#1
Antondebeuker zei:Een pijpje is meteen wel erg heavy hoor, stop er niet teveel in.
Wel meerdere gaasjes erin stoppen, of anders wat as van een sigaret, anders loopt de olie zo in je pijp en in je mond, en dat wil je niet.
Van een zilverfolie roken is wat relaxter, zeker als je het nog nooit gebruikt hebt.
In elk geval veel plezier, en laat je door dat duiveltje niet ompraten, hou het echt bij 1 keer, want het is te lekker.![]()
Zilverfolie en dan een soort inhaleringsbuisje of wat dan ook?

Flashen, Crashen en opnieuw eer Flashen! 