#1
als je hebt gebased, hoe of met wat krijg je dan het snelst de lucht uit je huis?!
XpRnz zei:Of helemaal niet basen.
Dzy zei:XpRnz zei:Of helemaal niet basen.
Ook een goede.
Lana zei:Ik vind het niet stinken. Sterker nog, ik heb nooit het idee gehad dat de lucht bleef hangen.
XpRnz zei:Is dat zo? Dus de ene basecoke ruikt naar een ander soort 'verbrand plastic' dan de ander?..
Nah, de kenner zal het wel weten dan![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."