Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel gram snuif jij per maand ?

Hoeveel gram snuif jij per maand ?

41 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
b
barbara1976Lid
01-01-2024, 00:00
#1
allé ge zijt er nog fier op ook precies
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Armani7 zei:
10/week ofzo :grin:
Klik om te vergroten...

hoe zit dat nou, heb jij iemand suiker verkocht voor 60 euro!?
s
sjezer!Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Armani7 zei:
10/week ofzo :grin:
Klik om te vergroten...

Het gaat hier over coke en niet over suiker hoor :wave:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#4
Armani7 zei:
10/week ofzo :grin:
Klik om te vergroten...

Haha, cool man! Gelukkig is 400 euro per week nog te overzien :mrgreen:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
500 ook nog wel.
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#6
sjezer! zei:
Armani7 zei:
10/week ofzo :grin:
Klik om te vergroten...

Het gaat hier over coke en niet over suiker hoor :wave:
Klik om te vergroten...

ik verbruik geen suiker, de suiker is enkel een handelsproduct van mij :grin:
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Armani7 zei:
10/week ofzo :grin:
Klik om te vergroten...

Hehehe... blaaskaak. 1,5gr per dag... laat me niet lachen. Stumper... moet je echt om aandacht vragen? Of heb je geen sociaal leven?

10gr per week a gemiddelde kostprijs van 50euro per gram (mits minimaal 7+ coke) = 500 euro per week.
Een maand telt +/- 4 weken. 4 x 500 = 2000 euro per maand.
Een jaar telt 12 maanden. 12 x 2000 = 24000 euro.

Even een groffe schatting van uitgaven. Slechts een handje vol mensen kunnen deze bedragen uitgeven aan coke. Maar die mensen lopen er niet mee te koop. En bedragen zoals 24000 euro zijn voor die mensen handelsbedragen. Oftewel inkoop.
Ik denk niet dat jij dit kan opbrengen.

Lijkt me beter als je gewoon niets meer zegt. Voordat het nog een keer verkeerd gaat. Snap je?

Blaaskaak ga bij je moeder spelen. :wave:
Of ga suiker verkopen... want aan echte coke kan jij nooit komen!!!
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Tony Montana zei:
Armani7 zei:
10/week ofzo :grin:
Klik om te vergroten...

Hehehe... blaaskaak. 1,5gr per dag... laat me niet lachen. Stumper... moet je echt om aandacht vragen? Of heb je geen sociaal leven?

10gr per week a gemiddelde kostprijs van 50euro per gram (mits minimaal 7+ coke) = 500 euro per week.
Een maand telt +/- 4 weken. 4 x 500 = 2000 euro per maand.
Een jaar telt 12 maanden. 12 x 2000 = 24000 euro.

Even een groffe schatting van uitgaven. Slechts een handje vol mensen kunnen deze bedragen uitgeven aan coke. Maar die mensen lopen er niet mee te koop. En bedragen zoals 24000 euro zijn voor die mensen handelsbedragen. Oftewel inkoop.
Ik denk niet dat jij dit kan opbrengen.

Lijkt me beter als je gewoon niets meer zegt. Voordat het nog een keer verkeerd gaat. Snap je?

Blaaskaak ga bij je moeder spelen. :wave:
Of ga suiker verkopen... want aan echte coke kan jij nooit komen!!!
Klik om te vergroten...

gij kent mij ni eens en ik zeg nie datk dagelijks sos snuif en waarom zou et ni kunne :wink:
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Armani7 zei:
gij kent mij ni eens en ik zeg nie datk dagelijks sos snuif en waarom zou et ni kunne :wink:
Klik om te vergroten...

Ik wil je ook niet eens kennen. In mijn vriendenkring zitten eerlijke mensen!! En als ze niet eerlijk zijn, dan krijgen ze ook de wind van voren.
In mijn vriendenkring zitten geen mensen die suiker verkopen alsof het coke is. Bij mij was je er niet goed vanaf gekomen. Maar jah, ik hoef niets te kopen van een dealertje. Maar goed... dat terzijde.

Antwoord op je vraag.

Je zegt dat je 10gr per week snuift. Je creeert daarmee de illusie bij mensen dat je dat elke week doet. Mij boeit het niet.
Mij zal het ook boeien of je het elke dag doet of niet. verdeel het over het weekend beginnend bij vrijdag. Dat zijn 3 dagen. Dus... dan snuif je +/- 3.33 gr per dag. Oke... doe dat een paar maand en dan ben je lichamelijk zo slecht te pas dat je niet meer weet of je van voor of van achter leeft. Je serotonine gehalte gaat helemaal naar de klote.

