Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is er zo leuk aan?

Wat is er zo leuk aan?

20 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#1
om te stoppen moet je eerst heel goed accepteren dat je verslaafd bent
L
Lisa107Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben sinds gisteravond bezig en 5 gr weg..... heb nog 1 lijntje en de paniek slaat toe. Ik wordt onrustig en loop tegen de muren op.Ik moet door de dip heen die echt als de hell aanvoelt.
Spijt.... heel veel spijt.
iedere keer die dip en zeg ik dat ik t nooit meer doe....
Wat is er eigenlijk nou zo lekker aan? Heb ik t echt nodig?Ik ben toch veel leuker zonder die zooi????

P.S iemand een tip tegen dat downe gevoel?
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee ik niet echt. Maar gebruik ook nooit thuis of alleen. Altijd op feesten en zo. Later kijk ik dan terug op een mooie avond en heb er dus geen spijt van. :wave:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lisa107 zei:
Ik ben sinds gisteravond bezig en 5 gr weg..... heb nog 1 lijntje en de paniek slaat toe. Ik wordt onrustig en loop tegen de muren op.Ik moet door de dip heen die echt als de hell aanvoelt.
Spijt.... heel veel spijt.
iedere keer die dip en zeg ik dat ik t nooit meer doe....
Wat is er eigenlijk nou zo lekker aan? Heb ik t echt nodig?Ik ben toch veel leuker zonder die zooi????

P.S iemand een tip tegen dat downe gevoel?
Klik om te vergroten...

je bent gewoon zwak en weet niet waar je mee bezig bent
Je sloopt jezelf :openmouth:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
GabberSnoePie zei:
je bent gewoon zwak en weet niet waar je mee bezig bent
Je sloopt jezelf :openmouth:
Klik om te vergroten...

Daarom wil ze ook informatie over een praatgroep in een ander topic. :)

Maar inderdaad je kan dat dipje niet echt voorkomen behalve door het niet te doen. Dus zoek hulp om te stoppen ofzo..
S
Spy-gischLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ghb tje kan wonderen doen.
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#7
En jawel, weer eentje :)
Kan het alleen niet begrijpen, ik gebruik ook zo nu en dan, maar ben nog nooit verslaafd geweest, hoelang ben je er nu mee bezig?
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spy-gisch zei:
Ghb tje kan wonderen doen.
Klik om te vergroten...

Ehrm, denk je dat ze een topic maakt als dit een eenmalig probleem is..?
B
BelgLid
01-01-2024, 00:00
#9
5gr coke op 1 dag?
goed bezig

250€ per dag :grin:
L
Lisa107Lid
01-01-2024, 00:00
#10
En zo werd het vanzelf weer zondag en ben ik weer als nieuw....

Een GHB'tje...... dat is zeker niet de oplossing wanneer je alleen bent!Dit moet je zo goed doseren, voor je het weet ga je out en slik ik mijn tongetje in, geen goede tip joh!

Dat ik zwak ben?Ja natuurlijk! Zo zwak dat ik toegeef een probleem te hebben en om hulp te vragen!

En tja 250 euri...... Dat vergeten we maar weer gauw en gelukkig kan ik het betalen en gebruikte ik niet dagelijks.Erg opbeurend antwoord trouwens!!! Bedankt!

Naar mijn idee ben ik nu op een punt gekomen waarop ik besef waar ik in godsnaam mee bezig ben.Tenslotte voel ik me nu ook gelukkig, misschien nog wel gelukkiger. Ik stop met alle zooi en voor mij is er een nieuw leven begonnen!
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lisa107 zei:
Een GHB'tje...... dat is zeker niet de oplossing wanneer je alleen bent!Dit moet je zo goed doseren, voor je het weet ga je out en slik ik mijn tongetje in, geen goede tip joh!
Klik om te vergroten...

Je kan ook overdrijven, alsof 5 gram coke in je eentje doen zo veilig is.

En tja 250 euri...... Dat vergeten we maar weer gauw en gelukkig kan ik het betalen en gebruikte ik niet dagelijks. Erg opbeurend antwoord trouwens!!! Bedankt!
Klik om te vergroten...

Vergeet dat maar niet gauw & gelukkig want op de momenten dat je het helemaal vergeten bent ga je weer een voorraadje halen.

