Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke voor een grote prestatie.

Coke voor een grote prestatie.

16 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Is alleen maar een teken van te weinig zelfvertrouwen en willlen vluchten in een ego drugs, zoals coke
B
BADJASMANLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben zeer benieuwd of jullie wel
eens coke snuiven voor dat je een
grote prestatie moet leveren,
bijvoorbeeld een presentatie
voor 300 man etc.


Beviel dit goed ?
Was de drang na 30/60 min om weer
opnieuw te gaan snuiven groot ?
Zijn jullie er van overtuigd dat
Coke kan tippen aan andere doping
op het gebied van prestaties?
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nog nooit gedaan. Ook geen behoefte aan, zie het nut er niet van in.

Beter werk je aan je zelfvertrouwen in nuchtere toestand :)
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik snap niet dat mensen dit kunnen, coke snuiven om grote situaties gemakkelijker aan te kunnen, neem dan speed ofzo. Als ik gewoon nuchter door de dag of zo een lijn coke neem, en ik moet onder de mensen komen, word ik gewoon mensenschuw. Ik begin zenuwachtig te worden, begin te stotteren, denk dat iedereen naar me kijkt, etc...

Ik denk dat speed in dat opzicht veel handiger is dan coke...
E
EndymionLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bij een presentatie voor 300 man lijkt me dat je genoeg adrenaline op een natuurlijke manier krijgt.

Waarom zou je het nemen? Om wakker te blijven tijdens je presentatie???

Of ben je gewoon onzeker of heel zenuwachtig? Want dan kan je nog beter een bezootje nemen.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
BADJASMAN zei:
Was de drang na 30/60 min om weer
opnieuw te gaan snuiven groot ?
Klik om te vergroten...

Ja natuurlijk is dat het geval, da's het hele probleem met die kutdrug.
Verder ben ik van mening dat drugs alleen in recreatieve sferen gebruikt moeten worden en niet voor zulke doeleinden, gaat niets goeds van komen.
J
JuliaLencoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb het wel eens gedaan, toen ik heel gaar was en een show moest lopen.
Maar inderdaad, wat El Retro zegt, ik werd heel zenuwachtig en ik had het gevoel dat íedereen me door had backstage, en naar me keek.

Ik ben sowieso niet echt een fan van gebruiken ergens anders dan tijdens het uitgaan, te bang om gesnapt te worden denk ik.
J
JuliaLencoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bij mij was de drang om toen meer te nemen eigenlijk niet echt aanwezig. Een beetje, maar ik kan mezelf vrij goed bedwingen. Ik was toen ook alleen, na de show vrij moe, geen zin meer, chagrijnig. Dus ik had geen zin om ná het werken nog meer te nemen. Mede ook omdat ik het gevoel had dat iedereen me door had.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vind het ook erg aanlokkelijk, maar ik zorg er gewoon voor dat ik op het moment er lekker bij loop en me daarom ook goed voel en vol met vertrouwen zit. Ik ga voor het lange termijn voordeel om het zo maar te noemen.
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#10
Flugeltje zei:
Is alleen maar een teken van te weinig zelfvertrouwen en willlen vluchten in een ego drugs, zoals coke
Klik om te vergroten...

en dat is je eigen schuld ofzo?
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#11
het is aantrekkelijk, maar je presentatie lijd er wel onder... En het is een veel grotere kick, om het "zelf" te doen.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja, ik heb dit reeds weleens ondernomen. Eigenlijk infaam tegenover jezelf. Maar of zo efficient indien je moet floreren.

Maar ik snuif zelf zelden, en bij m'n eerste kleine beetje voel ik ingeving tot inhoudelijk spreken en om anderen een analyse of overtuiging schaakmat voor te leggen.

Probleem is dat goede sos na een uurtje echt down is en het contrast echt kan leiden tot met de bek vol tanden staan. Al kun je dat goed opvangen als je voldoende fundament hebt om op terug te vallen vanuit jezelf.

Voor het kantongerecht ben ik zeker in staat om strak een pleidooi te opperen tegenover de rechter.
B
BADJASMANLid
01-01-2024, 00:00
#13
Atropa zei:
Ja, ik heb dit reeds weleens ondernomen. Eigenlijk infaam tegenover jezelf. Maar of zo efficient indien je moet floreren.

Maar ik snuif zelf zelden, en bij m'n eerste kleine beetje voel ik ingeving tot inhoudelijk spreken en om anderen een analyse of overtuiging schaakmat voor te leggen.

Probleem is dat goede sos na een uurtje echt down is en het contrast echt kan leiden tot met de bek vol tanden staan. Al kun je dat goed opvangen als je voldoende fundament hebt om op terug te vallen vanuit jezelf.

Voor het kantongerecht ben ik zeker in staat om strak een pleidooi te opperen tegenover de rechter.
Klik om te vergroten...

Voor het gerecht werd ik er juist iets te easy minded van.
De rechter vond me te onverschillig en gewetenloos
ofzo..
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
teebo zei:
Flugeltje zei:
Is alleen maar een teken van te weinig zelfvertrouwen en willlen vluchten in een ego drugs, zoals coke
Klik om te vergroten...

en dat is je eigen schuld ofzo?
Klik om te vergroten...

Tuurlijk niet, maar als je coke gaat nemen maak je het alleen nog erger
k
kildeerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Helaas werkt cocaïne voor mij iets te goed in combinatie met mijn studie. Wanneer ik een prestatie moet leveren (lappen tekst leren, essay schrijven) kan ik mij veel beter motiveren en geconcentreerder werken met een kleine hoeveelheid cocaïne. Wanneer ik de schrijfsels achteraf teruglees zijn ze ook nog eens van goede kwaliteit.

Natuurlijk speelt er een zeker Pavlov effect mee; je verwacht lekkerder te kunnen werken omdat je de handeling, het snijden en snuiven, hebt uitgevoerd. Als je één keer een goed cijfer haalt mét cocaïne is de link onverbiddelijk gelegd en denk je beter te presteren wanneer je gebruikt..
L
LostLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gek genoeg presteer ik helemaal niet onder invloed van coke
ik kan niet werken achter de pc, als ik ging lossen met de heftruck
reed ik 2 km per uur zo gefocust dat er iest mis ging, ik kan niet tv kijken,
ik zit gewoon in mijn eigen zielige wereldje uit het raam te kijken
en om me heen te kijken
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#17
als ik dit zo allemaal lees is er maar een advies voor je denk ik, ga hulp zoeken!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."