#1
Beste DF-ers,
Zag laatst op 101tv zo kort stukje over basen.
Met wat experts en een verslaafde.
Experts zeiden dat basen eigenlijk (bijna) niet recreatief te gebruiken is.
Vrijwel niet eigenlijk.
Ik vroeg me af of hier nou wel is wat mensen zijn die wel recreatief kunnen basen of was het allemaal meteen pats boem verslaafd ?
Pure intresse dat ik het vraag.
Groetjes Japi-10
Zag laatst op 101tv zo kort stukje over basen.
Met wat experts en een verslaafde.
Experts zeiden dat basen eigenlijk (bijna) niet recreatief te gebruiken is.
Vrijwel niet eigenlijk.
Ik vroeg me af of hier nou wel is wat mensen zijn die wel recreatief kunnen basen of was het allemaal meteen pats boem verslaafd ?
Pure intresse dat ik het vraag.
Groetjes Japi-10

