#1
om te stoppen moet je eerst heel goed accepteren dat je verslaafd bent

Lisa107 zei:Ik ben sinds gisteravond bezig en 5 gr weg..... heb nog 1 lijntje en de paniek slaat toe. Ik wordt onrustig en loop tegen de muren op.Ik moet door de dip heen die echt als de hell aanvoelt.
Spijt.... heel veel spijt.
iedere keer die dip en zeg ik dat ik t nooit meer doe....
Wat is er eigenlijk nou zo lekker aan? Heb ik t echt nodig?Ik ben toch veel leuker zonder die zooi????
P.S iemand een tip tegen dat downe gevoel?
GabberSnoePie zei:je bent gewoon zwak en weet niet waar je mee bezig bent
Je sloopt jezelf![]()
Spy-gisch zei:Ghb tje kan wonderen doen.
Lisa107 zei:Een GHB'tje...... dat is zeker niet de oplossing wanneer je alleen bent!Dit moet je zo goed doseren, voor je het weet ga je out en slik ik mijn tongetje in, geen goede tip joh!
En tja 250 euri...... Dat vergeten we maar weer gauw en gelukkig kan ik het betalen en gebruikte ik niet dagelijks. Erg opbeurend antwoord trouwens!!! Bedankt!
Naar mijn idee ben ik nu op een punt gekomen waarop ik besef waar ik in godsnaam mee bezig ben.Tenslotte voel ik me nu ook gelukkig, misschien nog wel gelukkiger. Ik stop met alle zooi en voor mij is er een nieuw leven begonnen!
JewCookie zei:Spy-gisch zei:Ghb tje kan wonderen doen.
Ehrm, denk je dat ze een topic maakt als dit een eenmalig probleem is..?
Spy-gisch zei:JewCookie zei:Spy-gisch zei:Ghb tje kan wonderen doen.
Ehrm, denk je dat ze een topic maakt als dit een eenmalig probleem is..?
Ze wil toch nu een oplossing ivm 5 gr weggesnoven? En als ze dit vaker doet, kan ze prima een g'tje erachter aan pakken om te chillen, verrot ben je dan al van de coke, kan de g weinig aan veranderen.
En @ junky: Als je 5 gr hebt weggewerkt ga je echt niet knock out van een normale dosis G, dus best wel een goeie tip joh! Wil je echt een goeie tip hebben: Kap met die zooi, of kap met zeuren dan.
Robbie_Rob_ zei:Nee ik niet echt. Maar gebruik ook nooit thuis of alleen. Altijd op feesten en zo. Later kijk ik dan terug op een mooie avond en heb er dus geen spijt van.![]()

dat noem ik nu echt eens een ZEER GOED antwoordLisa107 zei:En zo werd het vanzelf weer zondag en ben ik weer als nieuw....
Dat ik zwak ben?Ja natuurlijk! Zo zwak dat ik toegeef een probleem te hebben en om hulp te vragen!

en dit een ZEER ACHTERLIJK antwoordSpy-gisch zei:JewCookie zei:Spy-gisch zei:Ghb tje kan wonderen doen.
Ehrm, denk je dat ze een topic maakt als dit een eenmalig probleem is..?
Ze wil toch nu een oplossing ivm 5 gr weggesnoven? En als ze dit vaker doet, kan ze prima een g'tje erachter aan pakken om te chillen, verrot ben je dan al van de coke, kan de g weinig aan veranderen.
En @ junky: Als je 5 gr hebt weggewerkt ga je echt niet knock out van een normale dosis G, dus best wel een goeie tip joh! Wil je echt een goeie tip hebben: Kap met die zooi, of kap met zeuren dan.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."