Naar mijn idee ben ik nu op een punt gekomen waarop ik besef waar ik in godsnaam mee bezig ben.Tenslotte voel ik me nu ook gelukkig, misschien nog wel gelukkiger. Ik stop met alle zooi en voor mij is er een nieuw leven begonnen!
Klik om te vergroten...

Hoe vaak heb je dat al tegen jezelf gezegd?
S
Spy-gischLid
01-01-2024, 00:00
#12
JewCookie zei:
Spy-gisch zei:
Ghb tje kan wonderen doen.
Klik om te vergroten...

Ehrm, denk je dat ze een topic maakt als dit een eenmalig probleem is..?
Klik om te vergroten...

Ze wil toch nu een oplossing ivm 5 gr weggesnoven? En als ze dit vaker doet, kan ze prima een g'tje erachter aan pakken om te chillen, verrot ben je dan al van de coke, kan de g weinig aan veranderen.

En @ junky: Als je 5 gr hebt weggewerkt ga je echt niet knock out van een normale dosis G, dus best wel een goeie tip joh! Wil je echt een goeie tip hebben: Kap met die zooi, of kap met zeuren dan.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Makkelijker gezegd dan gedaan.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Spy-gisch zei:
JewCookie zei:
Spy-gisch zei:
Ghb tje kan wonderen doen.
Klik om te vergroten...

Ehrm, denk je dat ze een topic maakt als dit een eenmalig probleem is..?
Klik om te vergroten...

Ze wil toch nu een oplossing ivm 5 gr weggesnoven? En als ze dit vaker doet, kan ze prima een g'tje erachter aan pakken om te chillen, verrot ben je dan al van de coke, kan de g weinig aan veranderen.

En @ junky: Als je 5 gr hebt weggewerkt ga je echt niet knock out van een normale dosis G, dus best wel een goeie tip joh! Wil je echt een goeie tip hebben: Kap met die zooi, of kap met zeuren dan.
Klik om te vergroten...

Sorry, ik had het verkeerd gelezen / begrepen. Soms zijn simpele topic's behoorlijk verwarrend na speed..
S
SorryLid
01-01-2024, 00:00
#15
Aan simpele antwoorden als "kap met die zooi" heeft toch niemand iets aan...
Z
ZooCLid
01-01-2024, 00:00
#16
wat een fake verhaal. Iemand die 5 gr op een dag wegtikt weet uit ervaring precies hoe de vorken in de stelen zitten en gaat echt niet hier, terwijl ze al lekker op dreef is met 5 gr, inloggen om een inkopvraagje te stellen. Vervolgens is ze, na 5 gr, de volgende dag weer helemaal de oude en neemt ze zich euforisch voor om nu pardoes te stoppen. Yeah right, aandacht tekort....daarvoor zijn er een hoop andere sites.

What a lovely day 2 day.
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Robbie_Rob_ zei:
Nee ik niet echt. Maar gebruik ook nooit thuis of alleen. Altijd op feesten en zo. Later kijk ik dan terug op een mooie avond en heb er dus geen spijt van. :wave:
Klik om te vergroten...

Dat klinkt bekent ja :grin: dat is de beste manier en zeker voor een drugs als sos.

:)
P
PsychopathLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het lekkerste wat er is en nooit spijt van :stoned:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lisa107 zei:
En zo werd het vanzelf weer zondag en ben ik weer als nieuw....

Dat ik zwak ben?Ja natuurlijk! Zo zwak dat ik toegeef een probleem te hebben en om hulp te vragen!
Klik om te vergroten...
dat noem ik nu echt eens een ZEER GOED antwoord :wink: :wave:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#20
Spy-gisch zei:
JewCookie zei:
Spy-gisch zei:
Ghb tje kan wonderen doen.
Klik om te vergroten...

Ehrm, denk je dat ze een topic maakt als dit een eenmalig probleem is..?
Klik om te vergroten...

Ze wil toch nu een oplossing ivm 5 gr weggesnoven? En als ze dit vaker doet, kan ze prima een g'tje erachter aan pakken om te chillen, verrot ben je dan al van de coke, kan de g weinig aan veranderen.

En @ junky: Als je 5 gr hebt weggewerkt ga je echt niet knock out van een normale dosis G, dus best wel een goeie tip joh! Wil je echt een goeie tip hebben: Kap met die zooi, of kap met zeuren dan.
Klik om te vergroten...
en dit een ZEER ACHTERLIJK antwoord :wink: :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."