Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk haat cocaine

Ik haat cocaine

75 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hij heeft gewoon het lijntje gelegd i.p.v. het loodje. :rolleyes: :P
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind t ook wel iets hebben, samen snuiven op de wc, of op een feest doorgeven van de spiegel. En dan allemaal een snuifje, waardoor soms de stemming in zo'n groep helemaal kan omslaan. (bv van diepe 1 op 1 gesprekken naar wazig groepsgeschreeuw) Geweldig, een van de redenen waarom ik drugs leuk vind. En inderdaad tis allemaal net iets spannender omdat t illegaal is... :sunglasses: :flushed:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#3
TechNora zei:
Ik vind t ook wel iets hebben, samen snuiven op de wc, of op een feest doorgeven van de spiegel. En dan allemaal een snuifje, waardoor soms de stemming in zo'n groep helemaal kan omslaan. (bv van diepe 1 op 1 gesprekken naar wazig groepsgeschreeuw) Geweldig, een van de redenen waarom ik drugs leuk vind. En inderdaad tis allemaal net iets spannender omdat t illegaal is... :sunglasses: :flushed:
Klik om te vergroten...

Over elkaar heenrollen, vage shit roepen, rommel gooien, iedereen vaag van de keeeeetaaaaa! :grin:
E
Extrm-BzarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Snap het kan best wel es kloppen :grin:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hmmm zes auto´s en toch het taalgebruik van iemand die niet zo oud is... Of in ieder geval geen/ een lage opleiding heeft genoten. (No offence tegen andere mensen hier maar ga dan ook geen onzinverhalen ophangen)

Nou ja doe maar wat je niet laten kunt ^^
d
dragonLid
01-01-2024, 00:00
#6
he jojo,ik hoef op niemand jaloers te zijn ik heb namelijk 6 auto's
maar de meeste dealertjes zijn losers die nix anders kunnen verzinnen om geld te verdienen,en cocaine is de laagste drugs ooit verzonnen,ik heb alle drugs ooit uitgeprobeerd,het maakt een hoertje van je meer niet,wat een kolere troep zeg bah.
en mepkletsen of wat ik daag een ieder dealertje uit om met mij te vechten.........
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#7
weet je hoe die mensen leven soms, hele nacht auto rijden in het zelfde plaats , om de 10 seconden je spiegels checken in een lege straat voor politie, verslaafden die voor een halfje 5 keer achter elkaar bellen , basejunkies die je hele tijd proberen flashen
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
dragon zei:
he jojo,ik hoef op niemand jaloers te zijn ik heb namelijk 6 auto's
maar de meeste dealertjes zijn losers die nix anders kunnen verzinnen om geld te verdienen,en cocaine is de laagste drugs ooit verzonnen,ik heb alle drugs ooit uitgeprobeerd,het maakt een hoertje van je meer niet,wat een kolere troep zeg bah.
en mepkletsen of wat ik daag een ieder dealertje uit om met mij te vechten.........
Klik om te vergroten...

Je had ook gewoon aan de lsd moeten gaan ....

Coke rommel ...

nu ben je een agressief anticokertje geworden.

Stonie
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hey dragon

ik vind je stoer :hearteyes:
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Morgen in de krant :

Junkie gevonden in het kanaal, ooggetuigen zagen 2 zwarte BMW stoppen voor het kanaal, 1 van de bestuurders had een blauw oog, 4 personen schopten hem nog na en gooide hem in het kanaal, vervolgens vuurden 2 anderen met hun pistool naar het slachtoffer

het slachtoffer is in kritieke toestand in ziekenhuis X
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Lake zei:
Hey dragon

ik vind je stoer :hearteyes:
Klik om te vergroten...



:tearsofjoy:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat zouden knap domme dealers zijn.
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#13
ehm, dude coke bizz is de meest aggresiefste van allemaal, weed is dealed with a handshake, cocain with a gun,

ga je beetje cokedealers meppen zoeken die hun grootste en breedste, geven die junks beetje coke en wam je bent moes, gaan ze je nog fijnmalen en door hun coke doen om toch maar meer te hebben JAAA cokeheads...

anyway, je zou het beter doen ipv posten...
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je moet dit soort van problemen aanpakken aan de wortel. Koop een enkeltje Colombia en ga daar de felle uithangen.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
U vraagt... wij leveren... 6 auto's :mrgreen:








Nouja... ze zouden als auto kunnen dienen :P
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#16
yellowmoon zei:
weet je hoe die mensen leven soms, hele nacht auto rijden in het zelfde plaats , om de 10 seconden je spiegels checken in een lege straat voor politie, verslaafden die voor een halfje 5 keer achter elkaar bellen , basejunkies die je hele tijd proberen flashen
Klik om te vergroten...

Daar kiezen ze zelf voor, niemand verplicht hen om dealer te worden, of wel soms? Als je dealer wordt, weet je dat dat zulke gevolgen heeft.
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#17
dragon zei:
he jojo,ik hoef op niemand jaloers te zijn ik heb namelijk 6 auto's
maar de meeste dealertjes zijn losers die nix anders kunnen verzinnen om geld te verdienen,en cocaine is de laagste drugs ooit verzonnen,ik heb alle drugs ooit uitgeprobeerd,het maakt een hoertje van je meer niet,wat een kolere troep zeg bah.
en mepkletsen of wat ik daag een ieder dealertje uit om met mij te vechten.........
Klik om te vergroten...

LOL!
Ik heb het ook allemaal uitgeprobeerd! En nee, ik word er geen hoertje van, niet egoistisch en wil niet de held uithangen! En iedereen moet toch lekker zelf weten. Ze bellen die dealertjes maar al te graag op.
En coke is eigenlijk klotetroep, duur ook, maar wel lekker door je neus.
Ik zit liever te pepkleppen of te zegelen, maar doe nu lekker niks meer. (Althans voorlopig!) :wave:

@ Nick de Neger: Geniaaaaaal! Hahahahahaha! :P
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dealen = veel geld verdienen, dus eigenlijk wel slim.
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Saivy zei:
Dealen = veel geld verdienen, dus eigenlijk wel slim.
Klik om te vergroten...

tot je gepakt word, de bak in vliegt, alles verliest, en dan nog eens een boete betaalt per gram en dan nog eens je gehele omzet ook nog eens mag betalen + boete

dus eigenlijk is dealen geldverlies + reputatieverlies, want alles wat je verdient betaal je dubbel terug
p
pupsieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Coke is de duivel

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."