Zie: http://en.wikipedia.org/wiki/Serotonin

Dus.. lichamelijk zie ik je het nog niet doen.

En daarnaast... geld ervoor heb je denk ik ook niet. Want... je gaat er niet mee te koop mee lopen. Dat is mijn wijze les. Als je me tenminste begrijpt met dat studenten koppie van je.
Slim ben je iig niet echt in mijn ogen.

Maar jij bent het type persoon waarmee ik niet in discussie wil gaan. Jij bent het niet waard. Jij bent nog lager dan een kakkerlak. En daar wil ik niet mee geassocieerd worden. Een kakkerlak trap ik dood. Maar zelfs dat ben je niet waard. Jij bent nietig in dit universum.
In mijn ogen ben je een aandacht trekker.
Dus... doe ons allemaal een lol. Verdwijn... ga weg. Maar ga niet onze tijd verdoen hier. Jij bent niets, een niemand. Een oplichter, leugenaar.
h
hersenspinselLid
01-01-2024, 00:00
#10
maak je niet zo vochtig, tis maar iemand die populair probeert te doen via internet..
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zowaar 3 maanden niets gesnoven.. :)
Daarvoor... 1 grammetje in de maand tot een kleine periode wat vaker.
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Al 10 maanden niets meer gesnoven :mrgreen:
Daarvoor 1 gram ongeveer per week. Ongeveer 3/4 gram per maand.
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Delirium zei:
Armani7 zei:
10/week ofzo :grin:
Klik om te vergroten...

Haha, cool man! Gelukkig is 400 euro per week nog te overzien :mrgreen:
Klik om te vergroten...

als je 20 gram per week verkoopt, je inkoop prijs is 20euro voor pure coke, je mixt het voor 20% met baby talk poeder, dan heb je 25gram voor 400 euro, dan verkoop je 15gram voor 40euro per gram.

600 euro heb je dan, je inkoop is 400.

200euro + 10 gram winst...

dus hoeft niet 400 per week te koste, je kan er ook op vooruit gaan. :beer:
r
royalliciousLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je die 20 gram per week verkoopt hea....
Als je inkoopt voor 400 en gewoon zo door verkoopt voor 40 euro, heb je 20 euro winst en binnen de kortste keren een week omzet van 40 gram :wink:.
s
sannetjuhLid
01-01-2024, 00:00
#15
precies durf ik t nie te zegge..scheelt ook..maar best wel veel denk ik :flushed:
r
royalliciousLid
01-01-2024, 00:00
#16
sannetjuh zei:
precies durf ik t nie te zegge..scheelt ook..maar best wel veel denk ik :flushed:
Klik om te vergroten...
Woon jij toevallig in maarssen ? :rolleyes:
o
oldskoolLid
01-01-2024, 00:00
#17
sannetjuh zei:
precies durf ik t nie te zegge..scheelt ook..maar best wel veel denk ik :flushed:
Klik om te vergroten...

same here :flushed:

de laatste maand was ook mijn rekord denk ik...

maar is ff een periode binnekort ben ik het weer beu, zo was het altijd al...
s
sannetjuhLid
01-01-2024, 00:00
#18
royallicious zei:
sannetjuh zei:
precies durf ik t nie te zegge..scheelt ook..maar best wel veel denk ik :flushed:
Klik om te vergroten...
Woon jij toevallig in maarssen ? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

nee woon in brabant! oss
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#19
sannetjuh zei:
precies durf ik t nie te zegge..scheelt ook..maar best wel veel denk ik :flushed:
Klik om te vergroten...
B
BelgonXLid
01-01-2024, 00:00
#20
Armani7 zei:
sjezer! zei:
Armani7 zei:
10/week ofzo :grin:
Klik om te vergroten...

Het gaat hier over coke en niet over suiker hoor :wave:
Klik om te vergroten...

ik verbruik geen suiker, de suiker is enkel een handelsproduct van mij :grin:
Klik om te vergroten...
Grave gast enzuuuuuuuuuuu zeker? :wink:
Als je al suiker gaat lopen verkopen voor coke ben je waarschijnlijk een junk die hierdoor elke keer zijn volgende gram hoopt te benuttigen. Verder kan ik alleen zeggen doe zo verder, de coke wereld is hard en ooit lazer je de verkeerde op en krijg je gelijk een kogel of rammel van a leven :wave: :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."