#1
Is alleen maar een teken van te weinig zelfvertrouwen en willlen vluchten in een ego drugs, zoals coke
BADJASMAN zei:Was de drang na 30/60 min om weer
opnieuw te gaan snuiven groot ?
Flugeltje zei:Is alleen maar een teken van te weinig zelfvertrouwen en willlen vluchten in een ego drugs, zoals coke
Atropa zei:Ja, ik heb dit reeds weleens ondernomen. Eigenlijk infaam tegenover jezelf. Maar of zo efficient indien je moet floreren.
Maar ik snuif zelf zelden, en bij m'n eerste kleine beetje voel ik ingeving tot inhoudelijk spreken en om anderen een analyse of overtuiging schaakmat voor te leggen.
Probleem is dat goede sos na een uurtje echt down is en het contrast echt kan leiden tot met de bek vol tanden staan. Al kun je dat goed opvangen als je voldoende fundament hebt om op terug te vallen vanuit jezelf.
Voor het kantongerecht ben ik zeker in staat om strak een pleidooi te opperen tegenover de rechter.
teebo zei:Flugeltje zei:Is alleen maar een teken van te weinig zelfvertrouwen en willlen vluchten in een ego drugs, zoals coke
en dat is je eigen schuld ofzo?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."