je ook willen. alleen al door de lucht
Klik om te vergroten...

Dat zou kunnen ja, hangt alleen van mijn gemoedstoestand op dat moment af. Ben ik al van de kaart zou ik het denk ik doen, maar als ik nog vrij nuchter ben dan zou ik het waarschijnlijk niet doen.
hmmm nuchter op een df meeting......weinig kans :grin:

Maarja ik heb dus een risico genomen door het te proberen. Ik heb het nu gedaan en weet wat het effect is en ook dat er niet echt een normaal recreatief gebruik van mogelijk is. Ben nu van de nieuwsgierigheid ernaar af en ga het niet vaker halen, omdat ik weet hoe verslavend het is en hoe makkelijk het word om het dan weer en weer en weer en steeds vaker te gaan halen.

Ik vind dat ik het zo goed heb afgesloten ben er klaar mee, mooi toch.


Hoe is het met jou nu eigenlijk, al wat vooruitgang ?
a
angrrrLid
01-01-2024, 00:00
#10
lj_bob zei:
wees blij dat het niet werkt :wink:
Klik om te vergroten...

:beer:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#11
*schop*

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."