Ten eerste, heftig verhaal
![:openmouth:]()
Volhouden!!
Armani7 zei:
aan iedereen en daarmee bedoel ik vooral jonge mensen zoals ik: probeer nooit cocaine, gebruik liever is pep of x als je toch harddrugs wil gebruiken en gebruik nooit in de week en/of om van de realiteit te vluchten.
groetjes , DI
Hier ben ik het persoonlijk niet echt mee eens. Ik vind pep velen malen verslaveder als coke. Toen ik voor het eerste coke had gebruikt, had ik de volgende dag neit zoiets van, ik wil weeer! Maar wel een half uur na gebruik, wilde ik meer.
Pep is mss door de goedkope prijs ook wel een stuk aantrekkelijker om veel vaak te gebruiken. Als je een halfje coke haalt of een grammetje, dan zal deze al snel dezelfde avond op zijn. Daar gaat weer 25 of 50 euri. Terwijl je op de pep voor 5 euro een dag voor uit kunt.
Ook door slaapgebrek zal pep sneller verslavend zijn. Als jij een nachtje niet hebt geslapen, en je gaat om 8 uur maar uit je bed omdat je je verveeld, zul je tege 10 a 11 uur een beetje moe worden, maar je kan nog niet slapen. Dus je neemt dan maar weer meeeer. En zo gaat het de dag door, savonds weer een feestje, ja toch maar 2 lijnen omdat je anders bang bent daar in slaap te vallen. En ja hoor om 11 uur nog 1 of 2 puntjes, en ja je slaap weer de hele nacht niet. Nja 3e dag dan toch nog maar een dikke lijn en als je niet op let blijf je zo door gaan. Ik heb mijn troep verkocht, omdat ik er anders zeker niet meer vanaf zou komen.
Ik ben helemaal niet zo verslavingsvatbaar, maar pep voelde ik me wel snel verslaafd aan, en nu heb ik er nog steeds wel zin in. Terwijl ik het nog niet eens vaak heb gedaan. Maar ik blijf mezelf zegggen dat het troep is en blijf er wel vanaf.
Dus zeker geen aanrader, beter geen sos of coke. Je hebt er eigenlijk niks aan, en het is grote troep. Het beste natuurlijk geen drugs, maar als je toch een keer iets wilt doen, raad ik xtc aan of trippende middelen.
Ik typ dit vanuit mijn ervaringen, dus opmerkingen laat maar komen
![:wink:]()
. sorry als ik te ver off topic ga
Oja als ik een beetje te wetenschappelijk over kom, komt dat door de paddo's haha. Ben door de paddo's van gister een beetje anders gaan denken.

:P