Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPijpje Crack

Pijpje Crack

43 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
Antondebeuker zei:
Een pijpje is meteen wel erg heavy hoor, stop er niet teveel in.
Wel meerdere gaasjes erin stoppen, of anders wat as van een sigaret, anders loopt de olie zo in je pijp en in je mond, en dat wil je niet.
Van een zilverfolie roken is wat relaxter, zeker als je het nog nooit gebruikt hebt.
In elk geval veel plezier, en laat je door dat duiveltje niet ompraten, hou het echt bij 1 keer, want het is te lekker. :smoke:
Klik om te vergroten...

Zilverfolie en dan een soort inhaleringsbuisje of wat dan ook?
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#2
In je pijpje blijven resten achter zitten die je niet wenst als je er ooit nog wiet, DMT of salvia uit wilt roken.

Verder zou ik zeker niet 1 heel bolletje in 1 keer wegbasen de eerste keer. Hou er rekening mee dat je longen een flinke optater krijgen en de rook kan echt heet zijn. Je kop kan warm of zelfs heet worden.

Bereid je er mentaal op voor dat die crack kick van een minuut een urenlange nawerking heeft van ècht meer willen en flink verrot en slap voelen. Het moet dus puur als experiment van 'weten hoe het voelt' worden.

Ik zal ook eerlijk zeggen dat het tering zalig is. Verwacht geen boom ofzo, maar instant een ultra diepe zucht van superzaligheid gevolg door een soort gewichtsloze flash. Met name rond je oren en zijkant van je wangen. Je houd er een starende houding aan over van iemand die compleet in z'n element zit te genieten van z'n flash.
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nummer verwijderen heeft niet veel zin,als je ECHT wilt zul je er vast aan kunnen komen.

Ben wel benieuwd wat het word voor je,je speelt met vuur.
Er is ook al is gevraagd of het wel recratief te gebruiken is,het antwoord was nauwelijks.

Maar jij zult weten wat je aan kunt..

:wave:
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#4
DarkScope zei:
Lake zei:
Zou hier graag een report van lezen.
Klik om te vergroten...

Omdat?
Klik om te vergroten...

Als jij het test en ons verteld hoe het was, moeten wij het al niet meer doen!
:) En een crackrapport is weer eens wat anders.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
^ Idd! :mrgreen: Flashen, Crashen en opnieuw eer Flashen! :beer:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#6
Atropa zei:
In je pijpje blijven resten achter zitten die je niet wenst als je er ooit nog wiet, DMT of salvia uit wilt roken.

Verder zou ik zeker niet 1 heel bolletje in 1 keer wegbasen de eerste keer. Hou er rekening mee dat je longen een flinke optater krijgen en de rook kan echt heet zijn. Je kop kan warm of zelfs heet worden.

Bereid je er mentaal op voor dat die crack kick van een minuut een urenlange nawerking heeft van ècht meer willen en flink verrot en slap voelen. Het moet dus puur als experiment van 'weten hoe het voelt' worden.

Ik zal ook eerlijk zeggen dat het tering zalig is. Verwacht geen boom ofzo, maar instant een ultra diepe zucht van superzaligheid gevolg door een soort gewichtsloze flash. Met name rond je oren en zijkant van je wangen. Je houd er een starende houding aan over van iemand die compleet in z'n element zit te genieten van z'n flash.
Klik om te vergroten...

Oke, tnx voor deze uitleg....hoeveel zou ik nemen dan ongeveer voor de 1e keer? Lijkt het effect erg op het snuiven van coke?
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik wil heroine! Aan base kan ik wel heel makkelijk komen :)
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nee, is totaal iets anders. Verder bestaat ook de kans dat je de crash na 1 dosis niet kunt opvangen. Maatje van me werd na 1 pijpje helemaal wild en de 3 poffen die hij er daarna doorheen jasde hadden echt nul effect op hem.

Zelf deed ik 3 pijpjes die alle 3 wel effect hadden. Ik zou een 200 mg pof in 3 en of 4 en delen als ik jou was. Je wilt geen harttloppingen hebben van dit spul. Is tè naar gewoon. :openmouth:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb echt zo veel mensen kapot zien gaan van coke basen. Zelf weten maar ik raad het echt af!

X
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tja, het ligt echt aan de persoon zelf, wilskracht om te stoppen, of om het maar 1 keer te doen ,en het daarbij te laten.
Ik zou het ook wel een keer willen proberen maar heb gewoon zo mijn redenen om dat niet te doen, een vriend van mij was er ook aan begonnen, en fietste 3 keer per dag van weesp naar muiden (niet dat dat heel ver is) om crack te halen, waren we in amsterdam, vroeg ie aan een zwerver of die aan crack kon komen, een wildvreemde, geen tand in zn smoel, nou vroeg ie mij of ik ook wilde, achter een auto, nee bedankt.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#11
jcutter123 zei:
Ik wil heroine! Aan base kan ik wel heel makkelijk komen :)
Klik om te vergroten...

ik vind jou niet echt een wijs gebruiker :P
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tot nu ben ik heel erg verzot op tripmiddelen, maar die hebben mij laten inzien dat ik niet getekend ben voor het leven :( Dus ga ik binnenkort maar smack roken om dat duidelijk te maken aan mijn omgeving :( :openmouth:
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je kunt beter goede China white hebben dan Turkse Bruin met bout kwaliteit wat 90% in NL chineesd.

Ècht goede bronnen die witte smack verkopen zijn er vrijwel niet te vinden in Nederland.

Dat zit namelijk bij maatschappelijk succesvolle mensen die zwijgen als het graf. Om te voorkomen dat er een tsunami van verslaafden naar hen toestroomt.
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#14
ik zou gelijk smack gaan spuiten als ik jou was :) sterker nog .. neem gelijk een speedball .... heroine en coke tegelijk spuiten ... smack roken is zo simpel, soms werkt een joint nog sterker ................

als je omgeving hoort dat je dat gedaan hebt, heb je gelijk het ultieme gedaan en ben je de bommmmm ...

en zien ze je voor de rest van je leven als junk :) but who cares anywayz :wink:

:wave:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hmm, in wat voor bui moest ik nou weer zijn; wil ik zo'n post plaatsen :P
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tja, zie maar eens aan zulke contacten te komen.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#17
gewoon niet doen, je weet beter... :smoke:

crack is geen recreatieve drugs, het is een ticket to heaven en dan hell
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#18
ArieKanariE zei:
ik zou gelijk smack gaan spuiten als ik jou was :) sterker nog .. neem gelijk een speedball .... heroine en coke tegelijk spuiten ... smack roken is zo simpel, soms werkt een joint nog sterker ................

als je omgeving hoort dat je dat gedaan hebt, heb je gelijk het ultieme gedaan en ben je de bommmmm ...

en zien ze je voor de rest van je leven als junk :) but who cares anywayz :wink:

:wave:
Klik om te vergroten...

Ervaring mee zeker he?


:wave:
:wave:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb het eventuele lichte vermoeden dat die post misschien met aan onzekerheid grenzende kleine waarschijnlijkheid richting de heer J. Cutter gericht was, en niet naar jou.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lake zei:
Ik heb het eventuele lichte vermoeden dat die post misschien met aan onzekerheid grenzende kleine waarschijnlijkheid richting de heer J. Cutter gericht was, en niet naar jou.
Klik om te vergroten...

Je hebt gelijk ja, had dat nog niet eens gelezen. :flushed:
Dus Arie bij deze sorry voor mijn reactie!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."