Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer coke: samen proberen?

Eerste keer coke: samen proberen?

38 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
P
PhilippeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zal maar eens reageren na al die reacties op mijn post. Ik bedoel met ' junk' dat ik niet een of andere complete randdebiel krijg die dakloos is geen baan niet hygienisch etc gewoon een 'normale' gebruiker (als je die al ken vinden :beer: ).
Liefst omgeving amsterdam.
en nee dit is geen gehaaide manier om coke te krijgen.
ik koop het netjes zelf.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb je geen vrienden dan?
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#3
Coke is prettig om met je vrienden te snuiven. Een blind-date coke-show concept zou weleens niet prettig kunnen zijn denk ik.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ga anders eerst een keer gewoon afspreken met de persoon met wie je gaat snuiven. Dan weet je al een beetje wat voor vlees je in de kuip hebt. Anders kan het je ervaring met coke nadelig beinvloeden misschien. Zoals Nutss ookal zegt.
Je moet je wel op je gemak voelen als je voor de eerste keer drugs gaat gebruiken, dat is het beste.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#5
wausie91 zei:
zoals ik al zei pb me eerst een hele dag chillen savonds snuiven
Klik om te vergroten...

misschien is het wel smeris maat :openmouth:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#6
need^weed zei:
wausie91 zei:
zoals ik al zei pb me eerst een hele dag chillen savonds snuiven
Klik om te vergroten...

misschien is het wel smeris maat :openmouth:
Klik om te vergroten...

Denk je echt dat die op deze manier mensen oppakken die af en toe coke snuiven. Hoorde hier laatst dat er ministers zijn die coke snuiven :P
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Philippe zei:
Ik zal maar eens reageren na al die reacties op mijn post. Ik bedoel met ' junk' dat ik niet een of andere complete randdebiel krijg die dakloos is geen baan niet hygienisch etc gewoon een 'normale' gebruiker (als je die al ken vinden :beer: ).
Liefst omgeving amsterdam.
en nee dit is geen gehaaide manier om coke te krijgen.
ik koop het netjes zelf.
Klik om te vergroten...
Ik kon niet anders dan op jou bericht reageren.Het kan zijn dat ik mij vergis maar je laat hier toch doorschijnen dat volgens jou de meeste drug gebruikers randedielen zijn.en tegelijkertijd vraag je ook nog naar een coke gebruker?laat het mij zo zeggen!!we leven niet meer in de flower power tijd en nog maar een geluk. uiteraad heb je er veel randdebiele bij maar die heb je ook bij drankgebruikers en die heb je zowiezo ook in onze maatschapij. en 60 procent van de coke gebruikers vindt je in de hogere kringen. het is niet voor niks dat het nog altijd ;de drugs van de rijken,word genoemd.je mag er nog verslaaf aan zijn maar als je het niet kunt betalen eindig het op straat of in de bak.en dat is het gevaar van coke!! weet waar je aan begint want het is geen speed of een jointje maar kan,moet niet,mensen volledig de grond laten in gaan. het is gelijk roken de 1 krijg er kanker van de ander niet. het is jouw leven! beslis zelf!
P
PhilippeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoi,

neen ik denk helemaal niet dat alle mensen hier randdebielen zijn ik weet alleen dat er randdebielen zijn zowel onder drugsgebruikers als in de ' normale' maatschappij dus ik denk dat ik niet veel anders zeg dan jij.
Heb je ervaring met coke? En zo ja hoe heb je het kunnen beteugelen (of juist niet).
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Philippe zei:
Hoi,

neen ik denk helemaal niet dat alle mensen hier randdebielen zijn ik weet alleen dat er randdebielen zijn zowel onder drugsgebruikers als in de ' normale' maatschappij dus ik denk dat ik niet veel anders zeg dan jij.
Heb je ervaring met coke? En zo ja hoe heb je het kunnen beteugelen (of juist niet).
Klik om te vergroten...
Ik heb ervaring met coke maar gebruik het ook met mate. dit betekent voor mij ongeveer 1 maal in de maand.Voor mij is coke gewoon de max maar ik probeer er op een bewuste manier mee om te gaan en wil dit ook zo houden.anders kan het wel eens heel vlug mis gaan met coke.Zeker op het gebied van; hoe ga en blijf ik het betalen?
P
PhilippeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Stel dat geld geen probleem zou zijn zou je het da vaker gebruiken?
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Philippe zei:
Stel dat geld geen probleem zou zijn zou je het da vaker gebruiken?
Klik om te vergroten...
NEEN!!! Zeker en vast niet!! want mijn gezondheid komt op de eerste plaats.en zeker niet geld. wat betreft het geld? daar moet ik persoonlijk het niet voor laten. ik vindt men kan meer genieten met mate en het brengt minder problemen!groetjes candy
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#12
Philippe zei:
Stel dat geld geen probleem zou zijn zou je het da vaker gebruiken?
Klik om te vergroten...

24/7
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Philippe zei:
Stel dat geld geen probleem zou zijn zou je het da vaker gebruiken?
Klik om te vergroten...

hiero ook geld geen probleem,maar ik moet er niet aan denken om mijn neus iedere dag te poederen,getver
ik heb dat ooit een dikke 8 maanden volgehouden,never niet meer
P
PhilippeLid
01-01-2024, 00:00
#14
ok dus zo zit dat. Fair enough
l
lala rulesLid
01-01-2024, 00:00
#15
dealers junks ??

junks bestaan niet tok alleen gehaaide gebruikers ahhaha maja dealers bestaan ook niet eerder randfiguren zie ze als apothekers wat is nou een goeie apotheker ??? :confused: :confused: :confused: :confused:
A
Angelo18Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Denk niet echt dat hier junks zitte eingelijk een echt junk blijft gebruike en heeft er telkens geld vor nodig dus die had zijn compter allang verkocht........
P
PhilippeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Tijdje geleden dat ik dit topic opende en ook tijd geleden dat ik hier op dit forum ben geweest. Feit is evenwel dat ik het nog steeds nooit geprobeerd heb en ben evenwel nog steeds erg benieuwd.
Zijn er mensen uit het Amsterdamse of die er vaak komen die mij iets kunnen aanbevelen waar je het beste kunt kopen of die regelmatiger hebben geprobeerd om te zien hoe e.a. gaat? want in mijn eigen sociale kring is dit uit den boze om dit te proberen.
P
PhilippeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hoezo,

Is Candy dan geen genorsgebruiker meer?

Btw de eerste keer laat nog steeds op zich wachten waarschijnlijk
lijkt het mij te risicovol om het te doen vanwege al de slechte verslavingsverhalen die ik hoor....
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wat lang geleden zeg, zelfs Candy zit nog in dit topic. :openmouth:


Candy.. wat een tijd. :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."