Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRecreatief Basen

Recreatief Basen

27 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste DF-ers,

Zag laatst op 101tv zo kort stukje over basen.
Met wat experts en een verslaafde.
Experts zeiden dat basen eigenlijk (bijna) niet recreatief te gebruiken is.
Vrijwel niet eigenlijk.

Ik vroeg me af of hier nou wel is wat mensen zijn die wel recreatief kunnen basen of was het allemaal meteen pats boem verslaafd ?

Pure intresse dat ik het vraag.

Groetjes Japi-10 :wave:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik waag me er niet aan.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ook niet hoor.
Het lijkt me zeer ernstig als je er aan verslaafd ben.
Gozer in kliniek gezien dier verslaafd aan was niet goed.

Gehoord dat sommige er 800/900 op een avond door basen.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#4
bwaaa,ik heb het een paar x gedaan en ik vond er niks aan...
coke snuiven ligt mij veel beter(te goed zelfs) :beer:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kim rookt nog altijd recreatief. En dat gaat d'r zo goed af, dat ze het elke dag doet.

Pluim voor Kim! :hearteyes:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#6
^ Niet echt grappig.
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#7
bij mij was het echt in 1 keer pats boem hooked ...

niet lichamelijk ofzo .. volgens mij gebeurd dat niet zo vaak bij coke ..

maar als voorbeeld, ik heb na die ene keer nooit meer gesnoven en zelfs het kleinste beetje coke kookte ik nog uit en gooide het in die pijp.

en waar ik bij snuiven vaak genoeg had, of geen zin en dus nee zei .. heb ik nog nooit echt nee kunnen zeggen tegen een baseje ...

na die ene keer kende ik de smaak en de craving en al doe ik jaren geen coke, die craving kan er opeens van het ene op het andere moment weer zijn .. been there

dus denk maar eens goed na waaraan je begint ...

ik vond wel een prima manier om na wat basejes weer rustig te worden en te zorgen dat die enorme drang naar meerrrrrr wat minder werd .. nml heroine roken ... dus reken maar uit wat er erna gebeurde :wink:

denk dus maar eens twee keer na voor je ergens aan begint

:wave:
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#8
gedaan, maar psychisch hakt het er te hard in; ik gebruik het nooit meer maar zou wel willen. Hoezo verslavend?
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ik beperkt het nu tot in het weekend en dat lukt wel, met moeite. ik legde altijd 1 a 2 lijntjes klaar voor na de laatste trek van de pijp op te snuiven zodat de drang naar basepijp minderde maar als ik dan 2 lijntjes heb klaargelegd leg ik die ene lijn en een deel van die andere toch nog op de lepel op het laatste.
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ben ook een "recreant "geweest. Het heeft een tijdje een grote indringende rol in mijn leven gespeeld maar ik heb het gelukkig goed onder controle kunnen houden. Toch ben je steeds met jezelf in gevecht. Je wil het wel weer gebruiken maar je MAG het niet!!!!! Het put je op een gegeven moment zo uit. Toen was bij mij de maat vol en heb ik besloten om het nooit meer te doen. Gelukkig ben ik op tijd wijs geworden en tot de conclusie gekomen dat het niet recreatief te gebruiken is. Het is een te verslavende,opdringerige,alles overheersende en meest kapot makende drugs die er is. Blijf er van af!! Die paar lekkere rushes zijn de ellende niet waard!
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nee, zou het niet doen klote spul dat t is
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#12
een goeie hijsje en je loopt zo naar pinautomaat, uit de ervaring
e
elgeoffioLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heroine roken is zalig
Cocaine basen is de hemel.

Cocaine roken is nog veel sterker dan heroine.
De flash dat je krijgt is onbeschrijfelijk... ik
zou het niemand aanraden om et es te proberen, want
als je dat gevoel 1x geproeft hebt....
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb 3 x gebased, het was zo superzalig dat ik binnen 10 minuten 3 pijpjes had gerookt terwijl ik me er 1 voorgenomen had. Zodra ik de rook uitblies was ik wazig en starend, alles helder recht voor me, buiten de tunnel wazigheid. Een zwevend onderwaterhoofd met een heel klein lichaam en de muren in m'n kamer leken ver weg.

Van binnen bruisde ik acuut en een diepe zucht van ongeloof over de superzaligheid die in me lichaam zat, en nog eens veel sterker rondom m'n oren en wangen floreerde. Het was zo lekker dat ik alleen wou zitten zonder een vin te veroeren. De enige houding om een basecoke gevoel te beschrijven is om je schouders op te halen en met grote ogen rechtvooruit te blijven staren.

Na de eerste dosis als een bezettene meteen nieuw tabak op het gaasje, base erover, weer tabak, het preparen op zich is al zowat een verslavend ritueel, het kan je niet snel genoeg gaan, iedere seconde is van levensbelang.

Toen het opwas heb ik de meest verschrikkelijke down van me leven ook gehad, zwetend, koud en gewoon zwaar verward door me huis rondlopen. Met het pijpje in me handen, ik respecteerde het pijpje.

Op een op andere manier had ik veel honger en slapen ging totaal niet terwijl ik nauwelijks op kon staan uit m'n luie bank.

Sliep pas om 7 uur 's morgens, terwijl het om 4 uur op was. Nog 1 keer wakker geworden en het pijpje in m'n handen genomen.

Als n00b op dat moment en gelukkig nog steeds, zat ik al in een worship stadium waarvan ik nauwelijks kon geloven dat een drug zo'n kracht op m'n rug kon uitoefenen.

Mocht je dit willen doen, zorg dat je ontzettend veel hebt om voor te leven, maar beter doe je het niet. Waar sigaretten na je 3de peuk je hand vastpakken, pakt basecoke na de 2de keer stevig je arm vast om je over de streep des doods te trekken.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het is niet dat ik het wil proberen hoor/ga proberen.

Als met al ;

Je kan het gebruiken,maar hebt wel degelijk voor een (lange) tijd trek in de crack.Voor sommige die het goed kunnen opakken/verwerken en goed nadenken en inzicht hebben weten dat ze het niet nog een keer moeten doen en stoppen(ook al kost dat veel kracht).

En andere laten zich er meteen door grijpen,en glijden hard af.

Het is dus vrijwel niet recreatief te gebruiken zoals normale coke wel kan.
Je kan het eigenlijk niet even voor een keer in de 2 maanden plannen of iets.

Goede conclusie,of zit ik fout :confused: ?

Japi :wave:
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#16
http://www.youtube.com/watch?v=X_KAVEsruJk

-We shouldn't play again, should we.
-Nononono
-Should we?
-Yeahyeahyeah
:grin: :grin:

Hoe maak je eig van coke basecoke? Moest je het niet koken met zetmeer ofzo?
J
JuliaLencoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oke, wat ik nu ga vragen is waarschijnlijk heel blond/naief , maar ik ga het toch vragen. SCHIJT! :grin:


Kan het met speed ook? (niet dat ik dat wil gaan doen, ben gewoon nieuwsgierig. :) )
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Varry zei:
http://www.youtube.com/watch?v=X_KAVEsruJk

-We shouldn't play again, should we.
-Nononono
-Should we?
-Yeahyeahyeah
:grin: :grin:

Hoe maak je eig van coke basecoke? Moest je het niet koken met zetmeer ofzo?
Klik om te vergroten...

met amoniak :) sos op de lepel, beetje amo, aansteker eronder, amo eruit doen me keukenrol absorberen, met een mes in stukjes snijden, even laten drogen en klaar :)
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik vind het scary dat jij op jouw leeftijd dat al weet..
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#20
verschieten ze vaak van dat ik op mijn leeftijd al met basen bezig ben, ik heb vrienden van 14 en 15 enzo dat ook al gebased hebben.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."